ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
H τιμή της κλασικής μεσαίου μεγέθους Chanel flap bag ξεπέρασε για πρώτη φορά το φράγμα των 10.000 ευρώ στο Παρίσι. Σημάδι ότι ορισμένες πολυτελείς μάρκες μπορούν να διατηρήσουν τις τιμές τους σε ανοδική τροχιά παρά τη μείωση της ζήτησης.
Έτσι, η Chanel αύξησε την τιμή της πιο γνωστής τσάντας της στα 10.300 ευρώ στη γαλλική πρωτεύουσα. Τιμή αυξημένη κατά περίπου 6,2% σε σχέση με τα 9.700 ευρώ που κόστιζε πριν από λίγο καιρό.
Ο οίκος μόδας πίσω από το Chanel «Νο. 5» αυξάνει συνήθως τις τιμές των προϊόντων του δύο φορές τον χρόνο: τον Σεπτέμβριο και τον Μάρτιο. Το κόστος των πολυτελών ειδών στο Παρίσι τελεί υπό διαρκή έλεγχο, καθώς η κοσμοπολίτικη πρωτεύουσα προσελκύει εύπορους τουρίστες που ψωνίζουν μεταξύ επισκέψεων σε μουσεία και εστιατόρια και επωφελούνται από τις επιστροφές ΦΠΑ.
«Η Chanel τιμολογεί τις τσάντες της σύμφωνα με το κόστος κατασκευής τους. Η τιμή των πρώτων υλών και το κόστος παραγωγής επηρεάστηκαν από τον επίμονα υψηλό πληθωρισμό τον τελευταίο χρόνο, γεγονός που μας οδήγησε να προσαρμόσουμε τις τιμές μας στα καταστήματα», δήλωσε εκπρόσωπος της Chanel στο Bloomberg.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Όμιλος Πουκαμισάς – Πανελλαδικές: Τα θέματα για Αγγλικά όλων των υποψηφίων
- Σύγκρουση τάνκερ κοντά στα Στενά του Ορμούζ – Αναταραχή στις παγκόσμιες αγορές
- Αρχές Οκτωβρίου ανοίγουν πόρτες τα μη κρατικά ΑΕΙ – Τι δήλωσε ο υφυπουργός Παιδείας Ν. Παπαϊωάννου για την αξιολόγηση και τις προΰποθέσεις εισαγωγής
- ΓΣΕΕ: Μέτριος ο ρυθμός ανάπτυξης της οικονομίας το 2024 – Πού οφείλεται η αύξηση των τιμών
