• Κοινωνία

    Πολύωρες καθυστερήσεις στις πτήσεις Αθήνα-Μύκονος 

    • NewsRoom


    Εν μέσω της θερινής περιόδου και ενώ στη χώρα μας βρίσκονται εκατομμύρια τουρίστες, η μοναδική ελληνική αεροπορική εταιρεία, η Aegean Αirlines, “φαίνεται” ότι αποφάσισε να ταλαιπωρήσει τους εκατοντάδες επιβάτες της. 

    Και μάλιστα για τον πλέον δημοφιλή προορισμό της Ελλάδος, που είναι η Μύκονος. 

    Έτσι την τελευταία εβδομάδα και ειδικά χθες το απόγευμα και οι δύο πτήσεις της Aegean Airlines από Αθήνα προς Μύκονο καθυστέρησαν τουλάχιστον 3 ώρες. 

    Για την ακρίβεια, ενώ η απογευματινή πτήση ήταν προγραμματισμένη να αναχωρήσει από το Ελευθέριος Βενιζέλος στις 19:00, η πτήση πραγματοποιήθηκε τελικά στις 22:00. 

    To ίδιο συνέβη και στην βραδινή πτήση που τελικά προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο της Μυκόνου στη 01:00 το πρωί, με 3 ολόκληρες ώρες καθυστέρηση. Και όχι μόνο αυτό. Η εταιρεία “άλλαξε” τουλάχιστον 2 φορές την ώρα αναχώρησης.  

    Αποτέλεσμα ήταν να εξοργιστούν οι δεκάδες Ελληνες και αλλοδαποί επιβάτες της Aegean, οι οποίοι πληρώνουν πανάκριβα το μονοπώλιο της Αεροπορίας Αιγαίου στην χώρα μας.  

    Βέβαια, σε ερωτήσεις των επιβατών για ποιος ευθύνεται για τις πολύωρες καθυστερήσεις οι άνθρωποι της Aegean “έριχναν” τις ευθύνες στη Fraport η οποία έχει αναλάβει τη διαχείριση του αεροδρομίου της Μυκόνου. 

    Εξηγούσαν δηλαδή ότι η Fraport δεν έχει επαρκές προσωπικό στην Μύκονο και σε άλλα νησιά και υποστήριζαν ότι, επί της ουσίας, δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τις δεκάδες πτήσεις από ολόκληρο τον κόσμο, ειδικά προς το «νησί των ανέμων».

    Παρά το γεγονός ότι ένα αεροδρόμιο δεν μπορεί να φέρει ευθύνη για τις καθυστερήσεις που υπάρχουν στις πτήσεις.

    Πολύ περισσότερο το αεροδρόμιο της Μυκόνου που είναι στελεχωμένο στο έπακρο, έτσι ώστε να μπορεί να υπερκαλύπτει όποια ανάγκη παρουσιαστεί…



    ΣΧΟΛΙΑ