• Τράπεζες

    Eurobank: Πώς «πέρασε» το stress test της ψηφιακής ετοιμότητας

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Φωκίων Καραβίας

    Φωκίων Καραβίας, Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank


    Το stress test της ψηφιακής ετοιμότητας «πέρασε» η Eurobank, καθώς σε ελάχιστο χρόνο αντιμετώπισε αποτελεσματικά την πρωτόγνωρη κατάσταση που δημιούργησε η κρίση της πανδημίας.

    Η Eurobank, την τελευταία τριετία έχει επενδύσει άνω των 150 εκατομμυρίων ευρώ σε έργα τεχνολογίας, ενώ το πλάνο τεχνολογικών επενδύσεων συνεχίζεται με ισχυρή δυναμική και την επόμενη τριετία.

    Οι υποδομές υπήρχαν και οι 600 πληροφορικάριοι της τράπεζας το «Group ΙΤ», κατάφεραν μέσα σε λίγες ώρες να λειτουργήσει η τράπεζα από απόσταση καθώς 4.000 υπάλληλοι εργάζονταν από το σπίτι τους. Προσαρμόστηκαν προϊόντα και υπηρεσίες, προκειμένου να εξυπηρετούνται οι πελάτες γρήγορα και με ασφάλεια.

    Σύμφωνα με την τράπεζα «κατά τη διάρκεια της κρίσης του COVID – 19, η διεύρυνση της ηλεκτρονικής πελατειακής βάσης είναι αξιοσημείωτη».

    Ο Μάρτιος ‘20 έκλεισε με τη μεγαλύτερη, έως σήμερα, χρήση στα ψηφιακά κανάλια της Eurobank, καθώς αυξήθηκε η ανάγκη διεκπεραίωσης καθημερινών συναλλαγών και αγορών αγαθών εξ αποστάσεως (e-Commerce / online shopping). Συγκεκριμένα, σημειώθηκε αύξηση χρηστών στα ψηφιακά κανάλια κατά 32%, σε σχέση με τον Μάρτιο του ’19 και ειδικά στο Eurobank Mobile App αύξηση κατά 51%. Είναι ενδεικτικό ότι την τελευταία μέρα του Μαρτίου σχεδόν 1.800 πελάτες συναλλάσσονταν από τα ψηφιακά κανάλια ανά λεπτό.

    Παρέχεται η δυνατότητα ο πελάτης να αποκτήσει πρόσβαση στο e-Banking και στο Eurobank Mobile App, χωρίς να βγει από το σπίτι του (Digital Onboarding). Ενδεικτικό της δυναμικής είναι ότι από την 28η Μαρτίου και έπειτα καταγράφεται τριπλασιασμός στο ρυθμό των νέων εγγραφών και ενεργοποιήσεων κωδικών, ενώ, ειδικά ο ρυθμός εγγραφών που έρχεται μέσω Digital Onboarding έχει σχεδόν οκταπλασιαστεί, σε σχέση με την κανονική ροή πριν την πανδημία!

    Η τράπεζα ανέλαβε πρωτοβουλίες, προκειμένου όσοι δεν είχαν εξασφαλίσει πρόσβαση στην ηλεκτρονική τραπεζική, να την αποκτήσουν άμεσα για να αξιοποιήσουν εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια όλες τις δυνατότητες που προσφέρει η Eurobank για ηλεκτρονικές συναλλαγές από όλα τα εναλλακτικά δίκτυα, το e – Banking, το m – Banking από κινητά τηλέφωνα και tablet, το V-Banking, αποφεύγοντας το συνωστισμό στα καταστήματα και τη χρήση μετρητών.

    Μάλιστα η τράπεζα ενημέρωσε 550.000 πελάτες της που έχουν κάρτες Eurobank, αλλά όχι κωδικούς ηλεκτρονικής τραπεζικής, για το πώς μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στην ηλεκτρονική τραπεζική από τον υπολογιστή ή το κινητό τους, χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία στο κατάστημα.

    Επίσης, ειδικά για τους μη εξοικειωμένους στη χρήση ψηφιακών μέσων πελάτες, η Eurobank ανέλαβε πρωτοβουλίες ώστε εύκολα, γρήγορα και απλά, εφόσον έχουν δηλώσει τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου και έχουν ενεργή χρεωστική ή πιστωτική κάρτα στο όνομά τους, να μπορούν να πραγματοποιούν όλες τις καθημερινές τους συναλλαγές, μένοντας σπίτι. Και δημιούργησε απλές οδηγίες στο Eurobank.gr για να βοηθήσει στην ολοκλήρωση των ψηφιακών τους συναλλαγών, βήμα – βήμα.

    Θα πρέπει ακόμα να σημειωθεί ότι μεταξύ 16/03 – 06/04/2020 επανεκδόθηκαν κωδικοί e – Banking από περίπου 18.000 πελάτες, οι οποίοι για μεγάλο διάστημα δεν χρησιμοποιούσαν την υπηρεσία και στην πλειονότητά τους πραγματοποίησαν μεταφορές χρημάτων (σε λογαριασμούς Eurobank), εμβάσματα και πληρωμές.

    Ένα 40% των πελατών που έκαναν Digital on Boarding, μετά τον περιορισμό κυκλοφορίας, είναι πάνω από 55 ετών, όταν το ποσοστό της ίδιας ηλικιακής κατηγορίας την προηγούμενη περίοδο ήταν κάτω από 20%!



    ΣΧΟΛΙΑ