• Mononews TV

    Νέες κινήσεις στο ξηρό φορτίο από τους Έλληνες εφοπλιστές – Ποιοι πούλησαν – mononewsTV

    • NewsRoom

    Παρά το γεγονός ότι η αγορά μεταχειρισμένων κινείται με πιο ήπιους ρυθμούς τις τελευταίες εβδομάδες, οι επιλεκτικές κινήσεις των Ελλήνων εφοπλιστών συνεχίζονται, κυρίως στην αγορά ξηρού φορτίου.

    Μάλιστα, ενώ κατά το προηγούμενο διάστημα εγχώριες ναυτιλιακές ενίσχυσαν τους στόλους τους με bulkers, ορισμένες έσπευσαν πρόσφατα να προχωρήσουν σε πωλήσεις εκμεταλλευόμενες τις ικανοποιητικές τιμές.

    Σύμφωνα με την Allied Shipbroking, η ναυτιλιακή Neda Maritime, συμφερόντων της οικογένειας Λυκιαρδοπούλου πούλησε το capesize Ariadne, χωρητικότητας 180,000 dwt και κατασκευής 2009, στην Hayfin Capital Holdings στην τιμή των 21 εκατ. δολαρίων.

    Με βάση την VesselsValue, η αξία του πλοίου εκτιμάται στα 19,9 εκατ. δολάρια.

    Πρόκειται για ένα από τα παλαιότερης κατασκευής bulker της εταιρείας, η οποία φέτος επέστρεψε στα ναυπηγεία μετά από σχεδόν μία δεκαετία, για την παραγγελία δύο bulker kamsarmax, χωρητικότητας 82,000 dwt, που θα παραλάβει το πρώτο τρίμηνο του 2026.

    H Maran Dry, της Μαρίας Αγγελικούση, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, πούλησε ένα capesize bulker, κατασκευής 2004.

    Πρόκειται για το εξοπλισμένο με scrubber Maran Fortune. Δεν έγινε γνωστό ούτε το όνομα του αγοραστή, ούτε η τιμή πώλησης.

    Σύμφωνα με την Seasure Shipbroking, η ναυτιλιακή Pavimar, συμφερόντων της Ισμήνης Παναγιωτίδη πούλησε το supramax Alis, χωρητικότητας 58,000 dwt και κατασκευής 2013, στην τιμή των 17,8 εκατ. δολαρίων. Σύμφωνα με την VesselsValue η αξία του πλοίου εκτιμάται στα 16,3 εκατ. δολάρια.

    Η Globus Maritime συμφερόντων του Αθανάσιου Φειδάκη στο πλαίσιο της ανανέωσης του στόλου της προχώρησε στην πώληση των supramax Sky Globe, κατασκευής 2009 έναντι 10,7 εκατ. δολαρίων και Star Globe, κατασκευής 2010, έναντι 11,2 εκατ. δολαρίων.

    Παράλληλα, η εταιρεία παρήγγειλε σε ιαπωνικό ναυπηγείο δύο bulkers υψηλής απόδοσης καυσίμων, χωρητικότητας 64,000 dwt έκαστο, συνολικού κόστους 75,5 εκατ. δολαρίων.

    Η παράδοσης τους ορίστηκε για το δεύτερο εξάμηνο του 2026.

    Σύμφωνα με την Seasure Shipbroking, η Safe Bulkers, του Πόλυ Β. Χατζηιωάννου πούλησε το panamax Katerina, ένα από τα παλαιότερα πλοία της, κατασκευής 2004 και χωρητικότητας 76,000 dwt, στην τιμή των 12,7 εκατ. δολαρίων. Με βάση τα στοιχεία της VesselsValue η αξία του εκτιμάται στα 11,8 εκατ. δολάρια.

    Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9



    ΣΧΟΛΙΑ