array(0) {
}
        
    
Menu
1.65%
Τζίρος: 168.20 εκατ.

Ποιοι μπορούν να αποχωρήσουν με πρόωρη σύνταξη το 2025 – Ποιοι είναι το πέναλτι σε κάθε περίπτωση

Media

Καμπάνια ευαισθητοποίησης από τον IAB Hellas για την υποστήριξη των digital μέσων

Comments

Ο IAB Hellas (Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας), που αποτελεί τον κλαδικό φορέα των εταιρειών που ασχολούνται με όλες τις μορφές του digital και interactive marketing, λανσάρει καμπάνια ευαισθητοποίησης, με στόχο να παρακινήσει όλους τους συντελεστές της αγοράς να επενδύσουν και σε ελληνικά digital μέσα, ώστε να στηρίξουν ένα σημαντικό κομμάτι της οικονομίας μέσα στην κρίση που προκαλεί η πανδημία του κορονοϊού.

Σήμερα είναι περισσότερο απαραίτητη από ποτέ η ανεξάρτητη βιομηχανία ΜΜΕ που παράγει ποιοτική δημοσιογραφία.

Μια πιθανή μείωση της δαπάνης θα υπονόμευε σημαντικά την πιο κρίσιμη πηγή εσόδων σε ένα ζωτικό μέρος της κοινωνίας μας μειώνοντας τη δυνατότητα για μια ποιοτική, αξιόπιστη και έγκυρη ενημέρωση ενός κοινού που βομβαρδίζεται από fakenews και αδιασταύρωτες πληροφορίες.

Ο IAΒ Hellas ενθαρρύνει την στήριξη των online Μέσων που από από τη μία, έχοντας όλα τα εχέγγυα ποιοτικής, άμεσης και έγκυρης δημοσιογραφίας, αυξάνουν τη διείσδυσή τους στα κοινά αυτήν την περίοδο, από την άλλη, έχοντας τη διαφήμιση ως μοναδική πηγή εσόδων, πλήττονται ιδιαίτερα από την κρίση.

Μια στήριξη με πολλαπλάσια ανταποδοτικά οφέλη για τα brands , καθώς η εμπειρία έχει καταδείξει ότι όσοι διαφημιζόμενοι υιοθέτησαν στρατηγική επικοινωνιακής αφάνειας, το πλήρωσαν ακριβά την εποχή της ανάκαμψης και η επίπτωση στην οικονομία είναι πολλαπλάσια και μακροπρόθεσμη….

Την καμπάνια επιμελήθηκε pro-bono η McCann Athens.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ποιοι μπορούν να αποχωρήσουν με πρόωρη σύνταξη το 2025 – Ποιο είναι το πέναλτι σε κάθε περίπτωση
Ευάγγελος Μυτιληναίος και Διαμαντής Διαμαντίδης: Για πρώτη φορά στη λίστα Forbes των πιο πλούσιων του κόσμου
Όλη η φράση του Κώστα Σκανδαλίδη
Μεγαλώνει ο στόλος της Element Shipmanagement του Άλεξ Λεμονίδη
Η στρατηγική εξαγορά του Alpha TV, το «πράσινο φως» της Κομισιόν και η συμμαχία Βαρδινογιάννη – Σόλακ στην ελληνική αγορά
Κυρανάκης στο mononews: «Ο σιδηρόδρομος αλλάζει με πράξεις, όχι υποσχέσεις»
Μια επίσημη πρώτη για μια μοναδική παράσταση, οι ελληνικές παρουσίες έλαμψαν στο Μόντε Κάρλο και ο Χορός Save Venice
Η Βαρουφακιάδα* του Ντόναλντ Τράμπ
Μυτιληναίος (Metlen): Τι συζήτησε με 40 funds στο Λονδίνο – Γιατί κέρδισε τις εντυπώσεις
Η κρυφή παγίδα στην αγορά ακινήτου: Πώς ο αγοραστής μπορεί να καταλήξει υπεύθυνος για τα χρέη του πωλητή