ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ανάρτηση για την αύξηση του κατώτατου μισθού έκανε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Συγκεκριμένα, ο κ. Μητσοτάκης αναφέρει: «Σήμερα πιστώνεται ο πρώτος βασικός μισθός των 713 ευρώ, αυξημένος κατά 50 ευρώ τον μήνα. Πρόκειται για μία αύξηση 10% της κατώτατης αμοιβής, που αποτελεί έναν ακόμη μισθό τον χρόνο».
«Ένα ακόμη βήμα από τα πολλά που μένουν να γίνουν -και θα γίνουν- για την ανακούφιση των εργαζομένων και ιδίως των πιο αδύναμων», τόνισε ο πρωθυπουργός.
Δείτε την ανάρτηση:
Διαβάστε επίσης:
Σακελλαροπούλου: Η παραβατική συμπεριφορά της Τουρκίας πλήττει την ενότητα και την συνοχή του ΝΑΤΟ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ερντογάν για τα 43 χρόνια του ψευδοκράτους: «Η Κύπρος είναι εθνική μας υπόθεση, δεν θα την αφήσουμε ποτέ μόνη»
- Πάνος Μαρινόπουλος: Kληρονομικό θρίλερ πίσω από τον θάνατο του «Πανάρα» – Οι τρεις γάμοι, τα παιδιά και τα περιουσιακά στοιχεία που μπαίνουν στο μικροσκόπιο
- ΟΟΣΑ: Μεγάλες ανισότητες στη χρήση τεχνητής νοημοσύνης μεταξύ των ελληνικών επιχειρήσεων – «Πρωταθλητές» οι Έλληνες νέοι
- Return Hubs: Τη Δευτέρα οι ανακοινώσεις για την πρώτη χώρα υποδοχής – Στη Βιέννη, ο Θάνος Πλεύρης
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.