ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Public: Τέλος στην ταλαιπωρία της παράδοσης και εγκατάστασης Οικιακής Συσκευής με την υπηρεσία “AllinOne Delivery”
Σε «χρυσότοκο όρνιθα» της γερμανικής πολυεθνικής Delivery Hero αναδεικνύεται η efood.
Πετυχαίνοντας πέρυσι εκρηκτική ανάπτυξη της τάξης του 75% , η Online Delivery, η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από την εμπορική ονομασία efood, προτείνει μέρισμα 20 εκατ. ευρώ από τα κέρδη του 2021.
Όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας ο τζίρος της efood το 2021 διαμορφώθηκε στα 112,8 εκατ. ευρώ από 64,4 εκατ. ευρώ το 2020. Η αύξηση στον κύκλο εργασιών προήλθε κυρίως από την αύξηση των παραγγελιών μέσω της πλατφόρμας efood, με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων από προμήθειες κατά 31 εκατ. ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.
Ετσι, από τα 112,8 εκατ. ευρώ τα 77,1 εκατ. ευρώ αφορούν τα έσοδα από προμήθειες, ενώ 24,4 εκατ. ευρώ (από 13,5 εκατ. ευρώ) είναι τα έσοδα από την παροχή υπηρεσιών προώθησης των συνεργαζόμενων καταστημάτων της πλατφόρμας (premium placement, προτεινόμενα πιάτα κ.ά.).
Πέρυσι αυξήθηκε και ο αριθμός των καταστημάτων που συνεργάζονται με την efood φθάνοντας σε 19.000 από 13.000 το 2020, ενώ ενισχύθηκαν και οι κατηγορίες των καταστημάτων που περιλαμβάνονται στην πλατφόρμα.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πώς κλείδωσε το πακέτο της ΔΕΘ, ποιοι συμμετέχουν στις κλειστές συσκέψεις και το μέτρο – έκπληξη
- Το «καυτό» SMS στους υπουργούς για τη ΔΕΘ, τι είπε ο Greg σε δύο βουλευτές, η συνταγή Πιέρ για την οικονομία και τα τουρκικά παιχνίδια με τις Navtex
- Στην Κοπεγχάγη ο Παπασταύρου: Η Ευρώπη αναζητά δρόμους για πράσινη ανάπτυξη και ενεργειακή ασφάλεια
- Πως η P&I Hellas κάνει τα Γιάννενα το νέο tech hotspot της Ελλάδας
