• Οικονομία

    Ανανέωση κάρτα ανεργίας- Βήμα βήμα τι να κάνετε

    ΟΑΕΔ


    Έναν χρήσιμο οδηγό με 5 ερωτήσεις και απαντήσεις για την ανανέωση κάρτας ανεργίας του ΟΑΕΔ εξέδωσε ο Οργανισμός, προκειμένου να λύσει τις απορίες των ενδιαφερομένων.

    Αναλυτικά:

    1.Κάθε πότε πρέπει να ανανεώνω το δελτίο ανεργίας;

    Η ανανέωση του δελτίου ανεργίας γίνεται κάθε τρεις μήνες από την αρχική εγγραφή ή την τελευταία ανανέωση αυτού, εντός διαστήματος πέντε (5) εργασίμων ημερών, πριν ή μετά την προβλεπόμενη λήξη ισχύος του Δελτίου.

    2.Πού μπορώ να ανανεώσω το Δελτίο ανεργίας;

    Η ανανέωση του δελτίου ανεργίας γίνεται:

    -είτε με αυτοπρόσωπη παρουσία του ενδιαφερομένου στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)
    -είτε με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω διαδικτύου με τη χρήση κωδικών πρόσβασης

    3.Πώς μπορώ να γίνω χρήστης των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών του ΟΑΕΔ;

    Για την ανανέωση του δελτίου ανεργίας μέσω διαδικτύου, θα πρέπει να πιστοποιηθείτε ως χρήστης στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΟΑΕΔ, είτε:

    -παραλαμβάνοντας Κλειδάριθμο από ένα Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης – ΚΠΑ ΟΑΕΔ (βλ. οδηγίες εγγραφής), είτε

    -χρησιμοποιώντας τους κωδικούς σας από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ) (βλ. οδηγίες εγγραφής)

    4.Είναι απαραίτητη η αυτοπρόσωπη παρουσία μου στα ΚΕΠ για την ανανέωση του δελτίου μου; Μπορεί να γίνει η ανανέωση του δελτίου μου με την επίδειξη σχετικής εξουσιοδότησης;

    Για την ανανέωση του δελτίου ανεργίας μέσω ΚΕΠ, καθώς και για την έκδοση όλων των βεβαιώσεων των επιδοτούμενων ή μη ανέργων, απαιτείται η αυτοπρόσωπη παρουσία του ενδιαφερομένου.

    5.Τι θα πρέπει να προσκομίσω στα ΚΕΠ για την ανανέωση του Δελτίου Ανεργίας;

    Για την ανανέωση του δελτίου ανεργίας μέσω Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) θα πρέπει να έχετε μαζί σας ΑΦΜ, ΑΜΚΑ και αποδεικτικό ταυτοπροσωπίας (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης ή ασφαλιστικό βιβλιάριο).



    ΣΧΟΛΙΑ