Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Μέχρι τη Δευτέρα το υπουργείο Παιδείας θα στείλει εγκύκλιο στα Πανεπιστήμια με κατευθυντήριες οδηγίες, ώστε να υπάρχει ευελιξία σχετικά με την εξεταστική, εφόσον χρειαστεί, ανέφερε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ.

Ειδικότερα, η πρόβλεψη γίνεται, εξήγησε η κ. Κεραμέως, ώστε κάποιος φοιτητής να μη χάσει την εξεταστική ή το έτος, επειδή νοσεί, άρα να υπάρχουν επαναληπτικές εξετάσεις κ.ο.κ.

Διαβάστε επίσης: