ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Υπαναχώρησε η κυβέρνηση από την πρόταση του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών Κωνσταντίνου Κυρανάκη για μείωση του κομίστρου των ταξί κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή, με σκοπό οι πολίτες που καταναλώνουν αλκοόλ να επιλέγουν το ταξί αντί της οδήγησης.
Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στο One Channel, ανέφερε μεταξύ άλλων μερικές σκέψεις του σχετικά με τις παρεμβάσεις που δρομολογούνται στο νέο νομοσχέδιο για τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, που θα τεθεί προς ψήφιση στη Βουλής εντός Μαΐου. Ειδικότερα ο κ. Κυρανάκης επεσήμανε την ανάγκη ύπαρξης νέων μέτρων, τα οποία όχι μόνο θα δώσουν έμφαση στην οδική ασφάλεια, αλλά επίσης θα περιορίσουν τους θανάτους από τροχαία δυστυχήματα, με τους οδηγούς να βρίσκονται υπό την επήρεια αλκοόλ. «Είναι υπαρκτό το πρόβλημα με τους μεθυσμένους τέτοιες ημέρες και δε μπορούμε να μη σκεφτόμαστε μέτρα αντιμετώπισης. Στόχος μας οι άνθρωποι υπό επήρεια αλκοόλ να μην είναι πίσω από το τιμόνι», είπε ο αναπληρωτής υπουργός υπογραμμίζοντας ότι θα πρέπει πρώτα να συσκεφτεί με το υπουργείο Οικονομικών για να διασφαλιστεί ότι υπάρχει δημοσιονομικός χώρος για ένα τέτοιο μέτρο.
Ερωτηθείς για τη δήλωση του κ. Κυρανάκη, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης ανέφερε σε συνέντευξή του στο Real FM «Το υπουργείο κάνει μία σειρά από πολύ σοβαρές προσπάθειες και στο πλαίσιο του δημόσιου διαλόγου, τίθενται κάποιες προτάσεις», είπε και συνέχισε «Δεν θα γίνει κάτι τέτοιο. Ήταν μία σκέψη. Δεν θα πληρώσει προφανώς ο Έλληνας φορολογούμενος. Δεν θα επιδοτείται κάποιος για να πίνει».
Διαβάστε επίσης:
ΕΕ: Πρόσθετοι δασμοί €100 δισ. σε αμερικανικά προϊόντα αν δεν ευδοκιμήσουν οι διαπραγματεύσεις
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το «τρικ με τα τάνκερ»: Πώς ο Αριστοτέλης Ωνάσης κέρδισε το παιχνίδι των πετρελαίων
- Άδωνις Γεωργιάδης στο mononews για Τέμπη, Καρυστιανού, Σαμαρά, Τσίπρα και για την κατάσταση στα νοσοκομεία
- Το 3ο Συμπόσιο για μια νέα Ελευσίνα, επτανησιακή γιορτή στη σκιά της Ακρόπολης, το party της ART ATHINA 2025 και Breathe with Hope
- Απόβαση… στη Βρετανία: Το NBA Europe και τα 71 δισ. ευρώ που γράφουν ιστορία
