Με τρία «χρυσά» βραβεία, ο ΟΠΑΠ ήταν ανάμεσα στους πρωταγωνιστές των Event Awards 2019. Στην τελετή απονομής των βραβείων, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 10 Ιουλίου 2019, ο ΟΠΑΠ απέσπασε συνολικά επτά βραβεία, εκ των οποίων 3 Gold, 1 Silver και 3 Bronze, για προγράμματα και δράσεις που υλοποιεί.
Στις πρωτοβουλίες του ΟΠΑΠ που ξεχώρισαν συγκαταλέγονται η ενεργοποίηση της «Ομάδας Προσφοράς» στο πλαίσιο του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, τα φεστιβάλ των Αθλητικών Ακαδημιών ΟΠΑΠ, καθώς και η αθλητική εκδήλωση «Laser Football».


Τα βραβεία του ΟΠΑΠ
· Gold βραβείο για την «Ενεργοποίηση Ομάδας Προσφοράς ΟΠΑΠ στον Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθηνών» (Κατηγορία: Φιλανθρωπική Εκδήλωση / CSR)
· Gold βραβείο για τα «Φεστιβάλ Αθλητικών Ακαδημιών» (Κατηγορία: Pop-up)
· Gold βραβείο για το «Laser Football – ΟΠΑΠ Ζήσε την Έκπληξη» (Κατηγορία: Αθλητική Εκδήλωση)
· Silver βραβείο για το «Legion Run – ΟΠΑΠ Ζήσε την Εμπειρία» (Κατηγορία: Brand / Corporate Experience in an Event)
· Bronze βραβείο για την «Υποστήριξη Influencer για την Ομάδα Προσφοράς ΟΠΑΠ» (Κατηγορία: Καμπάνια Social Media)
· Bronze βραβείο για την «Κερkidα ΟΠΑΠ» (Κατηγορία: Brand Activation & Sales Promotion)
· Bronze βραβείο για το «PameStoixima.gr // Μεγαλύτερες αποδόσεις – Τεράστιες Κατασκευές» (Κατηγορία: Εκθέσεις / Trade Shows / Road Shows)




ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε κόντρα ΣΑΤΑ και Πανελλήνια Ομοσπονδία Οδηγών Ταξί – Για «πολιτικάντικα παιχνίδια» κάνει λόγο η ΠΟΕΙΑΤΑ
- Η γυναίκα πίσω από την εξουσία: Πώς η Κάρι Τζόνσον ενορχήστρωσε την άνοδο του Μπόρις
- ΟΠΕΚΕΠΕ: Η συλλογική ευθύνη και η μάχη με το βαθύ κράτος για την καθημερινότητα
- ΔΕΔΔΗΕ: Πώς προχωρά το χρονοδιάγραμμα εγκατάστασης μετρητών- Ορόσημο η υπογραφή της σύμβασης
