ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα 35 μαθητές στην Λάρισα να χρειαστεί να επαναλάβουν την σχολική χρονιά, εξαιτίας των γονιών τους.
Όπως φαίνεται οι γονείς αρνούνται να στείλουν τα παιδιά τους σχολείο, μη αποδεχόμενοι το υγειονομικό πρωτόκολλο που ισχύει στις εκπαιδευτικές δομές για τον κορονοϊό .
Συγκεκριμένα πρόκειται για περίπου 10 μαθητές που ανήκουν στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση (Γυμνάσια. Λύκεια), ενώ οι υπόλοιποι 25 προέρχονται από τον χώρο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης(Δημοτικά, Νηπιαγωγεία).
Σύμφωνα με πληροφορίες οι διευθυντές των σχολείων έχουν ήδη επικοινωνήσει με τους γονείς των εν λόγω μαθητών, ενημερώνοντας τους ότι αν περάσουν τα Χριστούγεννα και τα παιδιά δεν έρθουν στο σχολείο, θα έχουν υπερβεί το όριο απουσιών και θα χάσουν την σχολική χρονιά.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Επιμένει ο Τραμπ: Κερδίζουμε με μεγάλη διαφορά, το Ιράν κάνει πολύ μεγάλες παραχωρήσεις
- Wendy’s: Πώς μια viral ανάρτηση οδήγησε σε άλμα έως 42% τη μετοχή
- Βρετανία: Στους 36,1 βαθμούς Kελσίου έφτασε το θερμόμετρο, νέο ρεκόρ θερμοκρασίας στη χώρα
- Παναθηναϊκός: Υπέγραψε τον πρώην σέντερ του Ολυμπιακού, Μουσταφά Φαλ, για 2+1 χρόνια
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.