Δεν έχει τέλος ο πόλεμος μεταξύ των νονών της νύχτας και το ξεκαθάρισμα λογαριασμών καθώς χθες δολοφονήθηκε στην Αράχωβα ο Γιάννης Λάλας. Ηταν ο ένας από τα δύο αδέρφια Λάλα που είχαν κατηγορηθεί αλλά αθωώθηκαν για τη δολοφονία του δημοσιογράφου Γιώργου Καραϊβάζ.
Τον Λάλα σκότωσαν με καλάσνικοφ στον προαύλιο χώρο ξενοδοχείου στην Αράχωβα και μαζί του βρισκόταν μια γυναίκα η οποία και κάλεσε την Αστυνομία που αμέσως απέκλεισε το χώρο και ξεκίνησε έρευνα.
Υπενθυμίζουμε ότι ο Γιάννης Λάλας, μαζί με τον αδερφό του, είχαν συλληφθεί για τη δολοφονία του Καραϊβάζ, ωστόσο, τον Ιούλιο του 2024 το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο τους είχαν κρίνει αθώους λόγω αμφιβολιών. Είχαν προφυλακιστεί για τη δολοφονία που έγινε τον Απρίλιο του 2021 καθώς υπήρξε μια φωτογραφία από μηχανή με δύο άτομα που έφευγε από το σημείο που σκότωσαν τον δημοσιογράφο.
Πριν από μερικούς μήνες, και συγκεκριμένα τον Μάιο είχε γίνει απόπειρα δολοφονίας σε βάρος του Γιάννη Λάλα με καλάσνικοφ έξω από το σπίτι που διέμενε.
Κατά την αγόρευσή της η εισαγγελέας της έδρας του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου είχε ζητήσει την ενοχή των δυο αδελφών, ενώ είχε αποδώσει το κίνητρο στις αποκαλύψεις που είχε προαναγγείλει για το οργανωμένο έγκλημα στη χώρα μας ο δημοσιογράφος. Τα δύο αδέλφια κατηγορούνταν για την «εκτέλεση» του συμβολαίου θανάτου.
Οι πληροφορίες για τα δύο αδέρφια ανέφεραν ότι ήταν άτομα γνωστά στις Αρχές και είχαν απασχολήσει για εκβιασμούς και ληστείες ενώ φέρεται να έχουν σχέσεις με τα κυκλώματα της νύχτας.
Ο Λάλας είχε παλιότερα κατηγορηθεί και για την εκτέλεση τον Δεκέμβριο του 2021 του πυγμάχου Χάρη Κοντογεώργη γνωστού στο χώρο της Greek Mafia με το ψευδώνυμο «Dirty Xarry».
O Γιάννης Λάλας ήταν γνωστός στη νύχτα και ως «μπόντι μπίλντερ»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μυτηλιναίος: Το υψηλό κόστος ενέργειας απειλεί την βιομηχανία αλουμινίου
- ΕΛΤΑ: Σφοδρές αντιδράσεις για το κλείσιμο των καταστημάτων – Διαμαρτυρίες σε Αχαΐα και Λέσβο
- Ψηφιακή κάρτα εργασίας: Επεκτείνεται από 3/11 η εφαρμογή της
- Κυρίζογλου (ΚΕΔΕ) για ΕΛΤΑ: Όταν κλείνουν ειρηνοδικεία, σχολεία, αστυνομικά τμήματα, ΕΛΤΑ τι θα μείνει;