array(0) {
}
        
    
Menu
1.09%
Τζίρος: 183.73 εκατ.

Ουκρανία: Κόπηκε η ηλεκτροδότηση στον πυρηνικό σταθμό του Τσερνόμπιλ από ρωσική επίθεση

            
The Wiseman
the wise man

Ο Έλληνας που ενοικιάζει στους πλούσιους yachts για να “κρυφτούν” από τον κορονοϊό και οι συμβουλές Καραμούζη

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ • 10.04.2020
Η επίσκεψη του Χρήστου στο OPEN, το χαβά της η Goldman Sachs, η κυρία του Αστέρα και οι εξωγήινοι των τεχνικών κλιμακίων
ΕΠΟΜΕΝΟ • 13.04.2020
Η ώρα της ανακρίτριας για τον Τζώρτζη και την “αγία οικογένεια” και ποιο supercar αναπαύεται στο γκαράζ του Λεντούδη

Οι σωστές άμυνες του Φιλιππόπουλου

Ο εκδότης των Αττικών Εκδόσεων ΑΤΕΚ -100,00% Θεοχάρης Φιλιππόπουλος απέδειξε ότι οι σώφρονες αυτή την πρωτοφανή περίοδο επιχειρηματίες χτίζουν, όσο μπορούν και όσο τους επιτρέπει η οριζόντια οικονομική κρίση που διατρέχει την αγορά, άμυνες!

Με μια μακροσκελή και λεπτομερή ανακοίνωση το αφεντικό των Αττικών Εκδόσεων περιγράφει την «σφαλιάρα» που έχουν φάει τα έντυπα εξαιτίας της πτώσης των πωλήσεων κατά 10% από την ημέρα της απαγόρευσης της κυκλοφορίας των πολιτών στο πλαίσιο προφύλαξης από τον κορονοϊό.

Ο Θεοχάρης επισημαίνει ότι η πτώση στο μέτωπο της διαφήμισης – καθώς η πλειονότητα των διαφημιζόμενων έχει πληγεί άμεσα και έμμεσα από τον covid-19 – τα μέσα του ομίλου του καταγράφουν μια πτώση 32% τον Μάρτιο, με τα site του ομίλου να βρίσκονται σε καλύτερη θέση με πτώση της διαφήμισης τον ίδιο μήνα στο 20%.

Ο επιχειρηματίας αναφέρει ότι η στρατηγική της εταιρείας θα επικεντρωθεί, πέραν του πρώτου στόχου της που είναι η προστασία των εργαζομένων κάτι που έχει ήδη πράξει παίρνοντας μέτρα μεταξύ αυτών και η τηλεργασία, στην πολύπλευρη λήψη μέτρων περαιτέρω περιορισμού του κόστους, αναλόγως της διάρκειας της κρίσης και της εξέλιξης των οικονομικών συνθηκών.

Σημειώνει δε ότι έχει ήδη προχωρήσει σε αναστολή συμβάσεων εργασίας μέρους του προσωπικού.

Κλείνοντας ο Φιλιππόπουλος τονίζει ότι η εταιρεία και ο όμιλος στοχεύουν στην μεγιστοποίηση της ρευστότητας ώστε να συνεχίσουν να διατηρούν επαρκές κεφάλαιο κίνησης, προκειμένου να εκπληρώσουν τις μελλοντικές υποχρεώσεις. Απλά μαθήματα άσκησης management σε περίοδο κρίσης!

Μακριά… όσο μπορούμε από τον ESM

Η κυβέρνηση και ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας μεταδίδουν από εχθές ότι δεν θα κάνει η Ελλάδα χρήση της προληπτικής γραμμής στήριξης. Εδώ κολλάει η παροιμία «όποιος έχει καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι»…

Επί δέκα χρόνια η ελληνική κοινωνία αλλά και όσοι κυβέρνησαν την περίοδο αυτή αυτόν τον τόπο έχουν μάθει ότι ακόμη και 1 ευρώ από τον ESM σημαίνει μνημόνιο… Το Μαξίμου και ο Σταϊκούρας το απεύχονται, αλλά ας δούμε πρώτα το μέγεθος της κρίσης, ιδίως την διάρκεια… γιατί ποτέ δεν ξέρεις σε αυτή τη ζωή.

Χρήσιμες συμβουλές από την Grant Thonton

Η εταιρεία ορκωτών και συμβουλευτικών υπηρεσιών Grant Thonton έχει αποδείξει εν μέσω αυτής της σφοδρής κρίσης ότι διαθέτει αντανακλαστικά… σε αντίθεση με τις υπόλοιπες.

Και εξηγούμαι: Το επιτελείο και τα στελέχη της προσφέρουν τις συμβουλευτικές τους υπηρεσίες με ιδιαίτερα χρηστικά κείμενα, για τις άμυνες που πρέπει να χτίσουν οι επιχειρηματίες προκειμένου να σταθούν όρθια από αυτή την κρίση.

Τα κείμενα με τις προτεινόμενες στρατηγικές έρχονται απλά με ένα mail. Εύγε στον πρόεδρο της εταιρείας Νίκο Καραμούζη και τους συνεργάτες του.

Το ΧΑ δεν χάρηκε με τις αποφάσεις του Eurogroup

Με πτώση 0,30% έκλεισε ο Γενικός Δείκτης στο Χρηματιστήριο εχθές γεγονός που οι αναλυτές το αποδίδουν στα ημίμετρα που αποφάσισε η Ευρώπη και οι υπουργοί Οικονομικών της.

 Ο Έλληνας που ενοικιάζει yachts και super yachts στους πλoύσιους και πολύ πλούσιους

Οι δισεκατομμυριούχοι ελπίζουν να γλιτώσουν από την πανδημία αυτοπεριοριζόμενοι σε σούπερ γιοτ. Τα μεγάλα γιοτ έχουν αρκετούς αποθηκευτικούς χώρους που χωρούν προμήθειες μηνών.

Όπερ σημαίνει ότι το σκάφος μπορεί να μείνει στη θάλασσα, χωρίς να δέσει, περισσότερο χρόνο. Φυσικά, η ενοικίαση ενός σούπερ γιοτ για μήνες δεν είναι φθηνή, αφού κάποιοι χρεώνουν 100.000 στερλίνες (113.928 ευρώ) την εβδομάδα συν το κόστος του πληρώματος και τα μεγαλύτερα γιοτ κοστίζουν πάνω από 500.000 στερλίνες (σχεδόν 570.000 ευρώ) την εβδομάδα.

Όμως υπάρχει και η επιλογή της μακροχρόνιας μίσθωσης γι’ αυτούς που επιλέγουν να περάσουν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στο σκάφος. «Μία οικογένεια νοίκιασε ένα γιοτ για εννέα εβδομάδες και είχαμε και δύο μακροχρόνιες μισθώσεις για γιοτ μήκους 40 και 70 μέτρων», λένε οι ξένοι μεσίτες σκαφών.

Υπάρχουν μάλιστα οικογένειες που ρυθμίζουν έτσι την κατάσταση ώστε τα παιδιά να συνεχίσουν τα μαθήματά τους στο σκάφος και, επιπλέον, να κάνουν μαθήματα μαγειρικής με τον σεφ του γιοτ, αλλά και μαθήματα τεχνολογίας με το πλήρωμα στο μηχανοστάσιο.

Η αλήθεια είναι ότι, αντίθετα με ό,τι συμβαίνει σε άλλους τομείς του ταξιδιωτικού κλάδου, με τις απαγορεύσεις πτήσεων και το κλείσιμο ξενοδοχείων και κρουαζιερόπλοιων, πολλές μαρίνες που φιλοξενούν superyachts παραμένουν ανοιχτές. Κι αυτό διότι τα γιοτ θεωρούνται πιο ασφαλή από τα κρουαζιερόπλοια.

Στα γιοτ γίνεται άλλωστε απολύμανση κάθε φορά που αλλάζουν οι επιβάτες, στα περισσότερα ο αέρας καθαρίζεται και τα στάνταρ σε ό,τι αφορά την καθαριότητα είναι πολύ υψηλά, όπως αναφέρεται και σε ένα δελτίο Τύπου που εξέδωσε η εταιρεία IYC στις αρχές Μαρτίου.

Επιπλέον, κάποια σκάφη χρησιμοποιούν ειδικά φίλτρα για τον αέρα που ελέγχουν και μειώνουν τη διασπορά παθογόνων μικροοργανισμών.

Παρ’ όλα αυτά, αν και τα superyachts έχουν συνήθως πλήρωμα «επιμελές» στα θέματα της καθαριότητας, η στενή επαφή με άλλους ενέχει πάντα το κίνδυνο μετάδοσης του ιού σε αυτούς που είναι πάνω στο σκάφος.

«Όταν περνάς δίπλα από άλλους σε μια μαρίνα, βρίσκεσαι σε εξωτερικό χώρο, ενώ τα τέρμιναλ των κρουαζιερόπλοιων και οι χώροι παραλαβής αποσκευών είναι εσωτερικοί», δηλώνει ο Στέφανος Μακρυμίχαλος, CEO της εταιρείας superyacht IYC.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Τσέχος σαμποτέρ της Aegean, τα σχέδια του Χόλτερμαν, η γιορτή του Περιστέρη, το μαγικό ραβδί του Ορσέλ στην Alpha, το νέο Βατερλό της ACAG, τι συμβαίνει με τον Γεραπετρίτη και γιατί είναι happy ο Πιέρ
Τα ραντεβού του Μυλωνάκη, το πάρτι της Metlen, τα κακά μαντάτα για ΑΔΜΗΕ, Λούλη και η βόμβα του Ντουμπάι, το μυστικό του Εξάρχου και οι υπεραξίες, τα αναξιόπιστα κυπριακά ΑΕΙ, οι business του Ξηρουχάκη, η μεγάλη επιχειρηματική σύγκρουση, και ο Μάτσας που έγινε… σκυλάκι
Οι κρίσιμες ώρες της Metlen, ποιοι μεγάλοι μπαίνουν στην Intralot, τo Βατερλώ ενός arrogant manager, οι νέες εντολές του υπουργού Τάκη και οι millionaire σουπερμαρκετάδες, και τι δείχνουν τα νέα γκάλοπ για τον θυμωμένο Νίκο
Γιατί ο εφοπλιστής Γκότσης αγόρασε Aktor, πόσα λεφτά κέρδισε ο Κόκκαλης, τα 3 super placement, το νέο deal του Πάρη Λάτση, ο Κ.Μ., η Κίμπερλι και ο Κυριακού και το τριφύλλι της Αγγελικούση
H δυνατή Πειραιώς και το story σε ΑΕΜ, Lamda και Κύπρου, ο υπουργός Τάκης και η φήμη του Σκλαβενίτη, τα εγκαίνια της Βρεττού, ο περίεργος διαγωνισμός του Χαρδαλιά, τι λέει ο Αλαφούζος για Αγγελικούση
Οι ταύροι του ΧΑ, η κίνηση του Νάτση στη Lamda, οι 2 Αλουμύλ, η super Intralot και το ομόλογο, ο πόλεμος Τάκη – σουπερμαρκετάδων, και η σιωπή της Αγγελικούση για τον ΠΑΟ
Γιατί πάμε σε σκληρό ροκ μετοχών, γιατί έγινε ράλι σε Intralot – Ευρώπη, οι 4 σωματοφύλακες της Πειραιώς, τα ΑΕΙ της Κύπρου και της Μποτσουάνα, το γεύμα Πιέρ – Στουρνάρα, το στοίχημα της Νίκης, και το πάρτι του Παναγιωτίδη με τα κορίτσια και το Black Caviar Molossol
Γιατί δεν πέρασαν τα μέτρα της ΔΕΘ, τι συμβαίνει με Lamda και Intralot, η αγωνία για Metlen, τι γίνεται με την Αγγελικούση και τον ΠΑΟ, οι νέες αποκαλύψεις για τους σουπερμαρκετάδες, η πρώτη μάχη Όλγας-Μάτσα και το πάρτι με το χαβιάρι του Great -Παναγιωτίδη- Gatsby
Τα γέλια του Κ.Μ. για τους διαδόχους, η super Βιοχάλκο, το Βατερλώ της Κρι Κρι και το μαυσωλείο του Σάλλα
Η κουρασμενη αγορά, ο επίμονος Αθανασίου και η super Lamda, ο happy Στουρνάρας, πόσα λεφτά βγάζει ο Προκοπίου από τους καφέδες, η κατήφεια στην ΝΔ λόγω Λοβέρδου, τα τριτοτέταρτα ραντεβού Κικίλια και το showdown Όλγας – Μίνωα