• LIFE&STYLE

    Τι μπορούν να διδαχθούν οι ετοιμοθάνατες εφημερίδες από τα γραφεία τελετών

    • NewsRoom


    Εκτός από τα διάφορα ανέκδοτα που βγαίνουν από τη σύνδεση μιας ετοιμοθάνατης επιχείρησης με μια επιχείρηση που το ίδιο το αντικείμενό της είναι ο θάνατος, φαίνεται τελικά ότι  ΜΜΕ και γραφεία τελετών έχουν απρόσμενα πολλά κοινά στοιχεία. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αμφότεροι οι επαγγελματικοί κλάδοι έχουν βιώσει τεράστιες αλλαγές.

    rip-newspapers

    Όσον αφορά τις εφημερίδες, ο “εχθρός” ακούει σε ένα όνομα: Internet. Αντίστοιχα για τις επιχειρήσεις των οίκων τελετών, η απειλή ήρθε από τη μέθοδο της αποτέφρωσης, που προτιμάται όλο και περισσότερο αντί της ταφής. Βάσει των  περυσινών στοιχείων, η επιλογή της αποτέφρωσης παρουσίασε ραγδαία αύξηση, κάτι που δημιούργησε  μεγάλο πρόβλημα στους οίκους τελετών και απώλεια κερδών.

    Αυτό το ανεπανόρθωτο χτύπημα έχει κοστίσει πολλά και για τις δύο, ανόμοιες κατά τα άλλα, επιχειρήσεις, καθώς σύμφωνα με τους ειδικούς, όλο και λιγότεροι Αμερικανοί ενημερώνονται πλέον από τις εφημερίδες, ενώ ή αύξηση στις αποτεφρώσεις των αποθανόντων στην χώρα είναι εξίσου μεγάλη.

    funeral

    Οι προσπάθειες και των δύο επιχειρήσεων ώστε να αναστρέψουν την αρνητική κατάσταση, ήταν πολλές. Για παράδειγμα στην περίπτωση των γραφείων τελετών, οι ιδιοκτήτες προσπάθησαν να προσελκύσουν πελάτες μέσω νέων καλοφτιαγμένων ιστοσελίδων όπου αναφέρουν αναλυτικά τι προσφέρουν, προσφέροντας «εξατομικευμένες» υπηρεσίες, δημοσιεύοντας επικηδείους κ.α. Απώτερος στόχος να προσφέρουν στις οικογένειες των αποθανόντων μια πραγματικά «αξέχαστη κηδεία».

    Αν και τα αίτια για την κατάρρευση των επιχειρήσεων, τόσο στον χώρο των Media, όσο και στον χώρο των γραφείων τελετών είναι εντελώς διαφορετικά, όσοι ήθελαν και προσπάθησαν να επιβιώσουν βρήκαν παρόμοιες λύσεις.

    newspapers-are-dead

    Και στις δύο περιπτώσεις ο έλεγχος της κατάστασης έχει αλλάξει. Από την μεριά των ιδιοκτητών όπου παραδοσιακά ανήκε, έχει πλέον περάσει στα χέρια των καταναλωτών, δηλαδή στην πρώτη περίπτωση στους αναγνώστες και στην δεύτερη στις οικογένειες.

    Προς αυτή την κατεύθυνση επομένως θα πρέπει να στραφούν και οι δύο επιχειρήσεις εάν θέλουν ακόμη να ελπίζουν για την επιβίωση τους στον χώρο του ανταγωνισμού. Σήμερα, οι επιχειρήσεις που θέλουν να συνεχίζουν να υπάρχουν, προσπαθούν να συνδυάσουν τις παλιές τους αξίες με τις καινούργιες τεχνικές.

    Για παράδειγμα, οι δημοσιογράφοι χρησιμοποιούν όλο και περισσότερα πολυμέσα, ενώ ειδησεογραφικά πρακτορεία και ιστοσελίδες προσφέρουν τη δυνατότητα στο χρήστη να έχει τον πλήρη έλεγχο του περιεχομένου που διαβάζει (τι, πότε, πώς).

    Ετσι και τα γραφεία τελετών χρησιμοποιούν ακόμη τις παραδοσιακές τους τεχνικές, βάζοντας όμως σε πρώτο πλάνο και στη διαδικασία της προετοιμασίας της τελετής τις ίδιες τις οικογένειες των αποθανόντων.

    Αν και η αλλαγή δεν σημαίνει πάντα και εξέλιξη, παρόλα αυτά το ένστικτο της επιβίωσης και για τις δύο επιχειρήσεις έχει οδηγήσει στην δημιουργία καινοτόμων ιδεών που σκοπό έχουν να τις προστατέψουν από τον αφανισμό.

    Διαβάστε επίσης: 

    http://www.mononews.gr/article-sinarpastiki-anakalipsi-pos-to-fos-allazi-ta-dedomena-gia-grigoro-ke-asfales-internet/46546

    Διαβάστε επίσης: 

    http://www.mononews.gr/article-pente-simvoules-epitichias-gia-to-blogging-sto-epichirin/46513

     



    ΣΧΟΛΙΑ