Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Επίθεση με βόμβες μολότοφ κατά του κτηρίου που στεγάζει τις υπηρεσίες των ΜΑΤ και των ΥΜΕΤ στην Καισαριανή εξαπέλυσαν άγνωστοι τα ξημερώματα της Δευτέρας.

Η καταδρομική επίθεση έγινε στις 2:30 τα ξημερώματα στο κτήριο της Διεύθυνσης Αστυνομικών Επιχειρήσεων στην οδό Χίου στην Καισαριανή. Δεν υπάρχουν τραυματίες ενώ δεν έγινε καμία προσαγωγή ή σύλληψη.

Από την επίθεση δεν σημειώθηκε κάποιος τραυματισμός ενώ δεν έγινε καμία προσαγωγή ή σύλληψη.