• Uncategorized

    Ν.Κουτσιανάς- Γ.Κορρές: «Μπαρτσελόνα» vs «Μονακό»


    Και οι δύο βασικοί ανταγωνιστές στην ελληνική αγορά φαρμακείου και την παραγωγή φυσικών καλλυντικών, ο πρόεδρος της Apivita, Νίκος Κουτσιανάς και ο πρόεδρος της Κορρές, Γιώργος Κορρές προσεκλήθησαν να συμμετάσχουν -μεταξύ άλλων- στη συνάντηση με τους Γάλλους επιχειρηματίες, που συνοδεύουν τον Εμανουέλ Μακρόν.

    Ο πρώτος -ως γνωστόν- είναι ο αγαπημένος της ελληνικής κυβέρνησης, υποδέχθηκε προσφάτως και τον Πρωθυπουργό, ο οποίος τον φιλοφρόνησε χαρακτηρίζοντας την εταιρία Apivita εφάμιλλη της Μπαρτσελόνα. Μοιάζει, βέβαια, περίεργο το πως εντάχθηκε στη λίστα των εκπροσώπων ελληνικών εταιριών, ο κ.Κουτσιανάς, ο οποίος προεδρεύει σήμερα σε μια πολυεθνική εταιρία και μάλιστα ισπανικών συμφερόντων, αφού από το Μάρτιο του 2017 την πλειοψηφία της κατέχει η Puig.

    Θα έχει επίσης πολύ ενδιαφέρον να μάθουμε πως θα αντιμετωπίσουν οι Γάλλοι τον κ.Κουτσιανά, ο οποίος για ένα ολόκληρο εξάμηνο «έπαιζε» με την L’Oreal, προκειμένου να πουλήσει την Apivita, φθάνοντας μάλιστα στο σημείο εκείνο, όπου το deal να θεωρείται τόσο βέβαιο, που ο Πρωθυπουργός επιστρέφοντας από το περιβόητο ταξίδι του στο Παρίσι και μετά τη συνάντηση του με τον Ζαν Πολ Αγκόν (το αφεντικό του γαλλικού κολοσσού), να προαναγγέλει ότι «έρχεται μεγάλη επένδυση».

    Από την άλλη, πλευρά θα βρίσκεται το «αντίπαλο δέος», ο Γιώργος Κορρές, του ομώνυμου ομίλου, ο οποίος θα μπορούσε να χαρακτηριστεί με ποδοσφαιρικούς όρους ως η «Μονακό», η φετινή πρωταθλήτρια Γαλλίας.

    Εκπροσωπεί μια 100% ελληνική εταιρία που έχει προσελκλύσει επενδυτές όπως η οικογένεια Δαυίδ και ο Δημήτρης Δασκαλόπουλος, έχει δεχθεί κρούσεις εξαγοράς, αλλά προς το παρόν, δεν έχει βρεί νόημα και ουσιαστικό όφελος σε μαι τέτοια εξέλιξη. Προς το παρόν, λοιπόν παίζει «μπάλα» σε Ελλάδα, ΗΠΑ (η οποία αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά γαι τον όμιλο μετά την Ελλάδα), αναπτύσσεται στην Ευρώπη και εσχάτως επανατοποθετείται στην Κίνα με νέο εταίρο.

    Αν και δεν πρόκειται για ποδοσφαιρικό ματς, εν τούτοις, έχει ενδιαφέρον, να παρακολουθήσουμε την ανάπτυξη των δύο συγκεκριμένων εταιριών και brands, τα οποία αντιπροσωπεύονται από ένα τελείως διαφορετικό management.

     

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ