ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙI» προχωρά, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Συγκεκριμένα, τη Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2024, θα πιστωθεί με την 21η σχετική απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 939 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», το ποσό των 4.297.815,39 ευρώ.
Από αυτά, το ποσό των 1.853.036,29 ευρώ αφορά 693 φυσικά πρόσωπα και το ποσό των 2.444.779,10 ευρώ αφορά 246 νομικά πρόσωπα. Συνολικά θα επιδοτηθούν 1.037 ηλεκτρικά οχήματα.
Από τον Νοέμβριο του 2023, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού 42.478.679,18 ευρώ σε 11.521 δικαιούχους για αγορά ή μίσθωση ηλεκτρικού οχήματος.
Συνολικά, από την έναρξη του Προγράμματος, τον Ιούλιο 2022, έχουν καταβληθεί 47.709.152,82 ευρώ.
Πηγή ΑΠΕ – ΜΠΕ
Διαβάστε επίσης
Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Επίτιμος Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Πειραιώς
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Φιλιώτης (Φαρμασέρβ-Lilly): Ο “Captain” που γράφει ιστορία – Μια διαδρομή που άλλαξε την Υγεία στην Ελλάδα
- Θανάσης Ζαμάνης: Ένας «μάχιμος» δικηγόρος στο τιμόνι του ΕΟΠΥΥ
- Δόμνα Μιχαηλίδου: Όλο το νέο πακέτο για την ανέγερση κοινωνικών κατοικιών
- Ο γιος μεταναστών που έσωσε ένας οπτομέτρης: Η άγνωστη ιστορία του Ράστοντερ που αγοράζει ο Παναθηναϊκός έναντι 3,5 εκατ. ευρώ
Μοιραστείτε την άποψή σας
ΣχόλιαΓια να σχολιάσετε χρησιμοποιήστε ένα ψευδώνυμο. Παρακαλούμε σχολιάζετε με σεβασμό. Χρησιμοποιείτε κατανοητή γλώσσα και αποφύγετε διατυπώσεις που θα μπορούσαν να παρερμηνευτούν ή να θεωρηθούν προσβλητικές. Με την ανάρτηση σχολίου, συμφωνείτε να τηρείτε τους Όρους του ιστότοπου contact Δημιουργήστε το account σας εδώ, για να κάνετε like, dislike ή report ακατάλληλα/προσβλητικά σχόλια.