ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όλοι ξέρουμε ότι το marketing είναι το «Α» και το «Ω». Πολύ περισσότερο ένα label της κλάσης του Jimmy Choo…
Άνοιξε πριν από λίγες μέρες και σκοπεύει να μείνει στη θέση του για τρεις μήνες (μέχρι 30 Σεπτέμβρη), με το ροζ να ντύνει όχι μόνο το ντεκόρ αλλά και το ίδιο το μενού…
Με άκρως θηλυκό, άλλα ultra glamorous αέρα, το pop-up Choo Cafe by Jimmy Choo στον πέμπτο όροφο του Harrods είναι ό,τι θα περίμενε κανείς από τον συγκεκριμένο οίκο. Με το λογότυπό του να φιγουράρει στα πάντα και τη διακόσμηση να εμπνέεται απευθείας από τη νέα συλλογή που θα λανσάρει ο οίκος φέτος το φθινόπωρο : τη Varenne Avenue Collection.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ν. Δένδιας: Το Πολεμικό Μουσείο θα εισέλθει στη νέα εποχή
- Wall Street: Σε νέα ιστορικά υψηλά οι τρεις βασικοί δείκτες με ώθηση από Nvidia, Oracle και Apple
- Xρυσός: Εκτόξευση σε νέο ρεκόρ – Ώθηση από Fed και ισχυρές εισροές σε ETFs
- Κωλοτούμπα Disney: Επιστρέφει η εκπομπή του Jimmy Kimmel μετά τις αντιδράσεις
