array(0) {
}
        
    
Menu
0.15%
Τζίρος: 156.00 εκατ.

Τα ωραία πλυντήρια του Αλέξη Τσίπρα

Comments

Παρά το γεγονός ότι η αγορά ξηρού φορτίου βρέθηκε αντιμέτωπη αναπόφευκτα με τις διαταραχές που προκάλεσαν οι επιπτώσεις της πανδημίας, όπως το lockdown πολλών χωρών και η διακοπή της λειτουργίας των ορυχείων, τις τελευταίες ημέρες, οι αναλυτές εκφράζουν μία συγκρατημένη αισιοδοξία για τις δυνατότητες ανάκαμψης του συγκεκριμένου τομέα της ναυτιλίας που έχει δεχθεί ισχυρό πλήγμα.

Ο δείκτης Baltic Capesize Index επέστρεψε σε θετικό έδαφος για πρώτη φορά μετά από δύο μήνες, δημιουργώντας ελπίδες για βελτίωση της εικόνας του κλάδου, ενώ σε καλύτερα επίπεδα διαμορφώθηκαν και τα ναύλα στα capesize, τα μεγάλα πλοία ξηρού φορτίου, σε κάποιες διαδρομές.

Σε ανάλυση της η VesselsValue προβλέπει ότι στα capesize τα ναύλα θα αυξηθούν στο τρίτο τρίμηνο του έτους στα 30.000 δολάρια ημερησίως και θα κυμανθούν σε ένα εύρος 20.000 έως 35.000 δολαρίων ημερησίως τα επόμενα τρία χρόνια. Αυτές οι εκτιμήσεις βασίζονται στο μοντέλο ανάλυσης των δεδομένων που συγκεντρώνει η εταιρεία για το εμπόριο, τον παγκόσμιο στόλο και τις ναυλώσεις.

Επίσης, οι αναλυτές της VV εκτιμούν ότι θα υπάρξει ανάπτυξη της παγκόσμιας ζήτησης. Στο τέλος Φεβρουαρίου οι κινέζικες επαρχίες παρουσίασαν επενδυτικά σχέδια ύψους 24,7 τρισ. γουάν, περίπου 25% του ΑΕΠ του 2019. Αυτό το πακέτο τόνωσης της οικονομίας θα οδηγήσει σε αύξηση της ζήτησης για χάλυβα και ενέργεια, και κατά συνέπεια στην τόνωση της ζήτησης για μεταφορά ξηρού φορτίου, η οποία θα συνεχίσει να αυξάνεται στο 2021 και το 2022.

Παράλληλα, οι αβεβαιότητες που έχει προκαλέσει η πανδημία, ο εμπορικός πόλεμος και η αυξημένη μεταβλητότητα των τιμών του πετρελαίου θα επηρεάσουν τις επιχειρηματικές αποφάσεις του πρώτου εξαμήνου του 2020 και θα υπάρξει επιφυλακτικότητα. Η ζήτηση στα ναυπηγεία, η οποία έχει ήδη κλονιστεί από τους κανονισμούς απαγόρευσης, πιθανόν θα πληγεί περαιτέρω λόγω των δραματικών επιπτώσεων της πανδημίας στην οικονομική ανάπτυξη και το εμπόριο διεθνώς. Ως αποτέλεσμα, το παγκόσμιο βιβλίο παραγγελιών που κινείται ήδη χαμηλότερα, θα συνεχίσει να κινείται προς την ίδια κατεύθυνση.

Λαμβάνοντας υπόψη την ανάκαμψη της κινέζικης οικονομίας, τη βελτίωση του καιρού, τη σχετικά υψηλή τιμή σιδηρομεταλλεύματος και την επαναβεβαίωση της οδηγίας της Vale, πιστεύουμε ότι τα futures μεταφοράς εμπορευμάτων είναι αρκετά απαισιόδοξα και αντικατοπτρίζουν την πανδημία και την ψυχολογική επίδραση που έχει στους traders, σε συνδυασμό με τα εξαιρετικά χαμηλά ναύλα που δεν αφήνουν περιθώρια αισιοδοξίας, όπως έχει η κατάσταση αυτή τη στιγμή, αναφέρει στο εβδομαδιαίο της report η Breakwave Advisors LLC.

Ωστόσο, συμπληρώνει,  καθώς προχωρά ο Απρίλιος, αναμένεται μια σταδιακή βελτίωση της spot αγοράς, με το ρίσκο να είναι ανοδικό εάν υπάρξει αυξημένο ενδιαφέρον για κρατήσεις πλοίων. Κάποιες πρώιμες ενδείξεις μία τέτοιας κίνησης μοιάζουν να κάνουν την εμφάνιση τους, και αν και είναι νωρίς για να έχουμε εικόνα, δείχνουν υψηλότερα ναύλα.

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στ. Τσαντάνης: Νέα συμφωνία ναύλωσης της Seanergy Maritime με την Glencore

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα ωραία πλυντήρια του Αλέξη Τσίπρα
Η Ανατολική Μεσόγειος στον ασταθή 21ο Αιώνα: Η Ελλάδα ως ήπια δύναμη σε καιρούς αβεβαιότητας
Γιάννης Κοτζιάς: Η δύναμη της ναυτιλιακής βιομηχανίας είναι οι άνθρωποι της
Ελληνας εφοπλιστής (με Ferrari) εμπλέκεται στον σκιώδη στόλο μεταφοράς ιρανικού πετρελαίου – Τον ερευνούν οι ΗΠΑ
Έλον Μασκ, ο κομματάρχης
Η απόφαση του Κ.Μ. για τον ΟΠΕΚΕΠΕ, τι είπαν Γεραπετρίτης – Χαφτάρ, τι ρώτησε η Μέρκελ τον Πιέρ και γιατί «κόπηκε» ο Φλωρίδης από τον Αρειο Πάγο
Τι περιλαμβάνει η νέα δικογραφία για τον ΟΠΕΚΕΠΕ – Ποιους αφορά, πότε έρχεται;
Δημήτρης Ι. Χανδρής: Η ναυτιλία εξακολουθεί να προσφέρει πεδίο για αντισυμβατικές στρατηγικές και διαφοροποιημένες αποδόσεις
Κώστας Κατσαφάδος: Αυτοψία στις καμένες εκτάσεις της Ανατολικής Αττικής – Άμεση στήριξη των πληγέντων
Νετανιάχου: Έτοιμος για την τρίτη συνάντηση με τον Τραμπ – Κύριο θέμα στην ατζέντα, η Γάζα