Οικονομία

Λιανεμπόριο: Γκρίνια για τον «κόφτη» στα μεγάλα καταστήματα – Τρεις υπάλληλοι για 1 πελάτη

WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη


Την ανάγκη να αρθούν ορισμένα παράλογα, όπως τα χαρακτηρίζουν μέτρα, τα οποία καθιστούν εξαιρετικά προβληματική τη λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων επισημαίνουν κύκλοι του λιανεμπορίου.

Καθώς προχωράει το εμβολιαστικό πρόγραμμα και οι επιχειρήσεις έχουν αποδείξει πως τηρούν με θρησκευτική ευλάβεια τους κανόνες ασφαλείας, παράγοντες της αγοράς επισημαίνουν πως χρειάζεται να διορθωθούν ορισμένες στρεβλώσεις που δυσχεραίνουν το έργο των επιχειρηματιών και των καταναλωτών.

Ιδιαίτερα στέκονται στον κανόνα που ισχύει στα μεγάλα καταστήματα άνω των 500 τ.μ., τα οποία επιτρέπεται να φιλοξενήσουν 1 πελάτη ανά 100 τ.μ. πλέον των 500 τ.μ. Δηλαδή, ένα κατάστημα 1.500 τμ. μπορεί με τα σημερινά δεδομένα να φιλοξενήσει στα πρώτα 500 τ.μ. έως 20 πελάτες και στα υπόλοιπα 1.000 τ.μ. άλλους 10 πελάτες, συνολικά 30 άτομα.

Κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να σχηματίζονται ουρές έξω από τα μεγάλα καταστήματα αλυσίδων όπως τα ΙΚΕΑ, τον Μουστάκα, τα Jumbo από καταναλωτές που περιμένουν να εξυπηρετηθούν… Και αυτό τη στιγμή που σε αντίστοιχου μεγέθους καταστήματα σούπερ μάρκετ δεν ισχύει αυτός ο περιορισμός.

Αυτό που προτείνουν ενόψει και της συνεδρίασης της Επιτροπής των Ειδικών είναι στις «πράσινες» περιοχές να εφαρμοσθούν οι ίδιοι κανόνες που ισχύουν σήμερα στα σούπερ μάρκετ δηλαδή 1 άτομο ανά 25 τ.μ. και στις «κόκκινες» να περιορισθεί στο 1 άτομο ανά 50 τ.μ.

Κάτι που όπως υποστηρίζουν θα εξορθολογήσει την κατάσταση και να σταματήσει το παράλογο φαινόμενο, να αντιστοιχούν 3 υπάλληλοι για έναν πελάτη! «Πέρα από την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή, θα μετριάσει και το κόστος για τις επιχειρήσεις», επισημαίνουν χαρακτηριστικά.

Στο μεταξύ, τα μηνύματα για την πορεία της εμπορικής κίνησης στις πρώτες ημέρες επαναλειτουργίας των εμπορικών κέντρων δημιουργούν προβληματισμό καθώς σύμφωνα με παράγοντες του λιανεμπορίου, η κατανάλωση παραμένει στις περισσότερες επιχειρήσεις υποτονική, παρ’ ότι ο κόσμος πλημμύρισε τους εμπορικούς δρόμους το περασμένο σαββατοκύριακο. Ελπίζουν βέβαια πως τα επόμενα 24ώρα, η κατανάλωση θα αναθερμανθεί χάρη και στις γενναίες προσφορές που υπάρχουν στις βιτρίνες, και να σωθεί ότι σώζεται από τον πασχαλινό τζίρο.

Διαβάστε ακόμη:

Σούπερ μάρκετ & eshop: Σε πόσες μέρες παραδίδουν οι «big 4» – Τι προβληματίζει Σταύρου, Παντελιάδη και Μασούτη

ΕΣΕΕ: Ζητά ισότιμη συμμετοχή του μικρού λιανεμπορίου στην προσπάθεια για κυκλική οικονομία

Απόστολος Βακάκης: «Δεν θέλω να ζήσω την τραγωδία που ζουν οι ανταγωνιστές μου»

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση


ΣΧΟΛΙΑ