Θέλω να καταλάβουν όλοι πως η Ελλάδα είναι χώρα που το Σύνταγμά της ΔΕΝ εφαρμόζεται. Παράδειγμα, αν κάποιος 50άρης βγάζει €15.000 το χρόνο, από σύνταξη καθισμένος στον καναπέ του, υποχρεούται να πληρώσει
– εισφορές υγείας 6% δλδ €900
– φόρο €1.102 (22%x€14.100 =€3.102 – €2.000 έκπτωση φόρου)
Σύνολο: €2.102 ή 14%
Αν κάποιος άλλος 50άρης βγάζει €15.000 το χρόνο από ελεύθερο επάγγελμα, δουλεύοντας 11 ώρες την ημέρα, θα πληρώσει
– εισφορές €4.050
– φόρο 22% από το πρώτο ευρώ στα €10.950 που του μένουν = €2.409
– προκαταβολή επόμενου έτους άλλα €2.409
– συν €650 τέλος επιτηδεύματος
Σύνολο: €9.518 ή 63,5%
Που είναι η Ισονομία που απαιτεί το Σύνταγμα, και ποιος ΔΕΝ πληρώνει φόρους, και ποιος θα βρει το δίκιο του στο Συμβούλιο της Επικρατείας;;;;;
ΗΛΙΘΙΟΙ!!!!
Ο Αγης Βερούτης είναι μηχανικός και αρθρογράφος
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βύρων Νικολαΐδης: Τα σχέδια για μετεξέλιξη της PeopleCert σε Διεθνές Πανεπιστήμιο
- Aktor: Γιατί Bofa, Goldman Sachs και UBS εμπιστεύονται τον Εξάρχου κι εγγυώνται την κεφαλαιακή ενίσχυση με 950 εκατ.
- Η ήττα της ΕΡΤ στο μπάσκετ, η «φουλ επίθεση» από Αλαφούζο, τι συνέβη με τη Φαίη Σκορδά, τα σενάρια για το SDNA και τι αλλάζει σε Σκάι και ΑΝΤ1
- Γιατί Γιαννακόπουλος και Αγγελόπουλοι «ψώνισαν» τους καλύτερους της Βαλένθια για τις ομάδες τους