ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι γοητευτικές 9, γιατί έκανε ράλι η Ευρώπη Holdings, η μάχη Πειραιώς-Alpha και Credia-Optima, ποιος ship-owner με Ferrari και ο βλαχομπαρόκ ανιψιός του τρέμουν τις ΗΠΑ, η επιτυχία Πιέρ-Κωστή και η λίστα Mononews Shipping 20
Ακόμα και το πόρισμα που ”παρήγγειλε” η κυβέρνηση Μητσοτάκη για το δυστύχημα των Τεμπών την εκθέτει πολλαπλά. Αναδεικνύει τις ευθύνες των Μητσοτάκη και Καραμανλή και ξεσκεπάζει την επιχείρηση συγκάλυψης», σχολιάζει ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Νίκος Παππάς.
Ο κ. Παππάς σημειώνει πως το πόρισμα μεταξύ άλλων, αναφέρει ότι:
«- Η τηλεδιοίκηση στο τμήμα Λάρισα-Θεσσαλονίκη δεν λειτουργούσε από τον Ιούλιο του 2019.
– Στη Λάρισα λειτουργούσε τοπικός πίνακας χειρισμού και όχι τηλεδιοίκηση, όπως επέμενε ο κ. Γεραπετρίτης, ενώ ο σταθμάρχης «έβλεπε» το τρένο μόνο για 2,8 χλμ από την έξοδο της Λάρισας και όχι για 12 χλμ που έλεγε η κυβέρνηση.
– Το σύστημα ETCS, που δεν ολοκληρώθηκε με ευθύνη Καραμανλή, θα μπορούσε να έχει αποτρέψει τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών.
– Η εκπαίδευση του μοιραίου σταθμάρχη ήταν ελλιπής και ανεπαρκής, ενώ η μετάταξή του κακώς έγινε».
Καταληκτικά ο αρμόδιος τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει ότι «ο κ. Μητσοτάκης δεν μπορεί να συνεχίζει τη συγκάλυψη. Οι ευθύνες του είναι βαρύτατες».
Διαβάστε επίσης
ΣΥΡΙΖΑ: Να αποδοθούν άμεσα ευθύνες για το θανατηφόρο ατύχημα ναυτικού στη Σύρο
Τσαπανίδου: Δεν είμαστε όλοι το ίδιο, για αυτό στη ΝΔ ας είναι πιο προσεκτικοί και μετρημένοι
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- LVMH-Kering: Μετά από δεκαετίες επιθετικών εξαγορών, «ξεφορτώνουν» brands από το χαρτοφυλάκιό τους
- Μπορεί να βγει το σπίτι μου σε πλειστηριασμό χωρίς να το γνωρίζω; Τα «παραθυράκια» στην επίδοση και η άμυνα του οφειλέτη
- Κόκκινα Τιμολόγια Ρεύματος: Τι προσφέρουν στον καταναλωτή και τι φέρνουν στον ανταγωνισμό
- Buy, hold or sell: Άμεση ανάλυση για ΒΙΟ, ΕΛΛΑΚΤΩΡ, ΕΛΧΑ, ΙΝΤΚΑ, ΟΠΑΠ, ΟΤΕ
