ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κατά 14% αυξήθηκαν οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo το 2022 με μια εντυπωσιακή αύξηση κατά 22% τον τελευταίο μήνα του έτους.
Όπως σημειώνει ο Όμιλος στη σχετική ανακοίνωση, “πάνω απ’ όλα, η σχέση προϊόντος – τιμής πρέπει να είναι αταλάντευτη υπέρ του καταναλωτή” και τονίζει ότι η στρατηγική JUMBO επιλογή η οποία -τα αποτελέσματα δείχνουν δικαιώθηκε απολύτως σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος.
«Το προσεκτικά επιλεγμένο προϊόντικό μείγμα, η απόρριψη κάθε κωδικού με άδικη -σε βάρος του καταναλωτή- τιμολόγηση, αξιολογήθηκε, συγκρίθηκε και τελικά επιβραβεύθηκε στην πράξη, από εκατομμύρια καταναλωτές στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία» αναφέρει.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Amazon: Ισχυρές επιδόσεις στο τρίτο τρίμηνο χάρη στο cloud – Στα 180 δισ. δολάρια τα έσοδα
- Wall Street: Βαριές απώλειες για S&P 500 και Nasdaq έφεραν οι ανακοινώσεις της Meta για νέες δαπάνες για το AI
- Πετρέλαιο: Σχεδόν αμετάβλητες οι τιμές καθώς παραμένει η αβεβαιότητα γύρω από τις κυρώσεις στη Ρωσία
- Λιθουανία: Έκλεισε ξανά το αεροδρόμιο του Βίλνιους λόγω μετεωρολογικών μπαλονιών