Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Και τρίτος υπουργός της κυβέρνησης μπαίνει σε προληπτική καραντίνα.

Μετά τους Άδωνι Γεωργιάδη και Νίκο Παπαθανάση, σε κατ οίκον απομόνωση τέθηκε και ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης καθώς και αυτός ήρθε σε επαφή με κρούσμα κοροναϊού.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, ο κ. Πλακιωτάκης : «ενημερώθηκε σήμερα ότι σε υπηρεσιακή συνάντηση που είχε χθες στο Υπουργείο με επενδυτές από το εξωτερικό, ένας εξ αυτών διαγνώσθηκε θετικός στον κορωνοϊό COVID-19.

Τηρώντας απόλυτα το υγειονομικό πρωτόκολλο ο κ. Πλακιωτάκης βρίσκεται ήδη σε απομόνωση έως ότου σύμφωνα με το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ διαγνωστεί αρνητικός»