ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σημαντικό αριθμό τηλεφωνημάτων δέχθηκε κατά την πρώτη μέρα λειτουργίας της η τηλεφωνική γραμμή 1142 που δημιουργήθηκε με αφορμή τον αντικαπνιστικό νόμο. Σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Υγείας, η γραμμή δέχθηκε συνολικά 235 κλήσεις.
Από αυτές, 58 αφορούσαν καταγγελίες, 22 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος, 66 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο, 58 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν, 14 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο και 17 αφορούσαν σε άλλο ζήτημα.
Η τηλεφωνική γραμμή 1142 ενημέρωσης και υποστήριξης για καπνιστές και μη, τέθηκε χθες σε λειτουργία στο πλαίσιο εφαρμογής του αντικαπνιστικού νόμου.
Καλώντας στο 1142, κάποιος μπορεί να ενημερωθεί για το τι προβλέπει η νομοθεσία για την απαγόρευση του καπνίσματος, να ζητήσει βοήθεια για τη διακοπή του καπνίσματος, καθώς και να αναφέρει παραβάσεις της σχετικής νομοθεσίας, που υπέπεσαν στην αντίληψή τους.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Citi και Jefferies για Coca Cola HBC: Τι σημαίνει η εξαγορά της CCBA στην Αφρική έναντι $2,6 δισ.
- Συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες: Τι πρέπει να ξέρουμε
- Barclays: Νέα επαναγορά μετοχών 500 εκατ. λιρών – Αναβάθμιση στόχων και πρόκληση από «κόκκινα δάνεια»
- ΥΠΕΝ: Κεντρικό πληροφοριακό σύστημα θα δημιουργηθεί για την αγορά ΑΠΕ
