• Mononews TV

    L’Oreal: Τα πολυτελή αρώματα και καλλυντικά εκτίναξαν τις πωλήσεις α’ τριμήνου – mononewsTV

    • NewsRoom

    Οι πωλήσεις της L’Oreal αυξήθηκαν, καθώς ο κολοσσός των καλλυντικών επωφελήθηκε από την υψηλότερη ζήτηση για τα πολυτελή προϊόντα της, αντισταθμίζοντας τους αυστηρούς περιορισμούς κατά της Covid-19 που επέβαλε η Κίνα.

    Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις ενισχύθηκαν σχεδόν 14% στο πρώτο τρίμηνο, ανακοίνωσε η γαλλική εταιρεία, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Τρία από τα τέσσερα κύρια τμήματα της παρουσίασαν αύξηση σε διψήφιο ποσοστό.

    Την Τετάρτη η μετοχή της σημείωσε άνοδο έως 2,8%.

    Tο τμήμα πολυτελών ειδών του ομίλου, που περιλαμβάνει brands περιποίησης δέρματος όπως τα αρώματα Helena Rubinstein και Yves Saint Laurent, αυξήθηκε σχεδόν κατά 18%. Οι συνολικές πωλήσεις στη μονάδα premium ξεπέρασαν το τμήμα καταναλωτικών προϊόντων, που ενισχύθηκε κατά 6,9% στο πρώτο τρίμηνο, για πρώτη φορά πέρυσι.

    Η L’Oreal αντιμετώπισε προβλήματα στις προμήθειες που δεν θα επιλυθούν πλήρως μέχρι το δεύτερο τρίμηνο, είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου, Nicolas Hieronimus στους αναλυτές. Προέβλεψε ότι η αγορά ομορφιάς θα παρουσιάσει ανάπτυξη μεταξύ 4% και 5% φέτος, με τη L’Oreal να ξεπερνά το ποσοστό αυτό.

    Η εταιρεία δεν θα είναι σε θέση να αντισταθμίσει πλήρως τις αυξήσεις του κόστους των προϊόντων της, κάτι που θα επηρεάσει το μικτό περιθώριο κέρδους της στο πρώτο εξάμηνο, δήλωσε ο Οικονομικός Διευθυντής Christophe Babule.

    Η L’Oreal στην Κίνα είχε διψήφια ανάπτυξη κατά το πρώτο τρίμηνο, ξεπερνώντας την πορεία της συνολικής αγοράς της χώρας, με μοχλό τις εκστρατείες μάρκετινγκ που πραγματοποίησε για την Κινεζική Πρωτοχρονιά, την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και την Ημέρα της Γυναίκας, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

    «Μακροπρόθεσμα, αυτή η αγορά είναι έτοιμη να λάμψει», δήλωσε ο Ross Hindle, αναλυτής στην ερευνητική εταιρεία Third Bridge.

    Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9



    ΣΧΟΛΙΑ