Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Έξι σταθμοί του Μετρό (γραμμές 1,2,3) έκλεισαν σήμερα από τις 19.00 με εντολή της Ελληνικής Αστυνομίας, στο πλαίσιο των μέτρων της για περιορισμό των μετακινήσεων και αποφυγή φαινομένων συνωστισμού.

Σύμφωνα με την ΣΤΑΣΥ ΑΕ, πρόκειται για τους σταθμούς “Ομόνοια”, ” Πανεπιστήμιο”, ” Σύνταγμα”, ” Ευαγγελισμός”, “Μοναστηράκι” και “Ακρόπολη”.