• AUTO

    «Τετ-α-κε» Μαυραγάνη: Εξήγγειλε νομοθεσία για τα ανασφάλιστα ΙΧ-ΚΤΕΟ που ισχύει χρόνια

    • NewsRoom
    Νικόλαος Μαυραγάνης,

    Νικόλαος Μαυραγάνης, υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών


    Σε… σύγχυση πρέπει να βρίσκεται ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Νίκος Μαυραγάνης καθώς πριν λίγο στη Βουλή εξήγγειλε πως δεν θα μπορούν να ασφαλίσουν τα οχήματά τους οι ιδιοκτήτες ΙΧ αλλά και Ταξί που δεν τα έχουν περάσει από ΚΤΕΟ!

    Καλό θα ήταν ο κ. Μαυραγάνης να είναι πιο καλά ενημερωμένος σχετικά με τα θέματα των ΚΤΕΟ αλλά και την ασφάλιση των οχημάτων καθώς η σχετική νομοθεσία ισχύει εδώ και χρόνια!

    Ειδικότερα από τις 10 Δεκεμβρίου του 2010 ισχύει κάτι τέτοιο και συγκεκριμένα στο νόμο 3897, το άρθρο 41 παράγραφος 7 αναγράφεται ότι: «Οι ιδιοκτήτες οχημάτων κάθε κατηγορίας προκειμένου να ασφαλίσουν αυτό, υποχρεούνται να έχουν εφοδιαστεί με δελτίο τεχνικού ελέγχου όταν αυτό απαιτείται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις»!

    Πάντως ο κ. Μαυραγάνης δήλωσε τα παραπάνω, με αφορμή τα όσα είπε ο βουλευτής του Ποταμιού Σπύρος Λυκούδης ότι, είναι αναγκαίο να ληφθούν μέτρα για την αντικατάσταση των παλαιών ταξί, καθώς, είναι ο βασικός παράγοντας της περιβαλλοντικής ρύπανσης στην Αθήνα.

    Όπως επεσήμανε ο κ. Λυκούδης, ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση ο μέσος όρος ηλικίας της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων μέχρι 1950 κυβικά, είναι τα 10 χρόνια, στην Ελλάδα είναι τα 15 χρόνια και για τα μεγαλύτερα τα 17 χρόνια.

    «Μέσα στο ασφυκτικό οικονομικό πλαίσιο που έχουμε, πρέπει να δούμε και το περιβαλλοντικό πρόβλημα αλλά και την επιβίωση των ταξί και να εξετάσουμε αν μπορούμε να βάλουμε κανόνες ασφαλείας τουλάχιστο μέχρι το 2020 που ισχύει η αναστολή της υποχρέωσης για απόσυρση. Ιδέα μας είναι αυστηροποιήσουμε τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ όπως και να απαγορευθεί και να μην μπορεί να ασφαλιστεί ένα αυτοκίνητο, αν δεν περάσει πρώτα από αυτό. Πρέπει μέχρι το 2020 να είμαστε ανεκτικοί, αλλά ταυτόχρονα και αυστηροί για τα κλιμάκια των ΚΤΕΟ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μαυραγάνης.

    «Προφανώς και συμπάσχουμε λόγω της οικονομικής κρίσης με τα ταξί αλλά πρέπει να πάρουμε πρωτοβουλία και να ρυθμίσουμε και το θέμα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης», σημείωσε από την πλευρά του ο κ. Λυκούδης.

    ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 3897 Σύσταση Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας και Γενικής Διεύθυνσης Οδικής Ασφάλειας, εποπτεία και βελτίωση του θεσμού του τεχνικού ελέγχου οχημάτων για την προαγωγή της Οδικής Ασφάλειας και την προστασία του περιβάλλοντος, κύρωση Σύμβασης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και Ο.Α.Σ.Θ. και άλλες διατάξεις.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Μαυραγάνης: Δεν θα μπορούν να ασφαλιστούν όσα αυτοκίνητα δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ



    ΣΧΟΛΙΑ