Θέλω να καταλάβουν όλοι πως η Ελλάδα είναι χώρα που το Σύνταγμά της ΔΕΝ εφαρμόζεται. Παράδειγμα, αν κάποιος 50άρης βγάζει €15.000 το χρόνο, από σύνταξη καθισμένος στον καναπέ του, υποχρεούται να πληρώσει
– εισφορές υγείας 6% δλδ €900
– φόρο €1.102 (22%x€14.100 =€3.102 – €2.000 έκπτωση φόρου)
Σύνολο: €2.102 ή 14%
Αν κάποιος άλλος 50άρης βγάζει €15.000 το χρόνο από ελεύθερο επάγγελμα, δουλεύοντας 11 ώρες την ημέρα, θα πληρώσει
– εισφορές €4.050
– φόρο 22% από το πρώτο ευρώ στα €10.950 που του μένουν = €2.409
– προκαταβολή επόμενου έτους άλλα €2.409
– συν €650 τέλος επιτηδεύματος
Σύνολο: €9.518 ή 63,5%
Που είναι η Ισονομία που απαιτεί το Σύνταγμα, και ποιος ΔΕΝ πληρώνει φόρους, και ποιος θα βρει το δίκιο του στο Συμβούλιο της Επικρατείας;;;;;
ΗΛΙΘΙΟΙ!!!!
Ο Αγης Βερούτης είναι μηχανικός και αρθρογράφος
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ποια σπίτια μένουν κολλημένα στις αγγελίες – Ακίνητα έως 100.000 αναζητούν οι μισοί αγοραστές
- Αλαφούζος: Το παρασκήνιο, πώς μοιράζονται τα 21,05 εκατ. ευρώ και οι λεπτομέρειες του ιστορικού deal της GBL με τον όμιλο ΣΚΑΪ
- O φόβος του Αβραμόπουλου, το beef με τον Μιχάλη, το δείπνο με μακαρονάδες «γαλάζιων» βουλευτών στο Κολωνάκι και το ραντεβού Μπακογιάννη – Βουλγαράκη
- Η γυναικεία απασχόληση στα πλοία αυξήθηκε κατά 77% σε μια εξαετία