• The Wiseman

    Ο Έλληνας που ενοικιάζει στους πλούσιους yachts για να “κρυφτούν” από τον κορονοϊό και οι συμβουλές Καραμούζη

    the wise man

    the wise man


    Οι σωστές άμυνες του Φιλιππόπουλου

    Ο εκδότης των Αττικών Εκδόσεων ΑΤΕΚ -100,00% Θεοχάρης Φιλιππόπουλος απέδειξε ότι οι σώφρονες αυτή την πρωτοφανή περίοδο επιχειρηματίες χτίζουν, όσο μπορούν και όσο τους επιτρέπει η οριζόντια οικονομική κρίση που διατρέχει την αγορά, άμυνες!

    Με μια μακροσκελή και λεπτομερή ανακοίνωση το αφεντικό των Αττικών Εκδόσεων περιγράφει την «σφαλιάρα» που έχουν φάει τα έντυπα εξαιτίας της πτώσης των πωλήσεων κατά 10% από την ημέρα της απαγόρευσης της κυκλοφορίας των πολιτών στο πλαίσιο προφύλαξης από τον κορονοϊό.

    Ο Θεοχάρης επισημαίνει ότι η πτώση στο μέτωπο της διαφήμισης – καθώς η πλειονότητα των διαφημιζόμενων έχει πληγεί άμεσα και έμμεσα από τον covid-19 – τα μέσα του ομίλου του καταγράφουν μια πτώση 32% τον Μάρτιο, με τα site του ομίλου να βρίσκονται σε καλύτερη θέση με πτώση της διαφήμισης τον ίδιο μήνα στο 20%.

    Ο επιχειρηματίας αναφέρει ότι η στρατηγική της εταιρείας θα επικεντρωθεί, πέραν του πρώτου στόχου της που είναι η προστασία των εργαζομένων κάτι που έχει ήδη πράξει παίρνοντας μέτρα μεταξύ αυτών και η τηλεργασία, στην πολύπλευρη λήψη μέτρων περαιτέρω περιορισμού του κόστους, αναλόγως της διάρκειας της κρίσης και της εξέλιξης των οικονομικών συνθηκών.

    Σημειώνει δε ότι έχει ήδη προχωρήσει σε αναστολή συμβάσεων εργασίας μέρους του προσωπικού.

    Κλείνοντας ο Φιλιππόπουλος τονίζει ότι η εταιρεία και ο όμιλος στοχεύουν στην μεγιστοποίηση της ρευστότητας ώστε να συνεχίσουν να διατηρούν επαρκές κεφάλαιο κίνησης, προκειμένου να εκπληρώσουν τις μελλοντικές υποχρεώσεις. Απλά μαθήματα άσκησης management σε περίοδο κρίσης!

    Μακριά… όσο μπορούμε από τον ESM

    Η κυβέρνηση και ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας μεταδίδουν από εχθές ότι δεν θα κάνει η Ελλάδα χρήση της προληπτικής γραμμής στήριξης. Εδώ κολλάει η παροιμία «όποιος έχει καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι»…

    Επί δέκα χρόνια η ελληνική κοινωνία αλλά και όσοι κυβέρνησαν την περίοδο αυτή αυτόν τον τόπο έχουν μάθει ότι ακόμη και 1 ευρώ από τον ESM σημαίνει μνημόνιο… Το Μαξίμου και ο Σταϊκούρας το απεύχονται, αλλά ας δούμε πρώτα το μέγεθος της κρίσης, ιδίως την διάρκεια… γιατί ποτέ δεν ξέρεις σε αυτή τη ζωή.

    Χρήσιμες συμβουλές από την Grant Thonton

    Η εταιρεία ορκωτών και συμβουλευτικών υπηρεσιών Grant Thonton έχει αποδείξει εν μέσω αυτής της σφοδρής κρίσης ότι διαθέτει αντανακλαστικά… σε αντίθεση με τις υπόλοιπες.

    Και εξηγούμαι: Το επιτελείο και τα στελέχη της προσφέρουν τις συμβουλευτικές τους υπηρεσίες με ιδιαίτερα χρηστικά κείμενα, για τις άμυνες που πρέπει να χτίσουν οι επιχειρηματίες προκειμένου να σταθούν όρθια από αυτή την κρίση.

    Τα κείμενα με τις προτεινόμενες στρατηγικές έρχονται απλά με ένα mail. Εύγε στον πρόεδρο της εταιρείας Νίκο Καραμούζη και τους συνεργάτες του.

    Το ΧΑ δεν χάρηκε με τις αποφάσεις του Eurogroup

    Με πτώση 0,30% έκλεισε ο Γενικός Δείκτης στο Χρηματιστήριο εχθές γεγονός που οι αναλυτές το αποδίδουν στα ημίμετρα που αποφάσισε η Ευρώπη και οι υπουργοί Οικονομικών της.

     Ο Έλληνας που ενοικιάζει yachts και super yachts στους πλoύσιους και πολύ πλούσιους

    Οι δισεκατομμυριούχοι ελπίζουν να γλιτώσουν από την πανδημία αυτοπεριοριζόμενοι σε σούπερ γιοτ. Τα μεγάλα γιοτ έχουν αρκετούς αποθηκευτικούς χώρους που χωρούν προμήθειες μηνών.

    Όπερ σημαίνει ότι το σκάφος μπορεί να μείνει στη θάλασσα, χωρίς να δέσει, περισσότερο χρόνο. Φυσικά, η ενοικίαση ενός σούπερ γιοτ για μήνες δεν είναι φθηνή, αφού κάποιοι χρεώνουν 100.000 στερλίνες (113.928 ευρώ) την εβδομάδα συν το κόστος του πληρώματος και τα μεγαλύτερα γιοτ κοστίζουν πάνω από 500.000 στερλίνες (σχεδόν 570.000 ευρώ) την εβδομάδα.

    Όμως υπάρχει και η επιλογή της μακροχρόνιας μίσθωσης γι’ αυτούς που επιλέγουν να περάσουν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα στο σκάφος. «Μία οικογένεια νοίκιασε ένα γιοτ για εννέα εβδομάδες και είχαμε και δύο μακροχρόνιες μισθώσεις για γιοτ μήκους 40 και 70 μέτρων», λένε οι ξένοι μεσίτες σκαφών.

    Υπάρχουν μάλιστα οικογένειες που ρυθμίζουν έτσι την κατάσταση ώστε τα παιδιά να συνεχίσουν τα μαθήματά τους στο σκάφος και, επιπλέον, να κάνουν μαθήματα μαγειρικής με τον σεφ του γιοτ, αλλά και μαθήματα τεχνολογίας με το πλήρωμα στο μηχανοστάσιο.

    Η αλήθεια είναι ότι, αντίθετα με ό,τι συμβαίνει σε άλλους τομείς του ταξιδιωτικού κλάδου, με τις απαγορεύσεις πτήσεων και το κλείσιμο ξενοδοχείων και κρουαζιερόπλοιων, πολλές μαρίνες που φιλοξενούν superyachts παραμένουν ανοιχτές. Κι αυτό διότι τα γιοτ θεωρούνται πιο ασφαλή από τα κρουαζιερόπλοια.

    Στα γιοτ γίνεται άλλωστε απολύμανση κάθε φορά που αλλάζουν οι επιβάτες, στα περισσότερα ο αέρας καθαρίζεται και τα στάνταρ σε ό,τι αφορά την καθαριότητα είναι πολύ υψηλά, όπως αναφέρεται και σε ένα δελτίο Τύπου που εξέδωσε η εταιρεία IYC στις αρχές Μαρτίου.

    Επιπλέον, κάποια σκάφη χρησιμοποιούν ειδικά φίλτρα για τον αέρα που ελέγχουν και μειώνουν τη διασπορά παθογόνων μικροοργανισμών.

    Παρ’ όλα αυτά, αν και τα superyachts έχουν συνήθως πλήρωμα «επιμελές» στα θέματα της καθαριότητας, η στενή επαφή με άλλους ενέχει πάντα το κίνδυνο μετάδοσης του ιού σε αυτούς που είναι πάνω στο σκάφος.

    «Όταν περνάς δίπλα από άλλους σε μια μαρίνα, βρίσκεσαι σε εξωτερικό χώρο, ενώ τα τέρμιναλ των κρουαζιερόπλοιων και οι χώροι παραλαβής αποσκευών είναι εσωτερικοί», δηλώνει ο Στέφανος Μακρυμίχαλος, CEO της εταιρείας superyacht IYC.



    ΣΧΟΛΙΑ