ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι διανομείς αξιολογούν το efood: η ευελιξία, η σωστή οργάνωση και η χρήση της πλατφόρμας ξεχωρίζουν ως οι κύριοι παράγοντες ικανοποίησής τους
Με τις αντιδράσεις των καταναλωτών να εκφράζονται πλέον άμεσα και με ένταση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε τρεις περιπτώσεις το τελευταίο εξάμηνο η οργή των χρηστών του διαδικτύου έφερε ανατροπές σε ισάριθμα περιστατικά που αφορούσαν σε μεγάλες εταιρείες.
Άλλωστε, πριν από το #cancel_Lidl που βρίσκεται από χθες στα πιο δημοφιλή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, είχαν προηγηθεί, το #cancel_Jumbo και το #cancel_efood.
Πρόκειται για τρεις διαφορετικές -ως προς την αφορμή- περιπτώσεις, οι οποίες ωστόσο τους τελευταίους μήνες ξεσήκωσαν σφοδρές αντιδράσεις, με τις εταιρείες στη συνέχεια να προχωρούν σε διευκρινίσεις – ανακοινώσεις οι οποίες και ερμηνεύτηκαν ως κινήσεις κατευνασμού από πλευράς τους.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! ? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χαρδαλιάς: «Τα Χριστούγεννα είναι η γιορτή της αγάπης, της συνύπαρξης και της ελπίδας»
- Εορτολόγιο 25 Δεκεμβρίου: Ποιοι γιορτάζουν ανήμερα Χριστούγεννα
- Χρηματιστήριο: Τα deals του Ιανουαρίου και η προοπτική των 2.300 μονάδων
- Τουρκία: Υπό κράτηση 115 πρόσωπα με την υποψία ότι είναι μέλη του Ισλαμικού Κράτους – Θεωρήθηκε ότι σχεδίαζαν επιθέσεις