• Media

    GNTM-Άγριες Μέλισσες-Λόγω Τιμής-Έρωτας Μετά: Ποιος κέρδισε την μάχη της τηλεθέασης

    • NewsRoom
    τηλεκοντρολ-τηλεοραση-νουμερα-τηλεθεαση


    Πλούσιο είναι το τηλεοπτικό πρόγραμμα τη νέα σεζόν που διανύουμε με τον τηλεθεατή να έχει ποικίλες επιλογές τα βράδια, αφού εκτός από ριάλιτι φέτος έχουμε και δυνατές σειρές, μεγάλων παραγωγών.

    Το βράδυ της Δευτέρας, σχεδόν ταυτόχρονα ξεκίνησαν οι Άγριες Μέλισσες στον ΑΝΤ1 και το Λόγω Τιμής στον ΣΚΑΪ, ενώ το GNTM επεκτάθηκε, συνεχίζοντας μέχρι τα μεσάνυχτα στο Star από τις 21.00. Στον ALPHA στις 21.50 έπαιζε το Έρωτας Μετά.

    Σύμφωνα με τις πρώτες πρωινές εκτιμήσεις της Nielsen το GNTM 2 σημείωσε τηλεθεάση 28,9% στο νεανικό κοινό, χωρίς να απειληθεί καθόλου από τις σειρές σε ALPHA, ANT1 και ΣΚΑΪ καθ’ όλη τη διάρκεια προβολής του.

    Το ριάλιτι μόδας άγγιξε σε τέταρτο τηλεθέαση 31,3%, λίγο πριν το φινάλε και την ανακοίνωση των κοριτσιών που μπαίνουν στο σπίτι.

    Απέναντι, το δεύτερο επεισόδιο των Άγριων Μελισσών, που ενθουσίασε το κοινό στην πρεμιέρα της Κυριακής, συγκράτησε το κοινό του από τις 22.45 και έπειτα και έτσι έγραψε τηλεθέαση 21,8%.

    Η υπερπαραγωγή του ΑΝΤ1 δεν κατάφερε σε κανένα τέταρτο να απειλήσει το GNTM, όσο τα δύο προγράμματα προβάλλονταν παράλληλα.

    Την ίδια ώρα, το δεύτερο επεισόδιο του Λόγω Τιμής στον ΣΚΑΪ εμφάνιζε κάμψη, τουλάχιστον στα κοινά 18-54. Η σειρά σημείωσε τηλεθέαση 11,1% μεταξύ 23.00 και 00.00 που προβλήθηκε.

    Χαμηλές σχετικά πτήσεις είχε και το σίριαλ του ALPHA, Έρωτας Μετά, το οποίο σημείωσε τηλεθέαση 13,1%. Όπως έχει δείξει πηγαίνει καλύτερα τις ημέρες που δεν έχει μεγάλο ανταγωνισμό απέναντί του.



    ΣΧΟΛΙΑ