array(0) {
}
        
    
Menu
-0.54%
Τζίρος: 232.22 εκατ.

Το θρυλικό Βενετία- Σιμπλόν Οριάν-Εξπρές ταξιδεύει για πρώτη φορά στo Αμάλφι

Life & Style

Το Baby Yoda έγινε…κοκτέιλ στις ΗΠΑ

Comments

Το Baby Yoda, αστέρας της νέας τηλεοπτικής σειράς του σύμπαντος Star Wars, «The Mandalorian», έγινε αρχικά πηγή έμπνευσης για memes στο διαδίκτυο, αλλά πλέον σερβίρεται και ως …κοκτέιλ.

Όπως μετέδωσε το Fox, πολλά μπαρ στις ΗΠΑ έχουν αρχίσει να προσφέρουν κοκτέιλ εμπνευσμένα από το μωρό Yoda. Ο Σάμι Μπλακ, μπάρμαν στο μπαρ «Lux Central» στο Φοίνιξ, της Αριζόνα, δημιούργησε το «Lux Baby Yoda». «Τρελάθηκαν όλοι με αυτό» δήλωσε ο Μπλακ στο τηλεοπτικό δίκτυο. «Νομίζω ότι σερβιρίστηκαν περίπου 15 κοκτέιλ χθες το βράδυ» πρόσθεσε.

Το κοκτέιλ έχει τη μορφή του μωρού Yoda, φέρει αυτιά από φέτες μήλου και το ποτήρι είναι καλυμμένο με καφέ χαρτί για να θυμίζει τον χιτώνα του χαρακτήρα της σειράς.

Το Sheridan Room στη Μινεάπολη ακολουθεί επίσης τη φρενίτιδα με τα κοκτέιλ Baby Yoda. Η ανάρτηση στο Instagram της φωτογραφίας του κοκτέιλ έκανε το μπαρ ιδιαίτερα διάσημο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το Baby Yoda, ένα μωρό…πενήντα ετών, με πράσινο δέρμα και τεράστια αυτιά και μάτια, που εμφανίζεται στη νέα σειρά του Disney+, βρέθηκε στο επίκεντρο των συζητήσεων και ο συμμετέχων, εικονικός σκηνοθέτης, ηθοποιός και παραγωγός, Βέρνερ Χέρτζογκ, αντέδρασε όταν η παραγωγή σκέφτηκε να αποσύρει τη μαριονέτα Baby Yoda και να την αντικαταστήσει με CGI.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το θρυλικό Βενετία- Σιμπλόν Οριάν-Εξπρές ταξιδεύει για πρώτη φορά στo Αμάλφι
Οι Κυκλάδες το φθινόπωρο: Ένας διαφορετικός ταξιδιωτικός οδηγός
Φθινόπωρο στο Αιγαίο με τη Blue Star Ferries
Εριέττα Κούρκουλου Λάτση: Μαριάννα Λάτση, Φίλιππος Κούρκουλος και Πάρις Κασιδόκωστας στα εγκαίνια του The Birth Center
Φθινοπωρινές αποδράσεις στον Σαρωνικό με την Hellenic Seaways
Άρωμα φθινοπώρου στην καρδιά του Αργοσαρωνικού με την Hellenic Seaways
Συγκινημένη η Άννα Βίσση: Παρέλαβε τιμητικό βραβείο συνολικής προσφοράς (video)
Ρόμπερτ Ντε Νίρο και Αλ Πατσίνο πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια του ιταλικού οίκου Moncler
Σκάι: Απίστευτες καταγγελίες από Ρέβη και Κουρδή – Μιλούν για… mobbing, εξόντωση, επαγγελματική υποβάθμιση
Συλλεκτική Ferrari βγαίνει στο… σφυρί για 1 εκατ. δολάρια!