• LIFE&STYLE

    Στα χνάρια της χρεοκοπημένης Abercrombie & Fitch και η Vicroria Secret

    • NewsRoom


    H εταιρεία της Victoria’s Secret αποτελεί ένα γιγαντιαίο κολοσσό στον χώρο της αγοράς των εσωρούχων. Οι πωλήσεις των εσωρούχων από τα διάσημα αγγελάκια φέτος εκτοξεύτηκαν στα 6.1 δις δολ. Ωστόσο μια ειδικός του χώρου εξετάζει και εξηγεί πως πιθανότατα να υπάρξει μια μικρή παύση σε αυτή την τεράστια επιτυχία τους, εξαιτίας των αλλαγών των καταναλωτικών προτιμήσεων του σημαντικότερου δημογραφικού τους κοινού.

    Πιο συγκεκριμένα, η αναλύτρια του λιανικού εμπορίου, Nikki Baird, μετά από ενδελεχή έρευνα αποκάλυψε στο αμερικανικό περιοδικό Forbes ότι θεωρεί την Victoria Secret ως το επόμενη μεγάλη μάρκα που σιγά σιγά οι νέοι θα απορρίπτουν.

    Η ίδια τονίζει πως τα προβλήματα της εταιρείας της θυμίζουν πολύ γνωστές αναμνήσεις από την πτώση της , η οποία έχει προσπαθεί προσφάτως να αναγεννηθεί κάνοντας πολλές προσφορές με την ελπίδα να ξαναφέρει πίσω το κοινό που τα αγάπησε.

    Ακόμη η Baird επισημαίνει, πως το σημαντικό δημογραφικό κοινό των νεώτερων γενεών, ειδικότερα εκείνων που έχουν γεννηθεί από το 2000 και μετά, το οποίο αποτελούσε και κοινό με το μεγαλύτερο καταναλωτικό δυναμικό πλέον έχει αλλάξει τις προτιμήσεις του στα θέματα των ρούχων και δη των εσωρούχων. Η ίδια μας παρουσιάζει τους τρεις παράγοντες που θεωρεί ότι μπορεί να “εκθρονίσουν” την Victoria Secrets από την κορυφή.

    Το νεανικό κοινό αντιπαθεί τα logos που υπάρχουν, ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα των ρούχων της Victoria’s Secret.  

    Γνωρίζοντας αυτή την προτίμηση του νεανικού κοινού, η εταιρεία της Abercrombie & Fitch προσπάθησε να μειώσει τα χαρακτηριστικά της logos, ελπίζοντας έτσι στην επιστροφή του κοινού της. Η Victoria Secret από την άλλη έχει το θετικό ότι τα logos της βρίσκονται σε εσώρουχα άρα δεν θεωρείται και τεράστιο πρόβλημα, άρα μπορεί αυτό να αποτελέσει και την “σωτηρία” της.

    Το καταναλωτικό κοινό έχει χάσει πλέον το ενδιαφέρον του για τα διάσημα μοντέλα της Victoria’s Secret’s.

    Αν και μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση σας παράγοντας αποστροφής του νεανικού κοινού, η Baird υποστηρίζει πως τα σχέδια των εσωρούχων της εταιρείας προωθεί ένα συγκεκριμένο τύπο σώματος το οποίο δεν συνάδει σε καμία περίπτωση με το μέσο όρο του καταναλωτικού κοινού. Αυτό το γεγονός σημειώνει, ήταν πάντα ένα από τα αδύναμα σημεία του διάσημου brand, σήμερα όμως με την έξαρση που υπάρχει ως προς την προσέγγιση ενός πιο φυσιολογικού κορμιού, η παρουσίαση των εσωρούχων πάνω σε  “θεϊκά” κορμιά αν και φαντάζει όμορφο, φαίνεται να μειώνει αισθητά τις πωλήσεις τους.

    Η εταιρεία δεν έχει κάποια συγκεκριμένη ιδεολογία ή σκοπό. 

    Είναι γεγονός ότι το νεανικό κοινό αγαπάει την αυθεντικότητα των ειδών που επιλέγει. Αυτός είναι ένας σημαντικός εμπορικός παράγοντας της μεγάλης επιτυχίας γνωστών εταιρειών, όπως τα Toms, που είναι διάσημα για την ενασχόληση τους με φιλανθρωπικούς σκοπούς. Η Victoria Secret όπως αναφέρει η Braid δεν έχει καμία παρόμοια προσέγγιση, ενώ θα μπορούσε κάλλιστα να επιχειρήσει εκστρατείες για τον καρκίνο του μαστού ή με άλλα θέματα που απασχολούν το γυναικείο κοινό.

    Όπως παρατηρούμε τα μεγαλύτερα brands του κόσμου συνεχίζουν και δίνουν ιδιαίτερη σημασία στο νεανικό καταναλωτικό κοινό, κάνοντας την Victoria Secret να πρέπει να αναθεωρήσει μερικές από τις σημαντικότερες τις ενέργειες για την επικράτηση της στον χώρο της αγοράς, ώστε να μην ανησυχεί για αρνητικές επιπτώσεις παρόμοιες με αυτές που βιώνει η Abercrombie & Fitch.

    Διαβάστε επίσης: 

    http://www.mononews.gr/ti-prepei-na-xerete-prin-anoixoun-oi-agores-38920-2/38920



    ΣΧΟΛΙΑ