Ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης έκρινε, έπειτα από τις παρατηρήσεις του Επιστημονικού Συμβουλίου της Βουλής ότι τα εισοδηματικά κριτήρια πρέπει να είναι σαφή, αναλογικά και να θεσπίζονται με νόμο και όχι με υπουργική απόφαση, στην εξειδίκευση των εισοδηματικών κριτηρίων με τα οποία θα συνδέονται τα πρόστιμα του νέου ΚΟΚ.
Η νομοτεχνική ρύθμιση για τα πρόστιμα του ΚΟΚ
1) Επί του άρθρου 28 του σχεδίου νόμο:
Στην παρ. 4 το δεύτερο και τρίτο εδάφιο αντικαθίστανται ως εξής:
“Τα καθοριζόμενα με την απόφαση του προηγούμενου εδαφίου διοικητικά πρόστιμα προσαυξάνονται κατά εκατό τοις εκατό (100%) αν ο παραβάτης με βάση την πιο πρόσφατη πράξη διοικητικού προσδιορισμού φόρου εισοδήματος έχει ετήσιο ατομικό φορολογητέο εισόδημα από πενήντα χιλιάδες ένα (50.0001) ευρώ έως εκατό χιλιάδες (100.000) ευρώ και κατά διακόσια τοις εκατό (200%) αν ο παραβάτης με βάση την πιο πρόσφατη πράξη διοικητικού προσδιορισμού φόρου εισοδήματος έχει καθαρό ετήσιο φορολογητέο εισόδημα άνω των εκατό χιλιάδων (100.000) ευρώ. Με απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών μπορεί, τα παραπάνω ποσά του φορολογητέου εισοδήματος καθώς και τα ποσοστά προσαύξησης να τροποποιούνται, ανάλογα και με την κατηγορία της παράβασης, κατ’ ανώτατο όριο μέχρι το τριπλάσιο του αρχικού προστίμου. Για την έκδοση της παραπάνω απόφασης μπορεί να λαμβάνονται υπόψη δεδομένα από την Ελληνική Στατιστική Αρχή και άλλες αρχές και επιστημονικούς ή άλλους φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς.”

Σύμφωνα με όσα είπε ο Υπουργός Μεταφορών στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες, η κλιμάκωση θα είναι η εξής:
– για εισόδημα έως 50.000 ευρώ: καμία προσαύξηση
– για εισόδημα 50.001 – 100.000 ευρώ: διπλασιασμός του προστίμου
– για εισόδημα άνω των 100.000 ευρώ: τριπλασιασμός του προστίμου.
Ο κ. Σπίρτζης διευκρίνισε δε ότι το εισόδημα θα υπολογίζεται σε ατομικό επίπεδο κι όχι σε οικογενειακό.
Αναφορικά, με την έναρξη εφαρμογής της επιβολής προστίμου ανάλογα με το ύψος του ατομικού εισοδήματος, υπηρεσιακοί παράγοντες του Υπουργείου το προσδιορίζουν εκτός απροόπτου το ερχόμενο Φθινόπωρο, ώστε να έχουν διασυνδεθεί όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα.
Το εντυπωσιακό στοιχείο σχετίζεται με τον τρόπο εφαρμογής του μέτρου, καθώς οι ίδιοι παράγοντες υποστηρίζουν, ότι οι αστυνομικοί θα φέρουν μαζί τους tablet συνδεδεμένο με εκτυπωτή και αφού καταχωρήσουν το ονοματεπώνυμο, τον αριθμό κυκλοφορίας και το είδος της παράβασης, θα ενημερώνεται αυτομάτως εάν ο παραβάτης ενώπιών του ανήκει στην κατηγορία Α, Β ή Γ, για να του βεβαιώσει το ανάλογο πρόστιμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Χατζηδάκης VS Μαυραγάνη για έσοδα και δαπάνες στα ΜΜΜ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χωρίς την έγκριση των Βρυξελλών ψηφίζεται το νομοσχέδιο για το νέο ΚΟΚ-Ένταση μεταξύ Αθήνας και τρόικας
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ακύρωση ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών λόγω ισχυρών ανέμων στο Αιγαίο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ποιόν είδε ο Αδωνις στον Λευκό Οίκο, πότε πιάνει δουλειά ο Πιέρρ, ποιος υπουργός κερνάει κρασάκι, το dogfight στο Αιγαίο και το άγριο beef στη Βουλή
- Άδωνις Γεωργιάδης – ΗΠΑ: Πολλές κλινικές μελέτες έρχονται στην Ελλάδα – Με ποιες εταιρείες έγιναν επαφές
- Η ακρίβεια ως κληρονομιά: Lange & Söhne Lange 1 Daymatic HONEYGOLD®
- Έλλη Ιωάννου: Bliss, Asshole, το σουρεάλ στη σύγχρονη γλώσσα
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, τι θα γίνει σε Metlen και Intralot, τι θα κάνει τώρα η Βρεττού, νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική, νέο deal για Δελαπόρτα, τα dinners Χούρι και Χατζηιωάννου, και γιατί το matsuhisa θα γίνει…Προκοπούπολη
Συνελήφθη Λετονός ναυτικός που κατείχε παράνομα λογισμικό που μπορεί να επηρεάσει την πλοήγηση πλοίου – Κατηγορείται για κατασκοπεία
Οριστικά ένοχος ο Έλληνας επιχειρηματίας Ντίνος Ντέρης για δωροδοκία στο μεγάλο τηλεοπτικό σκάνδαλο της FIFA