array(0) {
}
        
    
Menu
0.33%
Τζίρος: 170.08 εκατ.

Οινόη: Φωτιά εκδηλώθηκε τώρα – Επιχειρούν και εναέρια

Media

Η Γη της Ελιάς vs GNTM: Ποιος κέρδισε την πρωτιά της τηλεθέασης

Comments

Την πρώτη μονομαχία για την πρωτιά της τηλεθέασης έδωσαν το βράδυ της Κυριακής, η δημοφιλής σειρά του MEGA, Η Γη της Ελιάς και η πρεμιέρα του ριάλιτι μοντέλων του STAR, GNTM.

Τα δύο προγράμματα συγκέντρωσαν τη μεγαλύτερη μερίδα των τηλεθεατών, όπως άλλωστε προβλεπόταν και κοντραροχτυπήθηκαν για την πρώτη θέση.

Σύμφωνα, με τις μετρήσεις τηλεθέασης, Η Γη της Ελιάς επικράτησε κατά κράτος του GNTM στο γενικό σύνολο με μέσο όρο 27,5% έναντι 16% του ριάλιτι μόδας.

Όσον αφορά στο δυναμικό κοινό, το GNTM βρέθηκε στην κορυφή με 22,8% και ακολούθησε η σειρά του MEGA σε κοντινή απόσταση, με μέσο όρο 20,6%.

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Η Γη της Ελιάς – 27,5%

GNTM – 16%

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

GNTM – 22,8%

Η Γη της Ελιάς – 20,6%

Διαβάστε επίσης:

Το Αύριο μας Ανήκει: Πρεμιέρα για το νέο ερωτικό αστυνομικό δράμα του MEGA – Τι θα δούμε στα πρώτα επεισόδια (video)

Ελένη Μενεγάκη: Δυναμικό comeback στο MEGA με την πιο κεφάτη παρέα

Χαμογέλα και Πάλι: Λαμπερή πρεμιέρα για τη Σίσσυ Χρηστίδου στο MEGA (video)

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Guess: Tο αμερικανικό όνειρο αλλάζει σελίδα – Το brand «θρύλος» των 90’s σε νέα εποχή
Game of Thrones: Greek Edition
Μάικλ Μπούλος: Οι αμφιλεγόμενες business του γαμπρού του Τραμπ με λίγο… άρωμα Ελλάδας
Αλεξάνδρα Νίκα: Το φωτογραφικό album από τον γάμο της με τον Κωνσταντίνο Αργυρό και το custom νυφικό από τη Σίλια Κριθαριώτη
Luxury & Wellness: Η νέα megamansion των 40 εκατ. ευρώ που αλλάζει τα δεδομένα στη Γαλλία
Γιώργος Μαζωνάκης: Ανήκει στον ίδιο και στα όνειρα του, δε θέλει κανένα μες στη μοναξιά του
Ρόμπερτ Ντε Νίρο: Από τον κινηματογράφο στη φιλοξενία – Πώς χτίζει τον δικό του παράδεισο στην Barbuda
Η «εποχή του νερού»: La Popote- Το πρώτο Michelin Guide εστιατόριο με water menu στο Ηνωμένο Βασίλειο
Δήμητρα Κούστα: «You can look but you can’t touch» – Η φωτογραφία με μπικίνι και το… αινιγματικό μήνυμα
Labubu: Από cult συλλεκτικό σε στόχο ληστών – Η επιχειρηματική και κοινωνική ιστορία πίσω από τη μανία του 2025