array(0) {
}
        
    
Menu
0.2%
Τζίρος: 155.79 εκατ.

Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 – Σήμερα αναμένονται οι ανακοινώσεις των βαθμολογιών

Media

Καμπάνια ευαισθητοποίησης από τον IAB Hellas για την υποστήριξη των digital μέσων

Comments

Ο IAB Hellas (Οργανισμός Διαδραστικής Επικοινωνίας), που αποτελεί τον κλαδικό φορέα των εταιρειών που ασχολούνται με όλες τις μορφές του digital και interactive marketing, λανσάρει καμπάνια ευαισθητοποίησης, με στόχο να παρακινήσει όλους τους συντελεστές της αγοράς να επενδύσουν και σε ελληνικά digital μέσα, ώστε να στηρίξουν ένα σημαντικό κομμάτι της οικονομίας μέσα στην κρίση που προκαλεί η πανδημία του κορονοϊού.

Σήμερα είναι περισσότερο απαραίτητη από ποτέ η ανεξάρτητη βιομηχανία ΜΜΕ που παράγει ποιοτική δημοσιογραφία.

Μια πιθανή μείωση της δαπάνης θα υπονόμευε σημαντικά την πιο κρίσιμη πηγή εσόδων σε ένα ζωτικό μέρος της κοινωνίας μας μειώνοντας τη δυνατότητα για μια ποιοτική, αξιόπιστη και έγκυρη ενημέρωση ενός κοινού που βομβαρδίζεται από fakenews και αδιασταύρωτες πληροφορίες.

Ο IAΒ Hellas ενθαρρύνει την στήριξη των online Μέσων που από από τη μία, έχοντας όλα τα εχέγγυα ποιοτικής, άμεσης και έγκυρης δημοσιογραφίας, αυξάνουν τη διείσδυσή τους στα κοινά αυτήν την περίοδο, από την άλλη, έχοντας τη διαφήμιση ως μοναδική πηγή εσόδων, πλήττονται ιδιαίτερα από την κρίση.

Μια στήριξη με πολλαπλάσια ανταποδοτικά οφέλη για τα brands , καθώς η εμπειρία έχει καταδείξει ότι όσοι διαφημιζόμενοι υιοθέτησαν στρατηγική επικοινωνιακής αφάνειας, το πλήρωσαν ακριβά την εποχή της ανάκαμψης και η επίπτωση στην οικονομία είναι πολλαπλάσια και μακροπρόθεσμη….

Την καμπάνια επιμελήθηκε pro-bono η McCann Athens.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μέγαρο Αρσακείου: Εξελίσσονται οι εργασίες ανάπλασης – Αποκαλύπτεται η νέα πρόσοψη επί της Σταδίου
To Betano της Kaizen Gaming αναδείχθηκε Brand της Χρονιάς στα EGR Marketing & Innovation Awards 2025
Η Riginos Yachts υποστήριξε το “Cyclades Cup 2025” με το Highfield SP 800
Η Autohellas Hertz ζει τον παλμό του Ευρωμπάσκετ Γυναικών 2025
Το πάρτι του ΑΝΤ1 με ηχηρές απουσίες και σιωπηρές παρουσίες, γιατί ο Ιβάν αποτίμησε τα ΜΜΕ, η αποχώρηση-«σταθμός» του Σόλακ, η Σία, ο Ζούλας και ο Σκάι
Κωτσόβολος: Με ένα νέο κατάστημα στην Κηφισιά ενισχύεται το δίκτυο καταστημάτων
Κορυφαία στα Superior Taste Awards η ΔΩΔΩΝΗ για τρίτη συνεχόμενη χρονιά
Έκθεση Φωτογραφίας από τη LAMDA Development στο Πρώην Δημόσιο Καπνεργοστάσιο
United Media: Ολο το παρασκήνιο της απομάκρυνσης Σόλακ – Απόλυτος κυρίαρχος ο Νίκος Σταθόπουλος
ΕΡΤNEWS: Με 58 ώρες live πρόγραμμα η πολεμική σύγκρουση Ισραήλ – Ιράν
    1x