• Οικονομία

    Ποιες εφορίες κατεβάζουν «ρολά»-Ποιοι υπάλληλοι θα μετακινηθούν

    • NewsRoom
    κρίση


    Με γοργούς ρυθμούς προχωρά το σχέδιο κλεισίματος και συγχωνεύσεων στις εφορίες που αναμένεται να υλοποιηθεί μέσα στο επόμενο τρίμηνο. Σύμφωνα με πληροφορίες, προβλέπει την κατάργηση όλων των εφοριών β’ τάξης, ενώ οι αρμοδιότητες των συγκεκριμένων ΔΟΥ, οι φάκελοι των φορολογουμένων και οι υπάλληλοι που υπηρετούν σήμερα σε αυτές θα μεταφερθούν σε μεγαλύτερες εφορίες.

    Πληροφορίες αναφέρουν ότι τουλάχιστον 20 εφορίες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα θα κατεβάσουν ρολά, ενώ τα στοιχεία δείχνουν ότι από τις 33 εφορίες που λειτουργούν σήμερα θα παραμείνουν ανοιχτές λιγότερες από τις μισές. Τα βασικά κριτήρια για το αν θα μπουν λουκέτα είναι δύο. Βασικό κριτήριο το αν σε κάθε εφορία υπάρχει τμήμα Ελέγχου και Δικαστικού. Πολύ σημαντικό ρόλο θα παίξει το αν το κτήριο στο οποίο λειτουργεί η εφορία είναι ιδιόκτητο ή όχι.

    Οι εργαζόμενοι δεν θα απολυθούν και το σχέδιο-«λουκέτο», προβλέπει μετακίνηση των υπαλλήλων των εφοριών που θα κλείσουν στις άλλες υπηρεσίες με στόχο τα τμήματα ελέγχου να γίνουν ακόμη πιο αποτελεσματικά. Σε κάθε περίπτωση για τους πολίτες οι αλλαγές δεν θα έχουν σημαντική επιβάρυνση, καθώς οι περισσότερες συναλλαγές με την εφορία γίνονται πλέον με ηλεκτρονικό τρόπο.

    φορολογικές δηλώσεις

    Παράλληλα, ολοκληρώνονται οι διοικητικές ρυθμίσεις έτσι ώστε οι πολίτες να μην υποχρεώνονται πλέον να προσέρχονται στις εφορίες. Ήδη το υπουργείο Οικονομικών έχει προχωρήσει σε ηλεκτρονικοποίηση διαδικασιών στο πλαίσιο του Taxisnet, παρέχοντας ολοένα και περισσότερες υπηρεσίες στους πολίτες μέσω διαδικτύου.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: «Πρεμιέρα» σήμερα για τη ρύθμιση οφειλών σε 120 δόσεις-Οι προϋποθέσεις και τα δικαιολογητικά

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΕΦΚΑ: Πώς κρίνεται βιώσιμη μια επιχείρηση για τη ρύθμιση των 120 δόσεων – Όλη η Εγκύκλιος

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ρύθμιση οφειλών σε 120 δόσεις: Τα 20 δικαιολογητικά που χρειάζονται για την αίτηση



    ΣΧΟΛΙΑ