Με τρία «χρυσά» βραβεία, ο ΟΠΑΠ ήταν ανάμεσα στους πρωταγωνιστές των Event Awards 2019. Στην τελετή απονομής των βραβείων, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 10 Ιουλίου 2019, ο ΟΠΑΠ απέσπασε συνολικά επτά βραβεία, εκ των οποίων 3 Gold, 1 Silver και 3 Bronze, για προγράμματα και δράσεις που υλοποιεί.
Στις πρωτοβουλίες του ΟΠΑΠ που ξεχώρισαν συγκαταλέγονται η ενεργοποίηση της «Ομάδας Προσφοράς» στο πλαίσιο του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, τα φεστιβάλ των Αθλητικών Ακαδημιών ΟΠΑΠ, καθώς και η αθλητική εκδήλωση «Laser Football».


Τα βραβεία του ΟΠΑΠ
· Gold βραβείο για την «Ενεργοποίηση Ομάδας Προσφοράς ΟΠΑΠ στον Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθηνών» (Κατηγορία: Φιλανθρωπική Εκδήλωση / CSR)
· Gold βραβείο για τα «Φεστιβάλ Αθλητικών Ακαδημιών» (Κατηγορία: Pop-up)
· Gold βραβείο για το «Laser Football – ΟΠΑΠ Ζήσε την Έκπληξη» (Κατηγορία: Αθλητική Εκδήλωση)
· Silver βραβείο για το «Legion Run – ΟΠΑΠ Ζήσε την Εμπειρία» (Κατηγορία: Brand / Corporate Experience in an Event)
· Bronze βραβείο για την «Υποστήριξη Influencer για την Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ» (Κατηγορία: Καμπάνια Social Media)
· Bronze βραβείο για την «Κερkidα ΟΠΑΠ» (Κατηγορία: Brand Activation & Sales Promotion)
· Bronze βραβείο για το «PameStoixima.gr // Μεγαλύτερες αποδόσεις – Τεράστιες Κατασκευές» (Κατηγορία: Εκθέσεις / Trade Shows / Road Shows)




ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η μίρλα του… Κολωνακίου, τα δύο «όχι» του Κ.Μ., η ομιλία και το Κογκρέσο, ο Χαφτάρ στην Αθήνα και μια πρόταση γάμου… αέρος
- Οι κορυφαίες γκαλερί της Αθήνας: 12 σταθμοί στην εικαστική σκηνή της Ελλάδας
- Buy, Hold or Sell: Άμεση ανάλυση για ΑΒΑΞ, ΑΔΜΗΕ, ΔΑΑ, ΔΕΗ, Intracom, Quest, ΜΟΗ, ΠΛΑΘ, Φουρλής, Nike και Nvidia
- Ο Trump, οι δασμοί, οι μετοχές της Lululemon, και το παιχνίδι της Posh Spice – Το χρηματιστήριο, τα έσοδα, και η στρατηγική κάνουν πασαρέλα
