Κατά 14% αυξήθηκαν οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo το 2022 με μια εντυπωσιακή αύξηση κατά 22% τον τελευταίο μήνα του έτους.

Όπως σημειώνει ο Όμιλος στη σχετική ανακοίνωση, “πάνω απ’ όλα, η σχέση προϊόντος – τιμής πρέπει να είναι αταλάντευτη υπέρ του καταναλωτή” και τονίζει ότι η στρατηγική JUMBO επιλογή η οποία -τα αποτελέσματα δείχνουν δικαιώθηκε απολύτως σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος.

1

«Το προσεκτικά επιλεγμένο προϊόντικό μείγμα, η απόρριψη κάθε κωδικού με άδικη -σε βάρος του καταναλωτή- τιμολόγηση, αξιολογήθηκε, συγκρίθηκε και τελικά επιβραβεύθηκε στην πράξη, από εκατομμύρια καταναλωτές στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία» αναφέρει.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9