• Κοινωνία

    Οικονόμου: Με σχέδιο αναβαθμίζουμε το εκπαιδευτικό σύστημα

    • NewsRoom
    Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου

    Γιάννης Οικονόμου, κυβερνητικός εκπρόσωπος


    Στην έναρξη των εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα (ελληνική “PISA”), αναφέρθηκε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου.

    «Ξεκινά η ελληνική “PISA”, οι εξετάσεις για μαθητές ΣΤ Δημοτικού & Γ Γυμνασίου με σκοπό τη χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής για πρώτη φορά βάσει δεδομένων», αναφέρει σε ανάρτησή του στο Twitter ο κ. Οικονόμου.

    «Με σχέδιο αναβαθμίζουμε το εκπαιδευτικό σύστημα εξασφαλίζοντας πρόσβαση σε ποιοτική εκπαίδευση για όλα τα παιδιά @nkerameus», επισημαίνει.

    Υπενθυμίζεται ότι οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης δημοτικού και της Γ’ τάξης του Γυμνασίου θα είναι οι πρώτοι που θα πάρουν μέρος στις εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα (ελληνική “PISA”), οι οποίες ξεκινούν από φέτος σε εθνικό επίπεδο, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας.

    Οι μαθητές θα εξεταστούν στη Γλώσσα-κατανόηση κειμένου και στα Μαθηματικά.

    Πιλοτικά κατά τη φετινή σχολική χρονιά οι εξετάσεις θα διεξαχθούν εντός Μαΐου σε εθνικό επίπεδο, με αντιπροσωπευτικό δείγμα έως 6.000 μαθητών και μαθητριών Δημοτικού και έως 6.000 Γυμνασίου, σε έως 600 σχολικές μονάδες όλων των τύπων, όλης της επικράτειας.

    Τα αποτελέσματα θα συλλέγονται ανώνυμα και δεν συνεκτιμώνται στους βαθμούς των μαθητών, ενώ οι μαθητές θα κληθούν να απαντήσουν σε ένα εύρος ερωτήσεων κλειστού τύπου. Οι διαγωνιστικές αυτές εξετάσεις θα επαναλαμβάνονται ετησίως.

    Μετά τις δύο πρώτες σχολικές χρονιές και όταν αρχίσει η εφαρμογή των νέων Προγραμμάτων Σπουδών, «το σύστημα αυτό θα προσεγγίσει τη φιλοσοφία των νέων Προγραμμάτων Σπουδών, προκειμένου να εντοπιστούν, αφενός ποια σημεία τους έχουν κατακτήσει οι μαθητές μας, αφετέρου οι βελτιωτικές κινήσεις, κυρίως σε θέματα διδακτικής μεθοδολογίας που θα πρέπει να ενσωματωθούν», επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

    Η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, αναφέρεται στην ανακοίνωση, μεταξύ άλλων σημειώνει ότι «η περιοδική αποτύπωση των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων είναι προαπαιτούμενο για τον εντοπισμό εκπαιδευτικών αναγκών, για την κατανόηση τυχόν προβλημάτων και, συνακόλουθα, την επίλυσή τους, με στόχο τη συνολική βελτίωση της εκπαίδευσης της χώρας μας».

    Διαβάστε επίσης:

    Οι τρεις λόγοι που ο Μητσοτάκης δεν αλλάζει τον εκλογικό νόμο – Ο Γεραπετρίτης, οι άσπονδοι φίλοι του κι η αυτοδυναμία

    Βουλή: Ψηφίστηκε στις επιτροπές το νομοσχέδιο για την αναβάθμιση του ΕΦΚΑ



    ΣΧΟΛΙΑ