• Top Stories

    Οι απρόσμενοι σύμμαχοι για Coca Cola και Pepsi!

    • NewsRoom
    rugby


    Όσοι έχετε παιδιά τότε πιθανότατα είστε και οι καλύτεροι σύμμαχοι της Coca Cola και Pepsi. Αν και η είδηση αυτή μπορεί να προκαλεί έκπληξη, καθώς οι περισσότεροι γονείς προσπαθούν να κρατήσουν τα παιδιά τους μακριά από ανθυγιεινές διατροφικές επιλογές, ωστόσο αυτά συνεχίζουν να είναι το νούμερο ένα, όσον αφορά τις πωλήσεις των αναψυκτικών των διάσημων εταιριών.

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της στατιστικής υπηρεσίας Nielsen, οι οικογένειες με έφηβους ξοδεύουν 27% του οικογενειακού προϋπολογισμού τους σε αναψυκτικά από εκείνες οικογένειες που δεν έχουν. Η διαφορά είναι αισθητή, ακόμη και στα αναψυκτικά διαίτης, στα οποία οι οικογένειες με έφηβους ξοδεύουν το 40% από ότι το γενικό σύνολο.

    teenagers

    “Είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός ότι τα νοικοκυριά με τους εφήβους, και γενικότερα με παιδιά, αλλά ειδικά με εφήβους, είναι και τα καλύτερα, όσον αφορά τις πωλήσεις σε αναψυκτικά” λέει ο αντιπρόεδρος της Nielsen, Jordan Rost.

    cola

    Tα παιδιά μιας οικογένειας δίνουν την μεγαλύτερη ώθηση στην αύξηση των πωλήσεων των μη διαιτητικών αναψυκτικών. Για παράδειγμα, τα νοικοκυριά που δεν έχουν παιδιά ξοδεύουν λιγότερο από 9% του προϋπολογισμού τους στην αγορά αναψυκτικών, ενώ οι οικογένειες με παιδιά ξοδεύουν όλο και περισσότερο, ειδικότερα όσο μεγαλώνουν και τα παιδιά τους.

    Και η προτίμηση αυτή δεν έχει να κάνει μόνο με τα αναψυκτικά. Οι περισσότερες οικογένειες με παιδιά της εφηβείας καταναλώνουν περισσότερο από 38% σε αναψυκτικά ενέργειας “energy drinks”, 40% σε εμπλουτισμένο νερό και περισσότερο από 25% σε στιγμιαία ροφήματα.

    pepsi

    Τα συσκευασμένα, έτοιμα ροφήματα αποτελούν μια εύκολη λύση ειδικότερα στις πολυάσχολες οικογένειες εφήβων. Μάλιστα, οι ειδικοί αναφέρουν πως πολλές φορές οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα αναψυκτικά ως υποκατάστατα των snacks, γεγονός που προσελκύει τους γονείς, ώστε να ικανοποιήσουν και να προσαρμοστούν στις διατροφικές προτιμήσεις των παιδιών τους.

    lips sugar

    Και όσο οι συνολικές πωλήσεις των αναψυκτικών συνεχίζουν και πέφτουν, άλλα τόσο οι σημαντικοί κολοσσοί, όπως Coca-Cola και Pepsi αρχίζουν να στηρίζονται στις οικογένειες αυτές. Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι πωλήσεις των αναψυκτικών έχουν πέσει κατακόρυφα από το 1998, μια πτώση της κλίμακας του 25%. Για τον λόγο αυτό η Cola και η Pepsi συνεχίζουν να επενδύουν σε ροφήματα όπως τσάι, διάφορα energy drinks και χυμούς, τα προϊόντα δηλαδή εκείνα που είναι στην πρώτη θέση στις προτιμήσεις των εφήβων.

     

    Διαβάστε ακόμη: 

    http://www.mononews.gr/tileoptikes-adies-meros-deftero/71505

     



    ΣΧΟΛΙΑ