Business Of Fashion

Όταν ο οίκος Bottega Veneta «εξαφανίστηκε» από το Instagram: Διαφημιστικό τρικ ή κάτι άλλο;

  • NewsRoom

Daniel Lee, καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Bottega Veneta


Ανησυχία προκάλεσε στους λάτρεις του ο ιταλικός luxury οίκος Bottega Veneta εξαιτίας της… εξαφάνισής του από το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης Instagram.

O λογαριασμός του οίκου έκανε «φτερά» προ ημερών την ώρα που τα πιο δημοφιλή brands δίνουν «μάχη» για να κυριαρχήσουν στο διαδίκτυο και ιδιαίτερα στα social media.

Η official page της Bottega Veneta απαριθμούσε συνολικά 2.5 εκατομμύρια ακόλουθους και προς το παρόν δεν έχει διευκρινιστεί τι έχει συμβεί.

Πολλοί κάνουν λόγο για τεχνικό πρόβλημα που ενδεχομένως αντιμετώπισε το official account του οίκου, και άλλοι, πιο καχύποπτοι μιλούν για κάποιο διαφημιστικό τρικ του οίκου.

Αυτή η θεωρία μάλιστα, που βρίσκει πολλούς υποστηρικτές βασίζεται στο γεγονός ότι το τελευταίο show έγινε σε στενό κύκλο και κρατήθηκε μυστικό για δύο μήνες, προτού δημοσιευθεί βίντεο και συνοδευτικός κατάλογος τον Δεκέμβριο. Έτσι, υποστηρίζεται ότι αυτό ενδεχομένως θα ήταν ένα κόλπο έτσι ώστε να προσελκύσει το ενδιαφέρον του κόσμου.

Εξάλλου ο καλλιτεχνικός διευθυντής, Daniel Lee, έχει δηλώσει ότι δεν ενστερνίζεται τις ψηφιακές επιδείξεις μόδας και δεν φαίνεται να είναι μεγάλος «fan» των social media.

Διαβάστε ακόμα:

Ελισάβετ-Φίλιππος: Εμβολιάστηκαν και το κοινοποίησαν

Ο Bill Gates και η… ένοχη απόλαυση των 4,29 δισ. δολαρίων

Η Φέι Ντάναγουεϊ πλησιάζει τα 80 και είναι ακόμη femme fatale


ΣΧΟΛΙΑ