ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Την αποβολή του ουγγρικού κόμματος Fidesz από το ΕΛΚ ζητούν με επιστολή τους προς τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος Ντόναλντ Τουσκ ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μαζί με την πρωθυπουργό της Νορβηγίας Έρνα Σόλμπεργκ και άλλους 11 επικεφαλής κομμάτων της ευρωπαϊκής Κεντροδεξιάς.
Στην επιστολή επισημαίνεται η έντονη ανησυχία για τη νομοθεσία που πέρασε από το Κοινοβούλιο της Ουγγαρίας στις 30 Μαρτίου και η οποία επιτρέπει στην κυβέρνηση αυτής της χώρας να επεκτείνει επ’ αόριστον την κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ενώ επιτρέπει στον πρωθυπουργό Βίκτορ Όρμπαν να κυβερνά με διατάγματα.
«Πρόκειται για σαφή παραβίαση των ιδρυτικών αρχών της φιλελεύθερης δημοκρατίας και των ευρωπαϊκών αξιών. Η μάχη κατά του covid-19 απαιτεί εκτεταμένα μέτρα, ωστόσο ο ιός δεν μπορεί να χρησιμοποιείται ως πρόσχημα για την επέκταση της κατάστασης έκτακτης ανάγκης επ’ αόριστον», αναφέρεται στην επιστολή.
Επιπλέον, εκφράζεται η στήριξη στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και απευθύνεται έκκληση για κοινή δράση των κρατών-μελών, ώστε η κατάσταση στην Ουγγαρία να αντιμετωπιστεί σθεναρά.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Revolut: Δύο νέοι διορισμοί στην εκτελεστική ομάδα
- ΔΙΜΕΑ: Κατασχέθηκαν πάνω από 15.000 απομιμητικά στη Χαλκιδική – Πρόστιμα άνω των 220.000 ευρώ
- Στη Νέα Σμύρνη ο Μητσοτάκης: Επισκέφθηκε το Milon Camp και έπαιξε τάβλι με πολίτες (βίντεο + φωτο)
- Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Η διεύρυνση της συνεργασίας Atlantic SEE LNG Trade – Venture Global ενισχύει τον ρόλο της Ελλάδας ως ενεργειακού κόμβου
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.