Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

«Όταν οι “Ρουβικώνες” επιχειρούν να μπουν βίαια στο Κοινοβούλιο, δικαιολογούνται και οι συλληφθέντες απελευθερώνονται με εντολή του Προέδρου της Βουλής», τονίζει σε ανακοίνωσή της η ΝΔ και προσθέτει:

«Όταν εργαζόμενοι – που κινδυνεύουν να χάσουν τη δουλειά τους εξαιτίας των αποφάσεων της Κυβέρνησης- επιχειρούν να επιδώσουν διαμαρτυρία στον αρμόδιο Υπουργό, αντιμετωπίζονται με γκλομπ και χημικά.  Αυτή είναι η Κυβέρνηση Τσίπρα – Καμμένου».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Κατάληψη στο υπ. Περιβάλλοντος από εργαζόμενους στα μεταλλεία-Με χημικά απάντησαν τα ΜΑΤ (upd)

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Κωλοτούμπα» Σταθάκη για Eldorado: Σήμερα ή αύριο η αδειοδότηση για την Ολυμπιάδα