• Top Stories

    Π. Γεωργιόπουλος: Η κίνηση ματ – Πώς έβγαλε 100 εκατ. δολάρια

    Πήτερ Γεωργιόπουλος

    Πήτερ Γεωργιόπουλος, εφοπλιστής Gener8 Maritime


    Η ναυτιλιακή εταιρεία Gener8 Maritime, στο τιμόνι της οποίας βρίσκεται ο Έλληνας εφοπλιστής Πήτερ Γεωργιόπουλος, επιβεβαίωσε σήμερα μία σειρά πωλήσεων οι οποίες τις επιτρέπουν να «ανασάνει» οικονομικά καθώς προσέθεσαν «ζεστό» χρήμα στα ταμεία της.

    Όπως αναφέρεται στην τριμηνιαία έκθεση της εισηγμένης στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης ναυτιλιακής, πούλησε εννέα δεξαμενόπλοια διαφόρων τύπων (VLCC, suezmax, aframax).

    «Έχουμε κάνει μια σειρά από βήματα φέτος για να ενισχύσουμε το προφίλ του στόλου μας, να αυξήσουμε τη ρευστότητα και να βελτιώσουμε τον ισολογισμό μας» δήλωσε ο κ. Γεωργιόπουλος.

    Συγκεκριμένα η Gener8 Maritime έβαλε στα ταμεία της 99,2 εκατομμύρια δολάρια μετρητά από τις πωλήσεις των tanker της, μειώνοντας το χρέος της στα 187,7 εκατομμύρια δολάρια.

    Τα δεξαμενόπλοια που πλέον δεν ανήκουν στον στόλο της εταιρείας που ηγείται ο κ. Γεωργίοπουλος είναι τα εξής: το Gener8 Poseidon (χωρητικότητας 305.796-dwt και κατασκευής 2002), το Gener8 Zeus (χωρητικότητας 318.325-dwt και κατασκευής 2010), το Gener8 Argus (χωρητικότητας 159.901-dwt και κατασκευής 2000), το Gener8 Pericles (χωρητικότητας 105.674-dwt και κατασκευής 2003),  το Gener8 Elektra (χωρητικότητας 106.560-dwt και κατασκευής 2002), το Gener8 Horn (χωρητικότητας 159.475-dwt και κατασκευής 1999), το Gener8 Phoenix (χωρητικότητας 153.015-dwt κατασκευής 2002) και τα VLCCs Gener8 Noble και Gener8 Theseus (χωρητικότητας 298.991-dwt και 299.392-dwt και κατασκευής 2016).

    O οικονομικός διευθυντής της εταιρείας Leo Vrondissis, σημείωσε πως «πρέπει να τονίσουμε πως οι πωλήσεις αυτές είχαν στρατηγικό χαρακτήρα ώστε να ενισχυθεί ο ισολογισμός μας. Μέχρι το τέλος του τρίτου τριμήνου η Gener8 θα έχει ολοκληρώσει μη προγραμματισμένες πληρωμές χρεών που ξεπερνούν τα 163 εκατομμύρια δολάρια. Επιπλέον η Gener8 θα προπληρώσει χρέη περίπου 64 εκατομμυρίων δολαρίων μετά την ολοκλήρωση πωλήσεων πλοίων που είτε έχουν κλείσει, είτε θα κλείσουν μετά το τέλος του τριμήνου».

    Πλέον τα 3/4 του στόλου της ναυτιλιακής θα αποτελούνται από οικολογικά VLCCs τα οποία θεωρούνται  έχουν την δυναμική να αποφέρουν κέρδη.

    «Με τις μη προγραμματισμένες αποπληρωμές χρεών, κρατάμε την Gener8 ανταγωνιστική σε μία περίοδο δύσκολη, με τις βλέψεις μας να είναι ακόμη υψηλότερες όταν η αγορά ανακάμψει» υπογράμμισε ο κ. Γεωργιόπουλος.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ευ. Πιστιόλης: Πουλάει μετοχές αξίας 25 εκατ. δολαρίων η Top Ships

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νίκος Γουλανδρής: Στην πώληση tanker προχωράει η ναυτιλιακή του

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Φράγκου: 50 εκατ. ευρώ άντλησε η Navios Containers εκδίδοντας νέες μετοχές



    ΣΧΟΛΙΑ