• media_Sonia

    Media

    O music maniac Κ. Ζούλας, οι νέες διεθνείς διαπραγματεύσεις του Κυριακού, ποιοι βλέπουν τον Κοκλώνη, τι ψάχνει ο Ντράγκαν Σόλακ στην Αθήνα και η ναφθαλίνη στα σχέδια του Αντ. Λυμπέρη

    • Σόνια Χαϊμαντά

    Περιεχόμενα

    O music maniac Κωνσταντίνος Ζούλας και οι μουσικές εκπομπές που φυτρώνουν σαν μανιτάρια

    «Μουσική έξις… δευτέρα φύσις» για τον πρόεδρο της ΕΡΤ Κωνσταντίνο Ζούλα, ο οποίος καθώς συνεχίζει την παράλληλη μουσική του καριέρα με το συγκρότημα των εφηβικών του χρόνων της Σχολής Μωραΐτη «Αχτύπητα Φιλέτα», έχει ισχυρό άλλοθι  παρεμβατικού λόγου και αδιαφιλονίκητης αποφασιστικής αρμοδιότητας επί του μουσικού προγράμματος της δημόσιας τηλεόρασης.

    Στη Eurovision 2023, το μουσικό ευρωπαϊκό event που δίνει τη μοναδική πρωτιά στην ΕΡΤ σε επίπεδο τηλεθέασης, δεν εφείσθη κονδυλίων, έτσι δαπάνησε 310.000 ευρώ με το παράβολο της συμμετοχής της δημόσιας τηλεόρασης να κοστίζει φέτος 184.014 ευρώ, ενώ άλλα 130.111 ευρώ διοχετεύθηκαν στη δισκογραφική εταιρεία του Victor Vernicos για να προωθηθεί το τραγούδι του καλλιτέχνη που τελικώς ως γνωστόν, αποκλείστηκε. Η μουσική διαδραματίζει σημαντικό ρόλο και στο πρόγραμμα.

    Από την έναρξη της θητείας του Κ. Ζούλα έχουν παρελάσει από το «μενού» του ψυχαγωγικού προγράμματος διάφορες μουσικές εκπομπές μεταξύ των οποίων «Στα τραγούδια λέμε ναι», «Η Αυλή των Χρωμάτων», «Το Μουσικό Κουτί» (Νίκος Πορτοκάλογλου, Ρένα Μόρφη), οι «Μουσικές Οικογένειες» στην ΕΡΤ3 με τον Γιώργο Μελίκη, τα «Νούμερα» με τον Φοίβο Δεληβοριά και το «Με τις Μπάντες».

    Το νέο πρόγραμμα που θα αντικαταστήσει την «Αυλή των Χρωμάτων» εμπνέεται από το δημοφιλές άσμα της Λίτσας Διαμάντη «Νύχτα στάσου» σε στίχους Πυθαγόρα και μουσική Χρήστου Νικολόπουλου, ο οποίος εξάλλου θα είναι ο συμπαρουσιαστής της Μελίνας Ασλανίδου που έχει και αυτή ερμηνεύσει το τραγούδι και δικαιωματικά της ανήκει ο τίτλος της παρουσιάστριας της σχετικής εκπομπής. Ρόλο-κλειδί ως «σύμβουλος» θα έχει και η στιχουργός Λίνα Νικολακοπούλου ενώ στην εκπομπή θα συμμετέχει, με τις γνώσεις και την πολυετή έρευνά του στο λαϊκό τραγούδι, ο Κώστας Μπαλαχούτης. Διευθυντής της ορχήστρας και ενορχηστρωτής θα είναι ο Νίκος Στρατηγός.

    Όσο για το κόστος κάθε επεισοδίου, θα ανέρχεται σε 18.000 ευρώ έναντι 11.800 που κόστιζε κάθε επεισόδιο της «Αυλής», με τη διαφορά ότι η νέα μουσική εκπομπή θα έχει πλέον μεγαλύτερη διάρκεια. Ανάλογη στάση, της ανατιμολόγησης εκπομπής, είχε υιοθετήσει το Δ.Σ. της ΕΡΤ και στην εκπομπή «Μουσικό Κουτί», που ενώ είχε ξεκινήσει, αύξησε στην πορεία το κοστολόγιο της εκπομπής κατά 25.000 ευρώ. Πιο συγκεκριμένα, το κόστος για 16 εγκεκριμένα επεισόδια, διάρκειας 100 λεπτών, ανερχόταν στις 395.604 ευρώ + ΦΠΑ και εργοδοτικών εισφορών έως 51.200 ευρώ. Παράλληλα η ΕΡΤ προγραμματίζει και νέα μουσική εκπομπή με παρουσιάστρια τη Χάρις Αλεξίου και θέμα, την ιστορία της ελληνικής δισκογραφίας.

    Γιατί ο Κυριακού διαπραγματεύεται με το Netflix;

    Βαραίνει περαιτέρω το «αποτύπωμα» της διεθνούς παρουσίας του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ καθώς μετά την προσέλκυση των Αράβων της MBC Group για την πώληση 30% του ομίλου  μέσω αύξησης κεφαλαίου ύψους 225 εκατ. ευρώ, αλλά και της διάθεσης επίσης μέσω ΑΜΚ του 15% του συνδρομητικού ΑΝΤ1+ στη Fairfax του μεγαλοεπενδυτή Prem Watsa, διαπραγματεύεται μια διευρυμένη συνεργασία για την ένταξη του ποιοτικού και υψηλού budget προγράμματος μυθοπλασίας στην πλατφόρμα του Netflix.

    Η κίνηση αυτή ερμηνεύεται ως συμβατή με την κουλτούρα εξωστρέφειας που έχει ο όμιλος, ο τρίτος μεγαλύτερος σε κάλυψη στην Ευρώπη, που δραστηριοποιείται στη Βόρεια Αμερική και την Αυστραλία διατηρώντας 31 κανάλια και 3 ψηφιακές πλατφόρμες, σε 22 χώρες, ενώ απευθύνεται σε ένα παγκόσμιο κοινό που ξεπερνάει τα 150 εκατομμύρια.

    Ως εκ τούτου δεν είναι οικονομικό πρωτίστως το κίνητρο του ΑΝΤΕΝΝΑ καθώς είναι βέβαιο ότι μόλις ένα μικρό ποσό του πρωτοφανούς για τα τηλεοπτικά ειοθότα budget (12 εκατ. ευρώ) της υπερπαραγωγής «Μάγισσα» θα «ρεφάρει» με την ένταξή της στο ελληνικό μενού του Netflix.

    Για τις ανάγκες της σειράς, υπενθυμίζεται ότι χτίστηκε πύργος 10 μ. από ειδική πέτρα που εισήχθη από την Γερμανία, και δεκάδες εσωτερικοί χώροι με κάθε λεπτομέρεια. Έχοντας εξαρχής στο μπροστινό μέρος του μυαλού τους να εξαχθεί η σειρά εκτός συνόρων, οι συντελεστές της φρόντισαν να μπορεί να το παρακολουθήσει οποιοσδήποτε, χωρίς να έχει ιδιαίτερες γνώσεις από την ελληνική Ιστορία.

    Το επόμενο 10ήμερο η τελική συμφωνία Σαββίδη-Κοκλώνη με Option εξαγοράς ποσοστού από 50%+1 μετοχή

    Εντός των επόμενων 10 ημερών θα έχει ολοκληρωθεί η συμφωνία μεταξύ της εταιρείας Ραδιοτηλεοπτική Α.Ε. που διαχειρίζεται το Open και της Barking Well Media του Νίκου Κοκλώνη, αναφορικά με την παραγωγή και διαφημιστική εκμετάλλευση του ψυχαγωγικού και infotainment προγράμματος.

    Στόχος της συμφωνίας είναι η αναμόρφωση του καναλιού προκειμένου αφενός να ανέβουν οι δείκτες τηλεθέασης και συνακόλουθα να αυξηθούν οι διαφημιστικές ροές προς το Open.

    Οι νομικοί σύμβουλοι των δύο πλευρών έχουν να αντιμετωπίσουν -και για αυτό τον λόγο ουσιαστικά έχουν καθυστερήσει – μια σειρά από τεχνικές λεπτομέρειες που αφορούν τόσο στη συμβατότητα της τελικής συμφωνίας με τη νομοθεσία όσο και πρακτικές που σχετίζονται με τη διαχειριστική λειτουργία. Στο πλαίσιο του συμφωνητικού που θα υπογραφεί έως το τέλος του Σεπτεμβρίου προβλέπεται και η δυνατότητα της Barking Well Media να αγοράσει από το 50% + μια μετοχή της εταιρείας εφόσον κρίνει ότι είναι συμφέρουσα μια τέτοια προοπτική μετά από την παρέλευση δύο ετών.

    Η εξέλιξη αυτή θα είναι και στη διακριτική ευχέρεια του ιδιοκτήτη του καναλιού Ιβάν Σαββίδη.

    Εφόσον και οι δυο πλευρές συμφωνήσουν, τότε θα ανατεθεί σε μια από τις εταιρείες «Big 4» η αξιολόγηση και αποτίμηση των οικονομικών της Ραδιοτηλεοπτικής Α.Ε. ενώ θα ακολουθήσει η διαδικασία της εξαγοράς.

    Στην περίπτωση αυτή, ο Νίκος Κοκλώνης θα έχει λόγο στο σύνολο του τηλεοπτικού σταθμού (και στην ενημέρωση) και όχι μόνο στο ψυχαγωγικό μέρος του προγράμματος.

    Business as usual, «λυκοφιλία» ή εθιμοτυπική επίσκεψη;

    Πριν από ακριβώς τρεις μήνες, και συγκεκριμένα στις 22 Ιουνίου, οι Έλληνες τηλεθεατές που ήταν συντονισμένοι με τον ΑΝΤ1 την ώρα μετάδοσης του κεντρικού δελτίου ειδήσεων με τον Νίκο Χατζηνικολάου έμειναν… ενεοί, όταν το κανάλι πρόβαλε ρεπορτάζ για τον έλεγχο της Αρχής Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες επί των χρηματικών ροών του παρουσιαστή και τηλεοπτικού παραγωγού, Νίκου Κοκλώνη.

    Το ρεπορτάζ ανέφερε τότε ότι «οι υπόγειες ροές χρημάτων του παρουσιαστή, όπως αποτυπώνονται στο πόρισμα της Αρχής για το ξέπλυμα χρήματος φέρονται να έχουν προκαλέσει τον προβληματισμό αλλά και το ενδιαφέρον της αμερικανικής Δικαιοσύνης, καθώς μέρος τους» – σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες του ANT1 – «προέρχεται από εταιρείες σε αμερικανικό έδαφος».

    Τότε οι «Πυθίες» των «χρησμών» των ρεπορτάζ των καναλιών είχαν δώσει τη δική τους, μάλλον υπεραπλουστευμένη και «ρηχή» ερμηνεία, τονίζοντας ότι το κανάλι αναμόχλευσε το θέμα μετά την εμπλοκή του Νίκου Κοκλώνη με το Open και το στήσιμο του ψυχαγωγικού προγράμματος του σταθμού με τον παραγωγό και παρουσιαστή να έρχεται πλέον ευθέως αντιμέτωπος τόσο με τις τηλεοπτικές δραστηριότητες του ομίλου όσο και με τη συμφέροντα του καναλάρχη στη νέα εταιρεία παραγωγής που σύστησε μαζί με την Alter Ego Media, την Oscar Productions. Μάλιστα, υποστήριζαν ότι εξαιτίας της εξέλιξης αυτής, η Διοίκηση του ANT1 αποφάσισε να ολοκληρωθεί στα 60 επεισόδια η εκπομπή “Ζήσε Αλλιώς” με τη Σοφία Αλιμπέρτη όπως είχαν άλλωστε συμφωνήσει σε δεύτερο χρόνο οι δυο πλευρές αναθεωρώντας την πρώτη απόφαση για τα 80 επεισόδια.

    Φαίνεται πάντως ότι ακόμη και αν υπήρξε κάποια δυσαρέσκεια, ο όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ είναι πολύ σκληρός επιχειρηματικά για να πεθάνει… από στεναχώρια. Δεν πέρασαν λοιπόν τρεις μήνες και τα μέλη του διοικητικού επιτελείου του καναλιού (Γιώργος Λεβέντης, CEO για τις εταιρείες ΑΝΤ1, Μακεδονία TV και Antenna Studios, Φάνης Ταμπάκης, οικονομικός διευθυντής και Χρύσα Μασούρου, head of platforms) εθεάθησαν στο κτήριο της Barking Well Media για συνάντηση με τον Νίκο Κοκλώνη.

    Όλα καλά;

    «Πανθέοι» στον ΣΚΑΙ: Τη Μελία Κράιλινγκ την έπεισαν. Το σενάριο το διάβασαν; «Τσέκαραν» την Ιστορία;

     Οι «Πανθέοι» έχουν όλα τα φόντα να γίνουν το τηλεοπτικό talk of the town της χρονιάς. Δυνατή «ιστορία» και cast, σκηνικά και ρούχα εποχής, ίντριγκες, σεξ, πόλεμο, οικογενειακά μυστικά, νοσταλγία για τους baby boomers που παρακολούθησαν τη σειρά στην ΕΡΤ τη δεκαετία του 80. Ήδη η σειρά πήρε την πρωτιά στο slot μετάδοσής της και έγινε Νo 1 trend στο twitter ενώ 1.765.587 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω για 1’ λεπτό το πρώτο επεισόδιο.

    Όλα αυτά και φυσικά το ύψος της αμοιβής μετέφερε στον «διπλωματικό του σάκο» ο παραγωγός της σειράς Γ. Καραγιάννης για να πείσει την Ελληνο-αμερικανίδα ηθοποιό Μελία Κράιλινγκ («Emily in Paris»), κόρη του Άρθουρ Κράιλινγκ και της δημοσιογράφου Κάτιας Δημοπούλου, να πρωταγωνιστήσει στη σειρά. Η διάσημη ηθοποιός άκουσε για τους «Πανθέους» με προσοχή και σεβασμό, διάβασε με προσήλωση το σενάριο και συγκατάνευσε να συμμετάσχει.

    Κάποιες λεπτομέρειες ωστόσο δεν ήταν σε θέση να γνωρίζει, ορισμένα «ψιλά» που ξέφυγαν από την παραγωγή όπως η βαριά χειμερινή ενδυμασία του εύεπλι – Σεπτέμβριο μήνα -, η επίσης βαριά δικηγορική σάκα που έφερε ο γιατρός αλλά και η πιο σημαντική αμέλεια: H προτροπή της πρωταγωνίστριας προς τον συμπρωταγωνιστή της να …πάνε σινεμά στο «Σινεάκ» να δούνε «Το όσα παίρνει ο άνεμος» τη στιγμή που η συγκεκριμένη αίθουσα πρόβαλε ταινίες μόνο για παιδιά (Χονδρό – Λιγνό, κινούμενα σχέδια).

    Και το χειρότερο; Η εμβληματική ταινία – καίτοι πρωτο-προβλήθηκε στις ΗΠΑ παραμονές του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου (ίσα που πρόλαβε τα Όσκαρ) στις 15/12/1939, ήρθε στην Ελλάδα το πιο πρόσφατο 1952. Πως ξεγελάστηκε ο σεναριογράφος που προσάρμοσε το σενάριο; Προφανώς θα είδε τους παλιούς «Πανθέους» του Βασίλη Γεωργιάδη που πρόβαλε η ΕΡΤ (1977-1979), στους οποίους υπήρχε κινηματογραφική αναφορά της εποχής όπου η Κάτια ΔανδουλάκηΜάρμω αναφέρθηκε στο σινεμά «Παλλάς» λέγοντας πως παίζει μια ταινία με τον Ζαν Γκαμπέν. Λεπτομέρειες. Στις οποίες πάντα κρύβεται ο διάβολος.

    Γκουλιώτη, Βαρθακούρη, Πουνέντης στο 40,2 χλμ

    Πυκνώνουν οι επισκέψεις παρουσιαστριών και ηθοποιών στο κτήριο της Barking Well Media προκειμένου να συναντήσουν τον Νίκο Κοκλώνη και τον Τζώνη Καλημέρη, σύμβουλο του παραγωγού. Μάλιστα το ενδιαφέρον είναι ότι αρκετοί από αυτούς ανοίγουν την όρεξη για δηλώσεις και συνεντεύξεις των συντακτών της εταιρείας που εργάζονται για τα lifestyle περιοδικά της εταιρείας.

    Εθεάθησαν την περασμένη εβδομάδα: Η Κάτια Γκουλιώτη, η οποία συνεργάζεται με την εταιρεία παραγωγής για τις ανάγκες σειράς στο Star, η Αντελίνα Βαρθακούρη, σύζυγος του Χάρη Βαρθακούρη, με την οποία συζητά ο Κοκλώνης για να αναλάβει εκπομπή στο Open αλλά και ο Μάκης Πουνέντης για την ανάληψη εκπομπής στη ζώνη του Σαββατοκύριακου.

    Παναγιώτης Γεωργιόπουλος: Στους 424.000 οι συνδρομητές της Nova

    Στους 425.000 ανέρχονται οι συνδρομητές της Nova σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Nova. Στο α’ εξάμηνο του 2023 μπήκαν στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης 63.000 πελάτες, εκ των οποίων οι 38.000 διάλεξαν τη Nova.

    Πού βρήκαν ραδιοφωνική «στέγη» Φοίβος Κλαυδιανός και Δημήτρης Γιαγτζόγλου;

    Ξεκίνησαν οι «μεταγραφές» στο υπό σύσταση Talk Radio 98.9 το νέο ενημερωτικό ραδιόφωνο της Audiomax, συμφερόντων Βαρδινογιάννη – που θα πάρει τη θέση του Alpha στα FM. Η μια είναι ο Φοίβος Κλαυδιανός, ο οποίος μέχρι και την περασμένη σεζόν βρισκόταν στο δυναμικό του Kontra TV, και η άλλη ο Δημήτρης Γιαγτζόγλου που επιστρέφει στη συχνότητα έπειτα από 10 χρόνια, προερχόμενος από τα Παραπολιτικά 90.1. Το Talk Radio 98.9 θα βγει επισήμως την Δευτέρα 2 Οκτωβρίου, με το νέο του πρόγραμμα το οποίο θα ξεκινά από τις 5 το πρωί. Ο τζίρος της εταιρείας πάντως άγγιξε το 2022 τα  797.737 ευρώ σημειώνοντας αύξηση κατά 140.663 ευρώ. Η χρήση του 2022 ήταν αρνητική κατά 178.212 ευρώ, έναντι 302.229 ευρώ το 2021.

    Ο Γιώργος Θεοφάνους στο «Fame Story»: Ξεκινήστε και έρχομαι

    Κλείνουν οι τελευταίες εκκρεμότητες στο «Fame Story» ενόψει της πρεμιέρας στο Star. Τις προηγούμενες ημέρες πραγματοποιήθηκε η φωτογράφιση των προσώπων της κριτικής επιτροπής, μαζί με τον Νίκο Κοκλώνη. Πρόκειται για τους Αντώνη Ρέμο, Ελένη Φουρέιρα, Γιώργο Αρσενάκο και Light. Πλέον, το ενδιαφέρον στρέφεται στην ομάδα των καθηγητών της μουσικής Ακαδημίας. Διευθύντρια θα είναι η Ηρώ, ενώ σε ρόλο ειδικού συμβούλου θα δούμε τον Γιώργο Θεοφάνους λίγο πιο μετά λόγω υποχρεώσεων

    Για τη συμμετοχή τους στην ομάδα των καθηγητών έχουν συμφωνήσει η Μαρία Σολωμού, καθώς και οι Άλεξ Παναγής, Στεφανία Ρίζου και Νικόλας Ραπτάκης. H πρεμιέρα είναι οριστικά προγραμματισμένη για Σάββατο 30/9, όμως μετά την πρεμιέρα, τα live θα αλλάξουν ημέρα προβολής και θα πάνε Παρασκευή. Από εκεί και πέρα, τα επεισόδια θα προβάλλονται Δευτέρα-Πέμπτη μετά τη Φάρμα.

    ΑΝΤ1: Πότε θα δούμε το «Dragons’ Den»;

    Αναβάλλεται προς το παρόν η έναρξη του «Dragons’ Den» στον ΑΝΤ1 παρά το γεγονός ότι ο β’ κύκλος του ριάλιτι επιχειρηματικότητας είναι έτοιμος και μονταρισμένος. Ο ANT1 αποφάσισε να μην το προβάλει, τουλάχιστον, στο α’ μέρος της σεζόν καθώς θέλει να επικεντρωθεί τουλάχιστον μέχρι τον Ιανουάριο στις σειρές. Ανάλογη στάση θα τηρήσει το κανάλι και για τους «Προδότες», για την έναρξη των οποίων ο παρουσιαστής και ηθοποιός Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης δεν έχει καμία ενημέρωση προς το παρόν και ήδη πρωταγωνιστεί στη νέα σειρά του ALPHA, «Ο Γιατρός».

    Γιάννης Θηραίος: Στο Δ.Σ. της Green Pixel

    O Γιάννης Θηραίος εξελέγη μέλος στο Δ.Σ. της εταιρείας παραγωγής Green Pixel, που ανήκει από κοινού σε Alpha και Star, μετά την παραίτηση του Νικόλαου Χριστοφόρου, ο οποίος κατείχε τη θέση του αντιπροέδρου – διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας. Πρόεδρος – διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας είναι πλέον ο Θανάσης Τρίμης, αντιπρόεδρος ο Βασίλης Κρητικός και μέλος ο Σάββας Βέλλας.

    Από ΑΣΕΠ ο νέος διευθύνων της ΕΡΤ

    Μπορεί οι δελφίνοι της θέσης του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΤ που καλύπτει προσωρινά επί 15 μήνες (ουδέν μονιμότερον του προσωρινού) ο πρόεδρος Κωνσταντίνος Ζούλας να είναι προαποφασισμένοι ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα περάσουν από το φίλτρο του ΑΣΕΠ που σύμφωνα με τη διαδικασία θα καταλήξει σε μια τριάδα (θα πρέπει να έχουν πτυχίο Α.Ε.Ι.) η οποία θα τεθεί στην κρίση του αρμόδιου υφυπουργού Γιάννη Μπρατάκου αλλά και του υπ. Οικονομίας Κωστή Χατζηδάκη, το υπουργείο του οποίου αποτελεί τον αποκλειστικό μέτοχο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης. Αφού βγει λευκός καπνός τότε το πρόσωπο αυτό θα παρουσιαστεί στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής για να υπάρξει η έκφραση γνώμης αλλά και στο ΕΣΡ.

    Ένα «Βήμα» πριν από τις «Διακοπές» ο Αντώνης Λυμπέρης

    Μπορεί να ζούμε στον αστερισμό του Διαδικτύου, αλλά το σκληρό ιλιστρέ χαρτί έχει πάντα τη δική του αίγλη πόσο μάλλον όταν το εγχείρημα τίθεται υπό τον Αντώνη Λυμπέρη.

    Ο πτωχεύσας κατά το παρελθόν εκδότης και νυν συνεργάτης της Alter Ego Media στη νέα δραστηριότητα της θυγατρικής της More Media θα κάνει το ντεμπούτο του με τις «Διακοπές» που θα διανέμεται από το τέλος του Οκτωβρίου ως ένθετο στο «Βήμα», ενώ θα διατηρηθούν και οι δύο ετήσιες εκδόσεις.

    Αύριο κυκλοφορεί και η ανανεωμένη έκδοση του «Vita» ενώ «μαγειρεύεται» και περιοδικό γαστρονομίας.

    Δεν είναι η δόξα, δεν είναι τα λεφτά. Τι είναι αυτό που ενοχλεί τους καναλάρχες στον Ζούλα;

    Αποκλείεται οι καναλάρχες Βαγγέλης Μαρινάκης και Θοδωρής Κυριακού να ζήλεψαν τη δόξα, την τηλεθέαση και τα διαφημιστικά έσοδα της ΕΡΤ του Κωνσταντίνου Ζούλα. Πολύ απλά γιατί τα παραπάνω βρίσκονται στη σφαίρα της Μυθολογίας. Το δωρεάν ertflix ναι, ίσως είναι ένας λόγος για τον οποίο «τσιτώνουν» οι επενδυτές στο ελεύθερο και συνδρομητικό περιεχόμενο που πληρώνουν πανάκριβα δικαιώματα, παραγωγές, μισθούς και ασφαλιστικές εισφορές και έρχεται η ΕΡΤ για να πάρει κομμάτι από την πίτα βάζοντας ένα μικρό, αδύναμο και αμφισβητούμενο γκολ από τα αποδυτήρια.

    Φυσικά και οι υπερ-παραγωγές της ΕΡΤ πατάνε τον κάλο των επιχειρηματιών που επιδίδονται στο κυνήγι της διαφήμισης όταν η δημόσια τηλεόραση έχει με το καλημέρα σας ανταποδοτικό τέλος, διαφήμιση αλλά και υποστήριξη από το επίσης κρατικό ΕΚΟΜΕ. Όμως η οπτική αυτή και μόνο είναι παρωπιδική. Δεν ανταγωνίζεται η ΕΡΤ τα ιδιωτικά κανάλια μόνο ως κανάλι αλλά και στο επίπεδο των παραγωγών (θυμίζουμε ότι Μαρινάκης και Κυριακού ίδρυσαν πρόσφατα κοινή εταιρεία παραγωγής ονόματι Oscar Productions).

    Καταβάλλοντας, λοιπόν, τεράστια ποσά στις ίδιες και τις ίδιες εταιρείες παραγωγής (κάποτε επί ΓΑΠ είχε αποφασιστεί η ΕΡΤ να συνεργάζεται μόνο σε ένα project με κάθε εταιρεία παραγωγής), η ΕΡΤ αναδιαμορφώνει τους κανόνες και τις πρακτικές της αγοράς.

    «Κολιάτσου-Παγκράτι» έχει κάνει ο Ντράγκαν Σόλακ το Γενεύη-Αθήνα

    Η διάρκεια της πτήσης από Γενεύη στην Αθήνα είναι μόλις 2.40’. Όχι απαγορευτικό χρονικό διάστημα για ένα στέλεχος όπως ο δισεκατομμυριούχος των τηλεπικοινωνιών, των ΜΜΕ, της BC Partners και ιδιοκτήτης της ποδοσφαιρικής ομάδας Southampton Σέρβος Ντράγκαν Σόλακ, ο οποίος αν και είναι μόνιμος κάτοικος Ελβετίας, επισκέπτεται συχνά τις εγκαταστάσεις του Alpha (και Star) στον οποίο φέρεται να έχει μπει ο πλειοψηφικός μέτοχος της United Media. Όσο όμως και να είναι σύντομο και εύκολο ένα τέτοιο ταξίδι, σίγουρα σηματοδοτεί μια ζύμωση που θα φέρει ειδήσεις.

    Μια ΑΜΚ για τον ΣΚΑΪ

    Η «Ειδήσεις Ντοτ Κομ Ανώνυμη Ραδιοτηλεοπτική και Εμπορική Εταιρεία Παροχής Πληροφοριών και Ενημέρωσης», που λειτουργεί την τηλεόραση και το ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ, αποφάσισε την διεξαγωγή έκτακτης γενικής συνέλευσης για την Τετάρτη, 4 Οκτωβρίου, με μοναδικό θέμα την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας.

    Κάν’ το όπως ο Κυριακού και ο Πολίτης

    Στα βήματα επιχειρήσεις όπως ο Antenna και το Politis Group, βαδίζουν οι Αττικές Εκδόσεις δημιουργώντας ενιαίο site για όλα τα ραδιόφωνα. Το atticaradios.gr είναι ήδη στον «αέρα» και φιλοξενεί ειδήσεις, πληροφορίες και live stream του Athens DeeJay 95.2, του Rock FM 96.9, του Λάμψη 92.3 και του συνεργαζόμενου Best 92.6. Όλα αυτά μαζί με επιλεγμένα νέα από τα ειδησεογραφικά site των Αττικών Εκδόσεων, το theTOC.gr και το Capital.gr.this:

    Η «μπότα» της Οικονομικής Αστυνομίας στην ΕΡΤ

    Ένα ολόκληρο «χαρτοβασίλειο» για τα «έργα και τις ημέρες»  της ΕΡΤ (αναθέσεις, συμβάσεις) έχει συγκεντρωθεί στον 14ο όροφο της ΓΑΔΑ που βρίσκονται τα γραφεία της Διεύθυνσης Οικονομικής Αστυνομίας μεταξύ των τμημάτων της οποίας είναι και το «Τμήμα Προστασίας Δημόσιας Περιουσίας».

    Οι καταθέσεις μαρτύρων, πραγματοποιούνται στο πλαίσιο παραγγελίας της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών από τις αρχές του έτους «σχετικά με αναθέσεις εξωτερικών παραγωγών προγράμματος ή άλλες αναθέσεις και συμβάσεις έργου σε Τρίτους» για το 2022. Κάποιοι μάλιστα έχουν λάβει κλητεύσεις πάνω από μια φορά. Η εισαγγελική παραγγελία επιχειρεί να διαπιστωθεί αν σε τέτοιες αναθέσεις έχουν γίνει παραβάσεις «των κανόνων επιμελούς διαχείρισης», αν η ΕΡΤ διαθέτει την κατάλληλη υποδομή για να υλοποιήσει η ίδια «τις εν λόγω παραγωγές και έργα» και διερευνάται ποιο θα ήταν το αντίστοιχο κόστος σε κάθε περίπτωση (παραγωγής ή έργου) και εν τέλει ποια θα ήταν η ενδεχόμενη ζημιά της ΕΡΤ Α.Ε..

    Θεοχάρης Φιλιππόπουλος: τον ευνόησε το κλίμα

    Η βελτίωση του οικονομικού κλίματος ανέβασε τις διαφημιστικές εισπράξεις του Ομίλου των Αττικών Εκδόσεων και της μητρικής εταιρείας, τα οποία παρουσίασαν σημαντική αύξηση ποσού 1.485.000 ευρώ και 874,64 ευρώ (15,2%) αντίστοιχα το 2022. Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 887.000 ευρώ (4,83%). Ο κύκλος εργασιών της μητρικής εταιρείας ανήλθε σε 11.168.000 ευρώ, χωρίς σημαντική μεταβολή.

    Ποιος είναι ο George Makris της United Media (Nova); Και τι θα κάνει;

    O George Makris είναι ο νέος Programming Director της United Media. Με καριέρα που καλύπτει πάνω από δύο δεκαετίες στον κλάδο των MME, ο George Makris φέρνει εκτεταμένη εμπειρία στην ανάπτυξη επιχειρήσεων, τη στρατηγική προγράμματος, την έρευνα και το μάρκετινγκ. Στο παρελθόν κατείχε τις θέσεις του Programming Director της NOVA Croatia, του επικεφαλής της τηλεόρασης TV 1+1 της Ουκρανίας και του Director of Research and Strategic Development στο RTL Croatia.

    Το 2021, ορίστηκε ως Programming Director της United Media καλύπτοντας την περιοχή της Αδριατικής. Χάρη στη στρατηγική προσέγγιση και τη δημιουργία προγραμμάτων που σχεδιάστηκαν για να περιλαμβάνουν τον καλύτερο συνδυασμό πρωτότυπων, εγχώριων παραγωγών και αδειοδοτημένων παγκόσμιων τηλεοπτικών format, όλα τα τηλεοπτικά κανάλια της United Media στη Σερβία, την Κροατία, το Μαυροβούνιο και τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη κατέγραψαν σημαντική αύξηση της τηλεθέασης.

    Στην Κροατία, το Nova TV είναι εδώ και χρόνια το τηλεοπτικό κανάλι με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση, ενώ στη Σερβία, το NOVA S έχει τοποθετηθεί ως το τρίτο κανάλι με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση. Τα εθνικά τηλεοπτικά κανάλια NOVA M και NOVA BH κατέχουν επίσης υψηλή θέση στην τηλεθέαση. Ο George Makris ορίζεται ως Programming Director της United Media στην Ελλάδα και στη Βουλγαρία.

    Ο Makris είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη διοίκηση μάρκετινγκ B2B και στο παρελθόν έχει επίσης διατελέσει αναπληρωτής διευθυντής στην AGB Nielsen Media Research. Φέρνει πλούσια εμπειρία από τους ρόλους του στην Ipsos και την AC Nielsen EMEA.

    O Κωνσταντίνος Φωτόπουλος αυτοδεσμεύεται

    Την προώθηση της θεσμικής συνεργασίας στα ζητήματα λειτουργίας της ραδιοφωνίας στην Αττική ανέλαβε το προεδρείο της ΕΙΙΡΑ και ο Πρόεδρος κ. Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, με την πρωτοβουλία διενέργειας συνάντησης με τον Πρόεδρο και τους Αντιπροέδρους της ΕΕΤΤ κ. Κωνσταντίνο Μασσέλο, κ. Δημήτριο Βαρουτά και κ. Σπυρίδωνα Παντελή, καθώς και διευθυντικών στελεχών της Εποπτικής Αρχής και με αντικείμενο την ενημέρωση για τον νέο Κώδικα Αυτοδέσμευσης των ραδιοφωνικών επιχειρήσεων-μελών της ΕΙΙΡΑ.

    Κατά την ενημέρωση επαναβεβαιώθηκε η δέσμευση της ΕΙΙΡΑ στις αρχές της εύρυθμης λειτουργίας της ραδιοφωνίας, στην υπεύθυνη εκπομπή τόσο στα ζητήματα περιεχομένου αλλά, εν προκειμένω, στα ζητήματα ασφάλειας εγκαταστάσεων, ισχύος εκπομπής, πρόληψης παρεμβολών και ορθής χρήσης του Κέντρου Εκπομπής Υμηττού. Κατά την ανταλλαγή απόψεων που ακολούθησε, η ΕΙΙΡΑ ενημέρωσε την ΕΕΤΤ για την εφαρμογή του Κώδικα Αυτοδέσμευσης των ραδιοφωνικών επιχειρήσεων-μελών της, και ειδικότερα για τη μέριμνα ώστε να προλαμβάνονται και να «θεραπεύονται» εγκαίρως πιθανά ζητήματα τεχνικής λειτουργίας των ραδιοφώνων σύμφωνα, μεταξύ άλλων, και με τα αποτελέσματα των ελέγχων του ραδιοφάσματος που διενεργεί η ΕΕΤΤ, κατά την άσκηση των εκ του νόμου εποπτικών της  αρμοδιοτήτων.

    Υπενθυμίζεται ότι, η συνάντηση με την ΕΕΤΤ βρίσκεται σε σειρά θεσμικών συναντήσεων της ΕΙΙΡΑ  για την προώθηση του πλαισίου λειτουργίας των ραδιοφωνικών επιχειρήσεων της Αττικής και σε συνέχεια της προηγούμενης συνάντησης της ΕΙΙΡΑ με τον ΔΕΔΔΗΕ όπου συμφωνήθηκε η συνεργασία για την ορθή λειτουργία του Κέντρου Εκπομπής Υμηττού και την άρση των ζητημάτων ρευματοκλοπής.

    «Σασμός»: this is the end

    O «Σασμός» επιστρέφει στη συχνότητα του Alpha, από τη Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου, στις 21:00. Ο τρίτος κύκλος, ο «Επίλογος» έρχεται ανατρεπτικός και απρόβλεπτος.

    ΕΡΤ: άλλοθι το θεσμικό πλαίσιο

    Πολιτικές συζητήσεις μεταξύ των υποψηφίων δημάρχων και περιφερειαρχών προκρίνει η ΕΡΤ λόγω της έλλειψης θεσμικού πλαισίου αντίστοιχου των εθνικών εκλογών για τη διεξαγωγή debate εν όψει των επικείμενων αυτοδιοικητικών εκλογών.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, στελέχη της ΕΡΤ, αν και τόνιζαν ότι η δημόσια τηλεόραση οφείλει να ενθαρρύνει τον δημόσιο διάλογο, σημείωναν ότι δεν υπάρχει θεσμικό πλαίσιο στο πρότυπο της διακομματικής επιτροπής που συγκροτείται στις εθνικές εκλογές. Κατά συνέπεια πρόσθεταν ότι η ΕΡΤ δεν μπορεί να αναλάβει τη διοργάνωση και τη διαμόρφωση μιας τέτοιας διαδικασίας. Υπενθύμιζαν, εξάλλου, ότι ουδέποτε στο παρελθόν δεν υπήρξαν αντίστοιχα debate.

    H Εριέττα Κούρκουλου-Λάτση στη Νίκη Λυμπεράκη, το λες και επιτυχία

    Τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου στις 00:20, η Νίκη Λυμπεράκη συναντά την Εριέττα Κούρκουλου Λάτση στην έδρα της φιλοζωικής εταιρείας «Save a Greek Stray» και κάνουν μια κουβέντα εφ’ όλης της ύλης. Παράλληλα, η κάμερα της εκπομπής του Mega ακολουθεί την Εριέττα Κούρκουλου Λάτση στο «καταφύγιό» της στον Ωρωπό και καταγράφει αναμνήσεις, συναισθήματα αλλά και τις φιλοδοξίες και τους στόχους της για το μέλλον.

    Ντοκιμαντέρ για τη ζωή της Καλομοίρας;!!

    (θα μας μάθει κάτι που δεν ξέρουμε;)

    Η Καλομοίρα έδωσε τα χέρια με τον ΑΝΤ1, ως εκ τούτου το β’ μέρος της σεζόν θα τη δούμε σε ντοκιμαντέρ για τη ζωή της με τίτλο «American Greek Dream». Από τις ΗΠΑ στην Ελλάδα για το «Fame Story», στη συνέχεια στη Eurovision, στις ΗΠΑ ξανά, ο γάμος που έκανε πάταγο, η οικογένεια και η επιστροφή στα πάτρια εδάφη. Το νέο πρότζεκτ προορίζεται για τον ΑΝΤ1+, το συνδρομητικό κανάλι του ομίλου.

    Διαβάστε επίσης

    Μεγάλη Εικόνα: Η Νίκη Λυμπεράκη συναντά την Εριέττα Κούρκουλου-Λάτση

    I Love Σου Κου: Αύριο η πρεμιέρα με την Μπέττυ Μαγγίρα

    Το τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» ζωντανά και αποκλειστικά στο ACTION 24!