array(0) {
}
        
    
Menu
1.13%
Τζίρος: 243.49 εκατ.

Από την Barbie στη Μπρίτνεϊ Σπίαρς: Πώς η Μάργκοτ Ρόμπι επενδύει στο πιο επικερδές brand της ποπ κουλτούρας

Media

Πρώτη η Φαίη Σκορδά στο δυναμικό κοινό 18-54

Φαίη Σκορδά
Comments

Με υλικά τη θετική ενέργεια, την αισιόδοξη διάθεση και τα δυνατά αποκλειστικά θέματα, η Φαίη Σκορδά έφτιαξε και χθες, Πέμπτη 5 Νοεμβρίου, το πιο απολαυστικό, τηλεοπτικό «Πρωινό» για τους τηλεθεατές.

Η εκπομπή, την ώρα μετάδοσής της, ήταν η πρώτη επιλογή του τηλεοπτικού κοινού, μεταξύ των πρωινών ψυχαγωγικών εκπομπών, στο δυναμικό κοινό 18-54, με ποσοστό τηλεθέασης 14,7%.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε επιμέρους γυναικείο κοινό, το «Πρωινό» άγγιξε το 27,5%, ενώ σε επιμέρους ανδρικό κοινό έφτασε το 25,7%.

Διαβάστε επίσης:

Φαίη Σκορδά: Στην κορυφή της τηλεθέασης για 7η συνεχή χρονιά

Τηλεθέαση: Η κορυφή ανήκει στις «Άγριες Μέλισσες» και τον Οκτώβριο

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από την Barbie στη Μπρίτνεϊ Σπίαρς: Πώς η Μάργκοτ Ρόμπι επενδύει στο πιο επικερδές brand της ποπ κουλτούρας
Αλεξάνδρα Νίκα: Φωτογραφίζει τον γιο της με την ελληνική σημαία
Κατερίνα Καινούργιου: Ανυπομονώ να γίνω μανούλα, είναι πολύ ωραίο να καμαρώνεις το παιδί σου στις εθνικές γιορτές
Δημήτρης Γιαννακόπουλος: Η αναπάντεχη συνάντηση με την Πενέλοπε Κρουζ
Γιάννης και Δήμητρα Κούστα: Με την Άννα Βίσση σε εστιατόριο στο Παρίσι
Κατερίνα Καινούργιου: Το ταξίδι στο Παρίσι και το σύμφωνο συμβίωσης
Το μεγάλο deal του Γιάννη Παπαδόπουλου της ΕΡΤ με την ITV για μια σειρά έκπληξη
Ο Μητσοτάκης, ο Σκάι και ο Ζούλας, ο πόλεμος του Σινά… στο ΑΠΕ, οι νέες κινήσεις του Κυριακού στον ΑΝΤ1, η επιστροφή του Παπαδάκη και ποια είναι η Allimonos της Alter Ego
Η Δέσποινα Βανδή στην πρεμιέρα του Βασίλη Μπισμπίκη
Κωνσταντίνος Αργυρός: Δωρίζει 150.000 δολ. για τα παιδιά στο Ελληνικό Μουσείο Μελβούρνης