• Media

    Τα χαμόγελα του Κυριακού, πού στέλνει SOS η Εύη Κουτσαυτάκη, ποιος είναι ο κρυφός πόθος του Τζίγγερ, τα καλά νέα για Εξάρχου και οι δελφίνοι του Βασίλη Παπαδρόσου

    • Σόνια Χαϊμαντά

    Εύα Καϊλή: Τώρα αυτό πόνεσε;

    Τη διαδικασία αποπομπής της Εύας Καϊλή, από τους κόλπους της ΕΣΗΕΑ (θυμίζουμε ότι ξεκίνησε ως δημοσιογράφος) ενεργοποίησε το σωματείο.

    Έτσι αν σκεφτόταν να ξαναγυρνούσε στην παλιά της τέχνη, στην εντελώς υποθετική περίπτωση, θα έβρισκε κλειστές πόρτες, τουλάχιστον σε συνδικαλιστικό επίπεδο και αυτό αν αφήνει αδιάφορους ορισμένους, η Εύα θα το λάμβανε σοβαρά υπόψη.

    Και επειδή δεν μπορούν να τη διαγράψουν μονοκοπανιά από το Δ.Σ., ανέλαβε το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ που άσκησε αυτεπάγγελτη δίωξη στην Εύα Καϊλή.

    Διώκεται για τις δηλώσεις για το Κατάρ και γιατί απέκρυψε την αλήθεια για τις χιλιάδες θανάτους εργατών κατά τα έργα ανέγερσης γηπέδων για το Παγκόσμιο κύπελλο του 2022. Προφανώς και για τη γίδα στην πλάτη.

    Αλλά αυτό μένει να αποδειχθεί.

    Θοδωρής Κυριακού: Μετά το σοκ του ΑΝΤ1+, χαμόγελα με την «κεκτημένη» τηλεθέαση

    Χώρο μεταξύ των «βαρέων πυροβολικών» του Mega («Γη της Ελιάς») και του Alpha (Σασμός) βρήκε ο ΑΝΤ1 χάρις στην προβολή του Mundial από το ελεύθερο κανάλι. Προφανώς στον πειρασμό του κορυφαίου ποδοσφαιρικού προϊόντος ενέδωσαν αρκετοί από τους φανατικούς τηλεθεατές των δύο σειρών, το βράδυ της Τετάρτης για τον αγώνα Γαλλία-Μαρόκο.

    Πλησιάζοντας προς τον τελικό, το κανάλι του Αμαρουσίου κατάφερε και χτύπησε «40άρια» ανάβοντας φωτιές στα άλλα κανάλια και κατακτώντας από το πουθενά ένα 7% τις ημέρες που δεν πρόβαλλε Παγκόσμιο Κύπελλο. Πράγματι, πρώτη επιλογή των τηλεθεατών, στο σύνολο ημέρας, τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 όσο και στο γενικό σύνολο, ήταν ο ΑΝΤ1 τις δύο πρώτες εβδομάδες του Δεκεμβρίου.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen από 1η έως και 11 Δεκεμβρίου, ο ΑΝΤ1 ήταν πρώτος καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, υπερισχύοντας όλων των καναλιών, στο κοινό 18-54 με μέσο όρο 16,6% και 3,3% διαφορά από τον ανταγωνισμό. Στο σύνολο κοινού ήταν, επίσης, πρώτος με μέσο όρο 15,9% και 1,4% διαφορά από το δεύτερο κανάλι. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, δεύτερο είναι το Mega με 14,8% (14,7%) και τρίτος ο Alpha με 14,3% (14,1%). Με 9,5% (9,4%) έπεται ο ΣΚΑΙ, με 9% το Star και με 5,2% το Open και η ΕΡΤ1. Η ΕΡΤ3 ανέβηκε στο 2,1% , η ΕΡΤ2 έχει 1,8% και το Μακεδονία TV 1,7%

    Εύη Κουτσαυτάκη: SOS, ΣΚΑΪ καλεί Νίκο Κοκλώνη και ανασχηματίζει το «Γειά σου»

    Σαν «από μηχανής θεό» κοιτάζει στα μάτια αυτήν τη δύσκολη περίοδο η ισχυρή κυρία του ΣΚΑΙ, Εύη Κουτσαυτάκη τον Νίκο Κοκλώνη, ιδιοκτήτη της Barking Well Media, παρουσιαστή και performer, ειδικό περί το τηλεοπτικό entertainment.

    H κορυφή της ιεραρχίας του ΣΚΑΙ πιεζόμενη από τη μονοψήφια επίδοση στο ταμπλό της τηλεθέασης, αναζητεί τρόπους να σηκώσει έστω…λίγο ψηλότερα τους δείκτες τηλεθέασης. Οι κινήσεις γίνονται γρήγορα και οι αποφάσεις πρέπει να ληφθούν άμεσα προκειμένου να μην χαθεί άλλος πολύτιμος χρόνος και το 9,5% στοιχειώσει και το β’ μισό της σεζόν 2022-2023.

    Έτσι, εκτός από τον εμπλουτισμό του ενημερωτικού προγράμματος με γερή δόση έρευνας – στοιχείο συμβατό με το ιστορικό DNA του καναλιού – και πέραν του αναμενόμενου και πολλά υποσχόμενου «Survivor All Star» που έρχεται… αναζητούνται νέα φορμά, εκπομπές και πρόσωπα ενώ ζητείται επείγουσα χειρουργική ανορθωτική επέμβαση εκ μέρους του Νίκου Κοκλώνη στο μυαλό του οποίου φυτεύτηκε ήδη η σκέψη να μετακινήσει το «J2US» στο κανάλι του Φαλήρου. Το σόου έρχεται εξάλλου πρώτο στην προτίμηση του κοινού το Σαββατόβραδο. Στο 10ο live κατέγραψε μέχρι και 23,4% ποσοστό τηλεθέασης.

    Εντωμεταξύ ο ΣΚΑΙ αμφιταλαντεύεται με την εκπομπή «Γεια σου» τα Σαββατοκύριακα με τη Μαρία Μπακοδήμου.

    Δρομολογείται ριζικός ανασχηματισμός στο πάνελ και ήδη δοκιμάζονται ονόματα όπως η Νανά Παλαιτσάκη, ο Μίλτος Μακρίδης και ο Δημήτρης Σταρόβας. Επίσης μεθοδεύεται αλλαγή ώρας και μετάδοσή της στις 12 το μεσημέρι και μέχρι τις 2 μ.μ.

    Γιάννης Βαρδινογιάννης: «Σπινιάρει»… για Netflix, έντονο φλερτ με Nova

    Μπορεί ο «Σασμός» να αποτελεί τη #1 υπερπαραγωγή στην Ελλάδα με θέμα το πώς ο έρωτας μπορεί να νικήσει τη βεντέτα, ωστόσο δεν συνιστά ένα εξαγώγιμο προϊόν που θα έβρισκε εύκολα μια θέση στην ταινιοθήκη του Netflix.

    Επιθυμία του ιδιοκτήτη του Alpha είναι φυσικά να πάρει και το κανάλι του τη δόξα και γιατί όχι; το χρήμα που θα βάλει στο ταμείο του το Mega από την πώληση των δικαιωμάτων του «Maestro» (πάνω από 1 εκατ. ευρώ).

    Άλλωστε δεν πρόκειται για ανεδαφική προσδοκία ή φρούδα ελπίδα. Αντιστοιχεί στην επένδυση που έχει κάνει σε προϊόντα όπως ο «Σασμός» ή και η «Νύχτα».

    Όμως οι επιλογές του διευθυντή προγράμματος Χρήστου Κόμπου, σχεδιάστηκαν με τη συναίνεση της διοίκησης φυσικά, πάνω στα μέτρα του ελληνικού κοινού που έχει συνηθίσει να δίνει ραντεβού με το πρόγραμμα την ώρα της προβολής του και να παρακολουθεί σειρές που δημιουργήθηκαν σε παλαιότερες λογικές …μπεν χουρ παρακολούθησης.

    Έτσι τα στελέχη του Netlix, όσο καλές προθέσεις και να έχουν για ελληνικό πρόγραμμα, όπως αντιμετώπισαν το «maestro» του Mega ή θα αντιμετωπίσουν ενδεχομένως και το «milky way» του ίδιου καναλιού, δεν δείχνουν πρόθυμα για σειρές με τόσο μεγάλο αριθμό επεισοδίων.

    Παράλληλα ο Όμιλος Βαρδινογιάννη ετοιμάζει κοινή εταιρεία με τη Nova για να διεκδικήσουν έργα πληροφορικής -τεχνολογίας συνολικότερα- από το Ταμείο Ανάκαμψης, το ΕΣΠΑ κ.λπ. «Μοχλός» πίσω από τη σύμπραξη αυτήν είναι ο τεράστιος όγκος των έργων πληροφορικής που θα γίνουν τα επόμενα τέσσερα με πέντε χρόνια στην Ελλάδα.

    Ελένη Μενεγάκη: Κατεβάζει στροφές… όχι διακόπτη

    Ό,τι και να γράφουν και να λένε για τις επιδόσεις της μετοχής της Ελένης Μενεγάκη στο χρηματιστήριο της Nielsen, παραμένει μοναδική στο είδος της και ψηλά στις προτιμήσεις των διαφημιζομένων. Κοινώς πουλάει.

    Πράγματι, την περασμένη Τετάρτη, η Ελένη έκανε μονοψήφιο 7,5% στο σύνολο και 9,8% στα δυναμικά κοινά, έναντι 16% σχεδόν στο ημερήσιο μερίδιο του καναλιού που τη φιλοξενεί (Mega).

    Ναι οι εκπομπές της Ελένης Μενεγάκη δεν κάνουν τόσο μεγάλα νούμερα όπως παλιά, προφανώς πλέον επειδή το κοινό που την παρακολουθεί είναι μιας κάποιας ηλικίας και το είδος σχετικά dépassé. Όμως η Ελένη είναι all time classic presenter, μια «Σχολή» από μόνη της και οι όποιες «δύσκολες μέρες του μήνα» δικαιολογούνται και φυσικά συγχωρούνται.

    Αλέξανδρος Εξάρχου: Βγάζει flash για online ενημέρωση

    Σε νέα εποχή μπαίνει σταδιακά το ιστορικό Flash.gr, το οποίο εξαγοράστηκε πρόσφατα από το επιχειρηματικό τρίδυμο Εξάρχου-Μπάκου-Καϋμενάκη.

    Η εταιρεία που το διαχειρίζεται ανέβασε ένα νέο σποτ στα social media του με σλόγκαν «ειδήσεις που διαβάζονται και ακούγονται».

    Να σημειώσουμε ότι το ενδεχόμενο να επαναλειτουργήσει ο Flash από την παλιά του συχνότητα, τους 96 FM, είναι από δύσκολο έως ανύπαρκτο καθώς η άδεια έχει ανακληθεί από το ΕΣΡ ενώ οι 96 FM ανήκαν σε συνεταιρισμό εργαζομένων, ο οποίος απαγορεύεται να μεταβιβαστεί ολόκληρος σε τρίτους.

    Το Action 24 πάει πολύ καλά υπό το άγρυπνο βλέμμα του Γιάννη Σαραντάκου που αναζητεί ακόμη δημοσιογράφους για να εμπλουτίσει τις εκπομπές.

    Ωστόσο, υπάρχει ικανοποίηση για την πρώτη εικόνα του καναλιού προς τα έξω και το κλίμα είναι ιδιαίτερα θετικό. Όσο για το «αδελφό» Attica μάλλον θα πάρει αναβολή για το λανσάρισμα του νέου προγράμματος καθώς όλο το βάρος έπεσε στο Action24.

    Βασίλης Παπαδρόσος: Προεκλογικό pressing και δελφίνοι

    Ο Βασίλης Παπαδρόσος είναι well established στο περιβάλλον του προέδρου του ΣΚΑΪ, Γιάννη Αλαφούζου. Είναι επικεφαλής του ενημερωτικού τομέα του καναλιού, ωστόσο φαίνεται ότι αντιμετωπίζει ορισμένες προκλήσεις που καλείται να διαχειριστεί σε καθημερινό επίπεδο.

    Μια είναι τα ποσοστά τηλεθέασης του δελτίο ειδήσεων και άλλη μια το συμβόλαιό του που λήγει άμεσα.

    Ως εκ τούτου επιστρατεύει γνώσεις και εμπειρία ώστε αφενός να ανεβάσει τα νούμερα στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων – θα βοηθούσε ένα καλύτερο lead in – και αφετέρου να παρουσιάσει ελκυστικές προτάσεις για την περίοδο έως τις εκλογές προκειμένου να ενισχυθεί η κοινωνική και η πολιτική επιρροή του ΣΚΑΪ.

    Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Βασίλης Παπαδρόσος θα συνεχίσει κανονικά στο πόστο του διευθυντή ειδήσεων, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν αναζητούνται εσωτερικά οι δελφίνοι εκείνοι που θα στέκονταν στο ύψος των περιστάσεων σε ένα Plan B.

    Ένας από τους διαδόχους που έχουν πέσει στο τραπέζι είναι ο διευθυντής του ραδιοφώνου, Βασίλης Χιώτης, πόσο μάλλον όταν πέραν των αρμοδιοτήτων του στον ΣΚΑΙ 100,3 και της παρουσίας του ως σχολιαστή στο πλευρό της Σίας Κοσιώνη, έχει αποκτήσει διευρυμένο συμβουλευτικό ρόλο στον όμιλο.

    Στο κάδρο έχει μπει και η Σία Κοσιώνη η οποία υπό προϋποθέσεις θα μπορούσε να αναλάβει ρόλο διευθύντριας ειδήσεων (2 σε 1) ταυτόχρονα με την παρουσίαση του κεντρικού δελτίου, στα πρότυπα της Μάρας Ζαχαρέα στο Star.

    Δούκισσα Νομικού: Οριστικά εκτός… «δουκάτου» ΑΝΤ1

    Εκτός του «πάγκου» των αναπληρωματικών λαμπερών ονομάτων της ομάδας του ΑΝΤ1 τέθηκε η Δούκισσα Νομικού 50 ημέρες ακριβώς μετά και την επίσημη ανακοίνωση του καναλιού περί αποχώρησής της από «Το Πρωινό».

    Από την αρχή της σεζόν και μέχρι να αποτυπωθεί η κακή χημεία της Δούκισσας με τον Γιώργο Λιάγκα πέρασαν μόλις 14 ημέρες, το κανάλι αναγκάστηκε να παραδεχτεί και επίσημα τη λάθος επιλογή του εκρηκτικού διδύμου με αποτέλεσμα η παρουσιάστρια να παραμένει στο… περίμενε καθώς δεσμευόταν με τριετές συμβόλαιο με τον σταθμό.

    Αν το κανάλι αναγκάστηκε να αποζημιώσει την προβεβλημένη παρουσιάστρια; Όχι, καθώς το διαζύγιο ήταν συναινετικό μιας και η Δούκισσα αποχώρησε ησύχως και οικειοθελώς όταν είδε και αποείδε ότι δεν θα έχει μια θέση στη πιο glam νυχτερινή ζώνη, την οποία θεωρούσε ταμάμ για το επαγγελματικό DΝΑ της και το εκτόπισμά της. Προτάσεις όπως να κάνει ψυχαγωγικό μαγκαζίνο το Σαββατοκύριακο, απορρίφθηκαν ως μη συμβατές με τις προσδοκίες της.

    Εύα Αντωνοπούλου: Και μια επιλογή που τα «φέρνει»

    Στα ώπα – ώπα έχουν στο Φάληρο την παρουσιάστρια του μεσημεριανού δελτίου ειδήσεων του ΣΚΑΙ και δημοσιογράφο Εύα Αντωνοπούλου που σπάει ταμεία τριπλασιάζοντας (26%) τα ποσοστά τηλεθέασης του καναλιού έναντι του μέσου ημερήσιου όρου (9%) μαγνητίζοντας σχεδόν 600,000 τηλεθεατές. Το λες επιτυχία.

    Τάσος Καραμήτσος: Μεγαλύτερος τζίρος, λιγότερα κέρδη για το «Πρώτο Θέμα»

    Με αύξηση 16,65% κλείνει την οικονομική χρήση του 2021 η εταιρεία Εκδόσεις Πρώτο Θέμα του Τάσου Καραμήτσου, καθώς έβαλε στο ταμείο 21,9 εκατ. ευρώ, έναντι 18,78 εκατ. ευρώ το 2020.

    Τα κέρδη της εταιρείας το 2021 ανήλθαν σε 1,036 εκατ. ευρώ έναντι 1,57 εκατ. ευρώ το 2020 με τους ορκωτούς ελεγκτές να αποτυπώνουν στις 31/12/2021 συσσωρευμένες ζημίες που ανέρχονταν σε 408.000 ευρώ.

    Ο μέσος όρος του απασχολούμενου προσωπικού στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς ήταν 209 άτομα.

    Γιάννης Κουρτάκης: Ραντεβού τον Ιανουάριο

    Με προσεκτικές κινήσεις και χωρίς τυμπανοκρουσίες ετοιμάζεται η νέα «Απογευματινή» που θα κυκλοφορήσει, καλώς εχόντων των πραγμάτων, στα μέσα Ιανουαρίου, μετά από 12 χρόνια απουσίας.

    Η ιστορική εφημερίδα θα κρεμαστεί στο περίπτερο από την εταιρεία «Απογευματινές Εκδόσεις Μονοπρόσωπη Α.Ε.», με μέτοχο τον Γιάννη Κουρτάκη και θα στεγαστεί στα γραφεία των «Παραπολιτικών», επί της λεωφόρου Συγγρού στην Καλλιθέα.

    Ήδη οι δημοσιογράφοι – που δεν θα ξεπερνούν τους 30 συνολικά – προσέρχονται στα γραφεία της εφημερίδας και υπογράφουν τις συμβάσεις τους.

    Νίκος Χατζηνικολάου: Mάχη στήθος με στήθος με Παύλο Τσίμα

    ΣΚΑΪ και Real διασταυρώνουν τα ξίφη του αλλά και μοιράζονται τη δόξα της πρωτιάς στην πρωινή ζώνη 8-10 π.μ. και 10 π.μ. -12 το μεσημέρι. Στο 10-11 π.μ. πρώτος κόβει το νήμα ο Παύλος Τσίμας, «αγγίζοντας» το 8%, με τον Νίκο Χατζηνικολάου να ακολουθεί με 7,5%.

    Στο 11 π.μ. -12 μ. το δίδυμο Χατζηνικολάου-Δελλατόλα ή ο Νίκος Χατζηνικολάου μόνος του παίρνουν κεφάλι αφήνοντας τους Οικονόμου-Παυλόπουλο στη 2η θέση με διαφορά μόνο 0,3%.

    Διαβάστε επίσης:

    Οι δραματικές απώλειες του ΣΚΑΙ και η αγωνία Αλαφούζου και Κουτσαυτάκη, η ρητή εντολή Κυριακού στην ομάδα του, η ήττα του Περδικάρη και το 1 εκατ. ευρώ του Κανάκη