• Business

    Ώρα μηδέν για τη «γραμμή 4» του Μετρό – Ποιοι είναι οι υποψήφιοι για τη «μάχη»

    • NewsRoom
    γραμμή 4


    Σε περίπου ένα μήνα προβλέπεται να ξεκινήσει η πρώτη φάση του διαγωνισμού για τη γραμμή 4 του μετρό που θα συνδέσει το Γαλάτσι με το Γουδί με 14 σταθμούς. Πρόκειται για τη διαδικασία της προεπιλογής των υποψηφίων, από την οποία θα κριθεί ποιοι θα προχωρήσουν στη μεγάλη κούρσα του έργου προϋπολογισμού 1,5 δισ. ευρώ. Ανάδοχος πάντως δεν προβλέπεται να υπάρξει πριν τις αρχές του 2018.

    Για τη μαμούθ γραμμή του μετρό, με την οποία ανοίγει ξανά η αγορά των μεγάλων έργων σταθερής τροχιάς που είχε κλείσει με την ανάθεση του μετρό του Πειραιά, προβλέπεται πλήθος υποψηφίων. Το τελευταίο διάστημα τις λεπτομέρειες του διαγωνισμού, διερευνούν μεγάλες ξένες εταιρείες, καθώς από τις συμμαχίες που θα συγκροτηθούν για το μεγάλο έργο, θα κριθεί η επιτυχία στο διαγωνισμό.

    Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει πάντως η στάση των ελληνικών κατασκευαστικών εταιρειών. Πληροφορίες αναφέρουν ότι τα τελικά σχήματα δεν έχουν οριστικοποιηθεί καθώς οι εταιρείες περιμένουν τα τεύχη δημοπράτησης για να καθορίσουν, την στρατηγική τους και αν θα χρειαστεί λόγω απαιτήσεων και προδιαγραφών του έργου, να συμμαχήσουν με τα ευρωπαϊκά μεγαθήρια των κατασκευών. Σκέψεις υπάρχουν ακόμη και για την συγκρότηση μιας αμιγώς ελληνικής κοινοπραξίας, στην οποία θα μπορούσε να ενταχθεί όλη η «dream team» των κατασκευών (Άκτωρ, ΓΕΚ-Τέρνα, J&P Άβαξ), όμως οριστικές αποφάσεις θα ληφθούν το επόμενο διάστημα. Επί του παρόντος, οι ενδιαφερόμενοι πάνε και έρχονται ενώ σε αυτούς που έχουν ζητήσει στοιχεία για τον διαγωνισμό είναι και η μεγαλύτερη Κινεζική εταιρεία τροχαίου υλικού CRRC Corporation.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Στοιχεία – φωτιά: Η φτώχεια αυξήθηκε κατά 40% στην Ελλάδα από το 2008-2015

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Όμιλος Βαρδινογιάννη: Στα 5 εκατ. ευρώ η αύξηση κεφαλαίου στην Audiovisual

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Πόσες Ferrari, Bentley, Aston Martin, Lamborghini, Maserati, Porsche πωλήθηκαν στην Ελλάδα το 2016;



    ΣΧΟΛΙΑ