• Media

    Γιατί έφυγε ο Λάτσιος από το Open, το νέο βατερλό του Ζούλα και τα ψέματα της Μελιτά, τι συνδέει Σταθόπουλο-Βαρδινογιάννη, όταν η ανιψιά (Σια) ρωτάει τον θείο (Κυριάκο) και το βαθύ λίφτινγκ του Θέμη Αλαφούζου

    • Σόνια Χαϊμαντά

    Περιεχόμενα

    Γιάννης Λάτσιος: Open the Door, Close the Door

    Όλα τα ωραία τελειώνουν κάποτε και τα περισσότερα άσχημα τελειώνουν νωρίς.

    Αυτό αποφάσισε και ο μέχρι προχθές πρόεδρος του Open, Γιάννης Λάτσιος, που καθώς δεν περνούσε καλά σε ένα extra small, για τα επαγγελματικά του κυβικά, κοστούμι και δεδομένου ότι δεν άντεχε να μετρά επιτυχίες στα δάχτυλα του ενός χεριού (την εξής μία, «Έρωτας Φυγάς», την οποία πλαγιοκοπούν άλλα τρία κανάλια), φόρεσε το καπελάκι του και πηγαίνει σε άλλη παραλία, άγνωστο ακόμη ποια.

    Ο βαθύτερος λόγος είναι η ασυμφωνία χαρακτήρων με το σύστημα Σαββίδη και η ασυμβατότητα των στόχων του με τον Αρτούρ Νταβιντιάν, στενό συνεργάτη του Ρώσου επιχειρηματία που προορίζεται να αναλάβει τη θέση του στη Ραδιοτηλεοπτική Α.Ε., ιδιοκτήτρια του Open.

    Μαζί και ο γενικός διευθυντής Νίκος Αργυρός (είχε την εμπορική διεύθυνση του καναλιού) θα «τρέξουν» το κανάλι το επόμενο διάστημα για όσο χρειαστεί.

    Ο Νταβιντιάν, «δεξί χέρι» του Ιβάν Σαββίδη, είναι ήδη Διευθύνων Σύμβουλος της Dimera υπό την ομπρέλα της οποίας ξετυλίγονται οι επενδύσεις του Ρώσου επιχειρηματία στη χώρα και προφανώς του περισσεύει χρόνος μετά την προ διμήνου παραίτησή του – μετά από πίεση της Ε.Ε. – από το Δ.Σ. του ΟΛΘ και τη θέση του Γενικού Διευθυντή Επενδύσεων του Λιμένος Θεσσαλονίκης.

    Δικής του έμπνευσης εξάλλου ήταν και η ανακοίνωση του καναλιού ότι η «απόφαση για αποχώρηση του Γ. Λάτσιου ελήφθη στο πλαίσιο επανακαθορισμού των στρατηγικών στόχων του οργανισμού», λες και πρόκειται για απόλυση ενώ είναι 100% παραίτηση!!!

    Τι θέλει, ωστόσο, να πει ο Ρώσος ποιητής; Ότι πλέον η ζυγαριά θα γύρει υπέρ της ενημέρωσης με το βάρος να πέφτει στον γενικό διευθυντή ειδήσεων και ενημέρωσης, Χρήστο Παναγιωτόπουλο.

    Υπενθυμίζεται ότι προ μηνός αποχώρησε με ελαφρά πηδηματάκια και η διευθύντρια Προγράμματος, Χρύσα Μασούρου, η οποία φέρεται να οδεύει προς τον ΑΝΤ1.

    Όχι όμως και ο Γιάννης Λάτσιος, μιας και αφενός το κανάλι βρίθει υψηλόβαθμων στελεχών και αφετέρου ούτε και εκεί η «χημεία» με την ιδιοκτησία είναι και η καλύτερη.

    Αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Business is business.

    Μάριον Μιχελιδάκη: Αφού άφησε τη ζεστή αγκαλιά της ΕΡΤ, τώρα τουρτουρίζει στο Open

    «Έφυγα από την ΕΡΤ όταν ένιωσα ότι θίγεται η επαγγελματική μου αξιοπρέπεια» δήλωσε τον περασμένο Δεκέμβριο η Μάριον Μιχελιδάκη που τώρα, με νέες της δηλώσεις, δεν κρύβει την ανησυχία της για την τύχη της και την τύχη των συνεργατών της στο Open.

    Πόσο μάλλον όταν και οι δύο άνθρωποί της (Γιάννης Λάτσιος, Χρύσα Μασούρου) αποχώρησαν από το κανάλι.

    Ωστόσο δηλώνει ότι θέλει να συνεχίσει το «Μέρα Μεσημέρι με τη Μάριον». Να συνεχίσει.

    Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται.

    Περήφανος στα (μουσικά) αυτιά του ο Κωνσταντίνος Ζούλας στο ΕΡΤικό βατερλό της Eurovision

    Κόντεψε να σπάσει το τύμπανο του προέδρου της ΕΡΤ, Κωνσταντίνου Ζούλα, από τα ντεσιμπέλ που απελευθέρωσε το ηχηρό χαστούκι της πραγματικότητας σκάζοντας πάνω στα μάγουλα του καλλιτέχνη που εκπροσώπησε τη χώρα στη Eurovision και φυσικά στις παρειές όσων πίστεψαν σε αυτόν και ένιωσαν περήφανοι για τη συμμετοχή μας.

    Τι κι αν ακόνισε το αυτί του στο σχολικό συγκρότημα «Αχτύπητα Φιλέτα» και στο εσωτερικό μουσικό σχολείο της Σχολής Μωραΐτη…

    Τι και αν ο ισχυρός άνδρας της ΕΡΤ εγκαινίασε, ως ειδήμων περί τα μουσικά, επί θητείας του τον έναν μετά τον άλλον διαδικτυακούς μουσικούς ραδιοσταθμούς (Δεύτερο Παραδοσιακά, Maestro, «Δεύτερο Λαϊκά», Kosmos Jazz, Ράδιο Eurovision και Zeppelin 106,7)… Τι και αν είδε κάτι (μουσικό) που εμείς δεν βλέπουμε στο πρώτο βιολί της ενημέρωσης, τον Γιώργο Κουβαρά, που τον έβαλε να τραγουδήσει.

    Η προσωπική επιλογή του, ο Victor Vernicos και το «What They Say», δεν συγκίνησαν το κοινό και δεν πέρασαν – μετά από πολλά χρόνια επιτυχημένων συμμετοχών της χώρας – στον τελικό της Eurovision του Σαββάτου 13 Μαΐου.

    Μετά την απόφαση, οι δημοσιογράφοι περίμεναν τον Victor Vernicos και τα υπόλοιπα μέλη της ελληνικής αποστολής, ωστόσο κανείς από την ελληνική συμμετοχή δεν στάθηκε να κάνει δηλώσεις έξω από το ξενοδοχείο.

    Ο 16χρονος τραγουδιστής «φυγαδεύτηκε» με συνοπτικές διαδικασίες.

    Αλλά σημασία έχει η προσπάθεια και, όπως λέει η ΕΡΤ στο δελτίο Τύπου που έβγαλε, «η ελληνική συμμετοχή απέσπασε ένα από τα πιο θερμά χειροκροτήματα από το κοινό του M&S Arena ανάμεσα στους 16 υποψήφιους.

    To μουσικό ταξίδι του Βίκτωρα μόλις ξεκίνησε με τον πιο συναρπαστικό τρόπο μέσα από έναν διεθνή διαγωνισμό και, όπως πρόσφατα δήλωσε και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, “κάθε δυσκολία είναι ένα σκαλοπάτι για την επιτυχία”».

    Δεν πετύχαμε με τον Βερνίκο, ας πετάξουμε έναν Αντετοκούμπο να μας βρίσκεται δια πάσαν νόσον… Και, όπως λέει και η στιχουργός Λίνα Νικολακοπούλου, «Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί στη σκηνή σαν ροκ συγκρότημα κι αν μας αντέξει το σκοινί θα φανεί στο χειροκρότημα».

    Γιώργος Λιάγκας: Γιατί χτυπάει αλύπητα τα αχτύπητα φιλέτα της ΕΡT;   

    “Τα πήρε στο κρανίο” ο Γιώργος Λιάγκας για τη Eurovision 2023, με αφορμή μια φράση που ξεστόμισε η Τζένη Μελιτά και την ανακοίνωση της ΕΡΤ μετά τον αποκλεισμό του Victor Vernicos.

    Ο δημοσιογράφος Λιάγκας σημείωσε ότι τόσο η ΕΡΤ όσο και η παρουσιάστρια «μας κοροϊδεύουν στα μούτρα», λέγοντας πως το κοινό ψήφισε τον Βίκτωρα να πάει στην Eurovision.

    «Χθες κορόιδεψαν τον ελληνικό λαό ότι το τραγούδι το επέλεξε ο κόσμος. Ντροπή! Είναι ντροπή να το λέμε. Ακούστε την κοροϊδία τη μέγιστη.

    Φώναξε η ΕΡΤ 70 άτομα και ψήφισαν πρώτο με τεράστια διαφορά το τραγούδι της Melissa Mantzoukis και όχι το τραγούδι του Βίκτωρα Βερνίκου. Άρα, ο κόσμος, που για πρώτη φορά όπως είπε η Τζένη Μελιτά ότι ψήφισε, το τραγούδι που επέλεξε ήταν της Melissa Mantzoukis.

    Ορίζει η ΕΡΤ μια 7μελή επιτροπή από υπαλλήλους της, ανάμεσα στους οποίους δεν υπάρχει κάποιος μουσικός επιμελητής, κάποιος από δισκογραφική εταιρεία, κάποιος που κάνει ραδιόφωνο… Οι 7 της ΕΡΤ ψηφίζουν ένα άλλο τραγούδι και μαθαίνω ότι το τραγούδι του Βίκτωρα Βερνίκου στην επιτροπή αυτή ήρθε τελευταίο. Πάντως δεν ήρθε πρώτο».

    «Βγάζει η ΕΡΤ μια ανακοίνωση που λέει: «Το «What They Say» ήταν το μόνο τραγούδι από τα πέντε υποψήφια το οποίο τόσο η επιτροπή της ΕΡΤ όσο και το κοινό ψήφισαν και οι δύο στη δεύτερη θέση και έτσι, κατά συνέπεια, του έδωσαν το «διαβατήριο» να ταξιδέψει στο Λίβερπουλ».

    Άρα τι μας λέει η ΕΡΤ κοροϊδεύοντάς μας στα μούτρα; Ότι εγώ βάζω μια επιτροπή 70 ανθρώπων που επιλέγουν με διαφορά άλλο τραγούδι, όμως εγώ βάζω εδώ άλλους 7 υπαλλήλους που ούτε αυτό βγάζουν πρώτο.

    Επειδή όμως το βγάζουν δεύτερο, δεν επιλέγουμε αυτό που ψήφισε το κοινό πρώτο, επιλέγουμε αυτό που και οι δύο έβγαλαν δεύτερο. Και αυτό είναι επιτυχία. Και δώσαμε και 550 χιλιάρικα.

    Και χθες βγήκε η κ. Μελιτά και μας είπε ότι για πρώτη φορά ψήφισε ο κόσμος. Ο κόσμος άλλο ψήφισε.

    Δεν μας κοροϊδεύουν στα μούτρα;», αναρωτήθηκε ο Γιώργος Λιάγκας. να πούμε ότι έχει άδικο; δεν θα το πούμε.

    Τι γυρεύεις (Σαββατιάτικα) στη Λάρισα, Σταύρο Θεοδωράκη, εσύ ένας Χανιώτης…

    Το ‘πε και το ‘κανε. Στο παρά πέντε των εκλογών και ενώ έχει πάρει συνέντευξη από τον πρωθυπουργό, την ερχόμενη Δευτέρα ο Σταύρος Θεοδωράκης θα φιλοξενήσει στους «Πρωταγωνιστές» στον ALPHA (μετά τον Σασμό, τυχαίο;;) τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Αλέξη Τσίπρα.

    Μάλιστα μέρος των γυρισμάτων θα πραγματοποιηθούν στη Λάρισα το Σαββατοκύριακο…

    Μια περιοχή που βρέθηκε στο επίκεντρο της επικαιρότητας εξαιτίας του τραγικού δυστυχήματος της 28ης Φεβρουαρίου με το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη. Ήδη ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ βρίσκεται στην περιοχή.

    Σία Κοσιώνη: Τα παλιόπαιδα (της δημοσιογραφίας), τα ατίθασα και αυτό το παλιοντιμέητ που στέρησε την κόρη από τη μαμά της!

    Αφορμές για αρνητικά σχόλια – αδίκως κατά τη γνώμη μας – δίνει τον τελευταίο καιρό η Σία Κοσιώνη, παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΣΚΑΙ.

    Τη μια ανεβαίνει σε παπί με τον γιο της, την άλλη σε ηλεκτρικό πατίνι.

    Στο debate έπεσαν μομφές επειδή είναι σύζυγος του δημάρχου Αθηναίων, νύφη της Ντόρας Μπακογιάννη και ανιψιά του πρωθυπουργού.

    Τώρα προκαλεί σχόλια επειδή αποκάλεσε  «παλιοντιμπέητ» το τηλεοπτικό προϊόν το οποίο άνοιξε η ίδια με την ερώτηση που έκανε στον πρωθυπουργό.

    Όχι, τον χαρακτηρισμό δεν έκανε σε κάποιο πηγαδάκι χαλαρά πίνοντας κρασιά, αλλά δημόσια από τον λογαριασμό της στο insta με αφορμή την καθυστέρηση να ευχηθεί στη μαμά της που γιόρταζε.

    «Η Ελληνίδα μάνα επέδειξε την απαραίτητη ανοχή να γιορτάσει με μια μέρα καθυστέρηση τα γενέθλιά της λόγω ενός παλιοντιμπέιτ! Χρόνια πολλά μαμά!» πόσταρε χαλαρά η Σία…

    Πώς ο Λοΐζος Ξενόπουλος του ΑΝΤ1 έπεισε τη Δήμητρα Ματσούκα να κάνει comeback στην TV

    Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της σειράς του ΑΝΤ1 «Ψυχοκόρες» που θα προβληθούν σε 60 επεισόδια αρχικά από τη συνδρομητική πλατφόρμα του ΑΝΤ1+ τον ερχόμενο Ιούνιο ενώ τον Σεπτέμβριο θα μεταφερθούν και στο ελεύθερο κανάλι.

    Το έμπειρο μάτι του Λοΐζου Ξενόπουλου διαβλέπει ήδη επιτυχία για μια προσεγμένη σειρά που διαδραματίζεται στην Αθήνα του ‘50 και θα αφηγείται τις ιστορίες τεσσάρων κοριτσιών οι οποίες φτάνουν από την επαρχία στην πρωτεύουσα και μπαίνουν στα σπίτια αστών ως «ψυχοκόρες».

    Τη σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο Μιχαήλ Χαραλαμπίδης ενώ το σενάριο είναι της Πένης Φυλακτάκη.

    Στις Ψυχοκόρες θα κάνει μεγάλο comeback στην τηλεόραση η Δήμητρα Ματσούκα μετά από πολλά χρόνια απουσίας. Μαζί της και ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης.

    Σε ρόλο-έκπληξη ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος ενώ για λίγα επεισόδια θα εμφανιστούν ο Μανώλης Μαυροματάκης και η Μάνια Παπαδημητρίου.

    Γιατί o Αλέξανδρος Εξάρχου ποντάρει μόνο στο Action24 και ο Δημήτρης Μελισσανίδης θα περιοριστεί στο NTV;

    Η απάντηση είναι απλή: Για να μην μπλέξουν.

    Όχι ότι το τρίδυμο «Εξάρχου, Καϋμενάκης, Μπάκος» ή οι πατήρ και υιός Μελισσανίδης δεν έχουν κάνει τις διερευνητικές επαφές τους για το συμφέρον ή μη της επέκτασης της επένδυσής τους στα ΜΜΕ και στο τερέν των καναλιών πανελλαδικής εμβέλειας.

    Ωστόσο αν αντιλαμβάνονται ότι και με αυτά τα properties τη δουλειά τους την κάνουν και αν συνειδητοποιούν ότι το νοίκι των 3,5 εκατ. ευρώ για πανελλαδικό κανάλι ετησίως είναι ακριβό σπορ και σπατάλη, δεν έχουν απλά κανένα λόγο να μπουν στην περιπέτεια.

    Επιχειρηματίες είναι, όχι εγχώριοι αποικιοκράτες, ούτε παλιάς κοπής μηντιάρχες.

    Debatesave ERT

    Κάθε χρόνο η ΕΡΤ έρχεται πρώτη στον πίνακα τηλεθέασης των δημοφιλέστερων εκπομπών χάρις στη Eurovision που φέτος μάλλον θα αποτελεί ένα αδιάφορο προϊόν λόγω αποκλεισμού μας από τον τελικό.

    Ωστόσο η ΕΡΤ έχει να εμφανίσει το debate καθώς σημείωσε συνολικά ρεκόρ τηλεθέασης, που άγγιξε το 22% και ήρθε πρώτη και με μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα κανάλια. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, η ΕΡΤ1 και η ΕΡΤ3, που μετέδωσαν το debate, σημείωσαν μέσο όρο τηλεθέασης 20,1% και 1,9% αντίστοιχα, ενώ για τουλάχιστον ένα λεπτό το παρακολούθησαν περισσότερα από 2.100.000 άτομα.

    Τα υπόλοιπα ιδιωτικά κανάλια σημείωσαν ΜΟ τηλεθέασης πολύ μικρότερο από τη δημόσια τηλεόραση, με τον ΣΚΑΪ να έρχεται δεύτερος με 10,8%. Ακολούθησαν ο ALPHA με 9,3%, το OPEN με 6,7%, ο ΑΝΤ1 με 4,5% και το STAR με 3,5%.

    Πίσω από την ΕΡΤ έμεινε όμως και το MEGA, αν και μετέδωσε, σε απευθείας σύνδεση, έναν κρισιμότατο ποδοσφαιρικό αγώνα του Champions League. Έκανε ποσοστό τηλεθέασης 17,2%.

    Η πρώτη επιλογή ήταν η ΕΡΤ1 καθώς το debate ανάμεσα στους πολιτικούς αρχηγούς διεξήχθη στο Ραδιομέγαρο με 848.169 τηλεθεατές από τις 21:08 σχεδόν και μέχρι τα μεσάνυχτα  σύμφωνα με τα στοιχεία τηλεθέασης της Nielsen. Η δεύτερη επιλογή ήταν ο ΣΚΑΪ  με 424.392 και ο Alpha με 390.014 τηλεθεατές . Το Open έκανε μικρή έκπληξη και συγκέντρωσε περισσότερους τηλεθεατές από το Star. Την αναμέτρηση στο κανάλι είδαν 283.049 θεατές και  144.066 στο Star και 79.447 στην ΕΡΤ3.

    O Θέμης Αλαφούζοςκαι το οικονομικό του site

    Στον κόσμο του ΑΙ θα επιχειρήσει να εισαγάγει στον επόμενο τόνο ο εκδότης της Καθημερινής, Θέμης Αλαφούζος, τους συντάκτες, αρχισυντάκτες αλλά και αναγνώστες του site Kathimerini.gr.

    Το kathimerini.gr  είναι σε διαδικασία βαθέος lifting προκειμένου να αποκτήσει μια πιο updated ροή και να φιλοξενεί κείμενα, άρθρα, ειδήσεις και συνεντεύξεις πιο κοντά στο look and feel και τα ζητούμενα του διαδικτύου με υπηρεσίες customized σερβιρίσματος περιεχομένου.

    Όλα αυτά όχι αναίμακτα, καθώς σκαλίζοντας για να ανθίσει μια καλύτερη ημέρα για το Kathimerini.gr ενδεχομένως να υπάρχουν διαρροές ή και δυσάρεστες διαπιστώσεις για τη λειτουργία των Μέσων και να ανεγείρονται σεξπηρικά ερωτήματα τύπου «to be or not to be» για αδελφά μέσα όπως το moneyreview.gr.

    Νίκος Σταθόπουλος-Γιάννης Βαρδινογιάννης: Μην τρελαίνεστε, it is only money

    Η σχέση του προέδρου της BC Partners, Νίκου  Σταθόπουλου, του ισχυρού  επιχειρηματία, που έχει επεκταθεί μέσω της United Media στη συνδρομητική τηλεόραση (Nova), με τον Γιάννη Βαρδινογιάννη δεν είναι ούτε καλή, ούτε κακή, ούτε στενή, ούτε φιλική, ούτε συναισθηματική ούτε σχέση ανάγκης. Είναι επιχειρηματική. Οπότε η περαιτέρω διείσδυση της United Media τόσο στον Alpha όσο και στο Star είναι μονόδρομος και ανοίγει μόνο με κλειδιά ταμειακά.

    Η πλευρά του Βαρδινογιάννη εξάλλου έχει κάθε λόγο να μην εμμένει σε μια περίοπτη θέση στα ελληνικά ΜΜΕ. Δεν του αποφέρουν όσο θα ήθελε και επίσης αντιμετωπίζει τις μηντιακές του επιχειρήσεις ως μέρος ενός κολοσσού 72 εταιρειών και τίποτα άλλο. Και οι δύο εταιρείες δραστηριοποιούνται στον τομέα της Πληροφορικής και αναμένεται να διεκδικήσουν από κοινού τα έργα που θα «βγουν» από το Ταμείο Ανάκαμψης αλλά και άλλα μεγάλα έργα του ιδιωτικού τομέα, τα οποία, στο σύνολο τους, εκτιμώνται περί τα 7 δισ. ευρώ.

    Την περασμένη εβδομάδα η United Group και η Nova παρουσίασαν τη νέα εταιρεία United Fiber – πρώην Hellenic Open Fiber.

    Μάρκος Σεφερλής και Ελένη Φιλίνη: Mπερδευτικό και πρόεδροι και δικηγόροι στο ίδιο σίριαλ

    Στην τηλεοπτική επιστροφή της σειράς «Ορκιστείτε παρακαλώ», που θα μεταδώσει ο ΣΚΑΙ, με τον Μάρκο Σεφερλή θα συμμετάσχει η Ελένη Φιλίνη. Και οι δύο θα εναλλάσσουν τους ρόλους τους υποδυόμενοι κατά περίπτωση άλλοτε τον πρόεδρο του δικαστηρίου άλλοτε τον δικηγόρο. Αυτό το κοινό στο οποίο απευθύνεται το σίριαλ μάλλον θα μπερδευτεί.

    Σωτήρης Καλυβάτσης στο Action24: Μια εβδομάδα πριν τις εκλογές, «θα φας καλά»

    Από σήμερα το βράδυ και κάθε Σάββατο στις 9 μ.μ. το Action24 φιλοξενεί τον Σωτήρη Καλυβάτση που μπαίνει στις κουζίνες των εστιατορίων που φτιάχνουν τα καλύτερα φαγητά της πόλη.

    Street food, fine dining, μαγειρεία, καντίνες, καλά εστιατόρια, hip μέρη για brunch, παγωτατζίδικα, φούρνοι και ό,τι άλλο προκαλεί αίσθηση λαχτάρας ακόμα στη σκέψη γίνεται ο παιδότοπος του Σωτήρη, που περιπλανιέται στους δρόμους της Αθήνας και μοιράζει γέλια και προτάσεις για το πού «Θα φας καλά». Ακολουθήστε τον στο νέο του γαστρονομικό ταξίδι.

    Τάκης Χατζής: Αμερικανιές στον Alpha 989

    Πολλές μοντερνιές υιοθετεί τον τελευταίο καιρό ο Alpha 989 με διευθυντή τον Τάκη Χατζή.

    O σταθμός ανακοίνωσε στους παραγωγούς ότι είναι σε επικοινωνία με την ομάδα του TikTok της Ελλάδας για να κανονίσει εντός του πρώτου δεκαπενθημέρου του Ιουνίου (πιθανή ημερομηνία η 7η Ιουνίου), ένα αποκλειστικό face-to-face TikTok Day – εκπαιδευτικού χαρακτήρα –  χτισμένο πάνω στις δικές τους ανάγκες.

    Η ημερίδα θα γίνει από εκπροσώπους του Tik-Tok, στα Ελληνικά, και στόχο έχει να βοηθήσει να «ξεκλειδώσουν τις δυνατότητες του μέσου σε επίπεδο Content, Engagement και Διαφήμισης».

    Συγγνώμη οι δημοσιογράφοι τι δουλειά έχουν με τη διαφήμιση;

    Η Ζαμπέτογλου φεύγει, η Έλενα Λυμπέρη έρχεται

    Δεν φαίνεται και πολύ συμπωματική και τυχαία η ολοκλήρωση της συνεργασίας των «Νέων» με το «Downtown» της Νάνσυς Ζαμπέτογλου, με την έναρξη της σχέσης της Άλτερ Εγκο ΜΜΕ με το ζεύγος Λυμπέρη για έκδοση περιοδικών.

    Από τον επόμενο μήνα το Downtown θα διανέμεται δωρεάν σε όλη τη χώρα, ως free press.

    Μαρία Αναστασοπούλου: Από τον Παπαδάκη στην «αρένα». Το λες και ευκολάκι

    Η Μαρία Αναστασοπούλου στον ΑΝΤ1 οργανώνεται ώστε συντόμως να λάβει θέση στο πρόγραμμα του καναλιού με εκπομπή πολιτικού προσανατολισμού.

    Το τοκ σόου θα τιτλοφορείται «Αρένα» θα αξιοποιήσει τη χρονική στιγμή και με τους σχεδιασμούς οι οποίοι έχουν γίνει για την ώρα γνωστοί αναμένεται να βγει στον «αέρα» μεταξύ των δύο εκλογικών αναμετρήσεων.

    Ανδριάνα Ζαρακέλη με δικό της «Protzect»

    Νέα εταιρεία ονόματι Protzect E.E. για παροχή υπηρεσιών ανεξάρτητου δημοσιογράφου και άλλες υπηρεσίες (παραγωγές κλπ) από την Ανδριάννα Ζαρακέλη, αντιδήμαρχο Πειραιά, δημοσιογράφο και σύζυγο του αείμνηστου διευθυντή των Παραπολιτικών Παναγιώτη Τζένου.

    Συνιδρύτρια η αδελφή της δημοσιογράφου, Βιργινία Ζαρακέλη.

    Δυο εβδομάδες πριν τις εκλογές και νέο «Αποφασίζομε και διατάσομεν» για το πού αλλού θα δουλεύουν οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ

    Νέες γενικές αρχές και διαδικασία υποβολής αίτησης και χορήγηση άδειας παράλληλης απασχόλησης αποφάσισε το Δ.Σ. της ΕΡΤ.

    Οι εργαζόμενοι δεν επιτρέπεται να απασχολούνται είτε επ’ αμοιβή είτε όχι, με οποιονδήποτε τρόπο και οποιοσδήποτε μορφής έννομη σχέση (εξαρτημένης εργασίας, παροχής υπηρεσιών ή με σύμβαση έργου κλπ) σε άλλα πρόσωπα ή/και να συνεργάζονται με άλλα πρόσωπα, ή/και να ασκούν επιχειρήσεις για ίδιο λογαριασμό ή/και για λογαριασμό τρίτων, ή/και να συμμετάσχουν στα Διοικητικά Συμβούλια ανωνύμων ή άλλων εταιριών ή/και να καταστούν εκπρόσωποι εταιρίας, ή/και καθ’ οιονδήποτε τρόπο να αποκτήσουν συμφέροντα ή/και να αναλάβουν υποχρεώσεις ή/και να απασχοληθούν, είτε άμεσα είτε έμμεσα, είτε για ίδιο αυτών λογαριασμό, είτε για λογαριασμό άλλου φυσικού ή νομικού προσώπου, σε οποιαδήποτε επιχειρηματική δραστηριότητα ή επιχείρηση, χωρίς την προηγούμενη γραπτή άδεια της ΕΡΤ ΑΕ.

    1. Η χορήγηση άδειας παράλληλης απασχόλησης στους εργαζομένους της ΕΡΤ ΑΕ με οποιαδήποτε σχέση εργασίας γίνεται κατ’ εξαίρεση και εφόσον προκύπτει αποδεδειγμένα ότι με αυτήν δεν ζημιώνονται – αλλά και δεν κινδυνεύουν να ζημιωθούν – η λειτουργία και ο σκοπός που έχει νομοθετικά ανατεθεί στην ΕΡΤ ΑΕ.
    2. Η διάρκεια της άδειας παράλληλης απασχόλησης δεν μπορεί να υπερβαίνει το ένα (1) έτος, με δυνατότητα ανανέωσης κατόπιν αιτήσεως του υπαλλήλου.
    3. Δεν επιτρέπεται η χρήση υποδομών, πληροφοριακού υλικού και τεχνογνωσίας της ΕΡΤ ΑΕ για τις ανάγκες της παράλληλης απασχόλησης.
    4. Η έγκριση ή μη της αίτησης για άδεια παράλληλης απασχόλησης λαμβάνεται με αιτιολογημένη απόφαση του Διευθυντή Ανθρώπινου Δυναμικού και μπορεί να ανακαλείται με τον ίδιο τρόπο, ύστερα από γνώμη της αρμόδιας Γενικής Διεύθυνσης στην οποία απασχολείται ο/η αιτών/ούσα. Η γνώμη συνοδεύεται από πλήρη τεκμηρίωση για το αντικείμενο απασχόλησης του αιτούντος / της αιτούσας, για χρονική περίοδο ενός (1) έτους από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης παράλληλης απασχόλησης.
    5. Σε περίπτωση απόρριψης της αίτησης, ο/η αιτών/ούσα δικαιούται να προσφύγει για κρίση σε δεύτερο βαθμό από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ ΑΕ.

    ΙΙ. ΑΔΕΙΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

    1. Οι δημοσιογράφοι και οι καλλιτεχνικές ειδικότητες της Ε.Ρ.Τ. Α.Ε., με οποιαδήποτε σχέση εργασίας, δύνανται να απασχολούνται παράλληλα με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ή παροχής υπηρεσιών ή έργου σε έντυπα, ηλεκτρονικά ή διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης του ιδιωτικού τομέα, εφόσον η παράλληλη απασχόλησή τους δε σχετίζεται ως προς το αντικείμενό της με τα ιδιαίτερα καθήκοντα της θέσης τους και δεν παρεμποδίζει την ομαλή εκτέλεση της υπηρεσίας τους.
    2. Η αίτηση για την χορήγηση άδειας παράλληλης απασχόλησης υποβάλλεται στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού της ΕΡΤ ΑΕ.

    Αρμόδιο όργανο για την έγκριση της αίτησης του πρώτου εδαφίου είναι ο Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού.

    Η αίτηση γίνεται δεκτή εντός πέντε ημερών από την υποβολή της. Σε περίπτωση απράκτου παρελεύσεως της ως άνω προθεσμίας, η αίτηση τεκμαίρεται αυτοδικαίως ότι έγινε δεκτή.

    1. Χορηγείται κατ’ εξαίρεση άδεια παράλληλης απασχόλησης στα μέλη των Μουσικών Συνόλων της ΕΡΤ Α.Ε. για τη συμμετοχή τους σε καλλιτεχνικές παραστάσεις.
    2. Επιτρέπεται η παράλληλη απασχόληση δημοσιογράφων της Ε.Ρ.Τ. Α.Ε. ως ανταποκριτών στο εξωτερικό είτε με σύμβαση εργασίας ορισμένου ή αορίστου χρόνου είτε με σύμβαση έργου.
    3. Χορηγείται επίσης κατ’ εξαίρεση άδεια παράλληλης απασχόλησης σε όλο το προσωπικό της ΕΡΤ Α.Ε. για την παροχή διδακτικού έργου σε φορείς του ιδιωτικού, Δημόσιου και ευρύτερου Δημόσιου Τομέα

    Δεν χορηγείται άδεια παράλληλης απασχόλησης:

    • Σε στελέχη που κατέχουν θέσεις ευθύνης, ήτοι: σε Γενικούς Διευθυντές, Αναπληρωτές Γενικούς Διευθυντές, Προϊσταμένους Διευθύνσεων, Υποδιευθύνσεων και Τμημάτων.
    • Στο προσωπικό της ΕΡΤ ΑΕ που ζητά απασχόληση σε τρίτα, φυσικά ή νομικά πρόσωπα, που έχουν αμέσως ή εμμέσως οποιασδήποτε μορφής συνεργασία με την ΕΡΤ ΑΕ.

    ΙΙΙ. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ / ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

    1. Δημοσιογράφοι – Καλλιτεχνικές ειδικότητες της ΕΡΤ ΑΕ που αιτούνται παράλληλη απασχόληση σε έντυπα, ηλεκτρονικά ή διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης του ιδιωτικού τομέα.

    Οι δημοσιογράφοι και οι καλλιτεχνικές ειδικότητες της ΕΡΤ ΑΕ, με οποιαδήποτε σχέση εργασίας, δύνανται να απασχολούνται παράλληλα με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ή παροχής υπηρεσιών ή έργου σε έντυπα, ηλεκτρονικά ή διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης του ιδιωτικού τομέα, εφόσον πληρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

    1. Υποβάλλουν έγγραφη αίτηση για χορήγηση αδείας προκειμένου να απασχοληθούν παράλληλα και σε φορείς που λειτουργούν μέσο ή μέσα ενημέρωσης, ιδιωτικού τομέα. Η αίτηση υποβάλλεται τουλάχιστον πέντε ημέρες πριν την υπογραφή της σύμβασης με το φορέα του μέσου του ιδιωτικού τομέα με το οποίο θα απασχοληθεί ο αιτών.
    2. Ο επί της αιτήσεως σαφής προσδιορισμός των στοιχείων της εταιρίας, ή της επιχείρησης (φορέας: επωνυμία, νομική μορφή, ΑΦΜ) με την οποία ζητά να συνεργαστεί ο/η αιτών/ούσα, το είδος της σύμβασης απασχόλησης, ο   σαφής   προσδιορισμός   του   αντικειμένου   ή   των καθηκόντων της θέσης για την οποία αιτείται, ο χρόνος απασχόλησης (ημέρες και ώρες), η χρονική διάρκεια ισχύος της σύμβασης.

    α. Τα ανωτέρω μπορούν να υποκατασταθούν από τη συνυποβολή του σχεδίου σύμβασης που καλείται ο/η αιτών/ούσα να συνάψει με τον φορέα της σκοπούμενης παράλληλης απασχόλησης του (με διαγραφή μόνο των ποσών αμοιβών και αποζημίωσης).

    Το υπό ii.α ανωτέρω, μπορεί να υποκατασταθεί από:

    είτε (α) βεβαίωση του μελλοντικού παράλληλου εργοδότη,

    είτε (β) υπεύθυνη δήλωση από την οποία να προκύπτουν οι ανωτέρω (υπό ii.) βασικοί όροι απασχόλησής σας.

    iii.Υποβάλλουν υπεύθυνη δήλωση ότι κατά την παράλληλη απασχόλησή τους, δεν θα προβούν σε ενέργειες αθέμιτου ανταγωνισμού προς την ΕΡΤ ΑΕ. Στην υποβολή της υπεύθυνης δήλωσης του Ν. 1599/1986 εκ μέρους του εργαζομένου, θα βεβαιώνεται ότι η εργασία του/της αιτούντος/ούσας στην ΕΡΤ ΑΕ αποτελεί την κύρια απασχόλησή του/της και ότι η τυχόν παράλληλη απασχόλησή του/της, σύμφωνα με την αίτησή του/της και εφόσον αυτή εγκριθεί, δεν είναι ασυμβίβαστη με τις υποχρεώσεις του προς την ΕΡΤ ΑΕ. Σε περίπτωση που η δεύτερη θέση ή απασχόληση ανήκει στο Δημόσιο ή στον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα, οι συνολικές μηνιαίες καθαρές απολαβές δεν θα υπερβαίνουν τα ανώτατα όρια απολαβών όπως αυτά ορίζονται στις διατάξεις του Ν. 1256/1982 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Στην ίδια υπεύθυνη δήλωση, ο/η αιτών/ούσα, θα βεβαιώνει ότι τα περιεχόμενα στην αίτηση υπό ii) ανωτέρω, είναι αληθή.

    Οι δημοσιογράφοι και οι καλλιτεχνικές ειδικότητες της ΕΡΤ ΑΕ, που απασχολούνται παράλληλα και σε άλλους φορείς μέσων ενημέρωσης, υποχρεούνται καθ’ όλη τη διάρκεια της παράλληλης απασχόλησής τους:

    Α. Να διασφαλίζουν ότι η παράλληλη απασχόλησή τους δεν σχετίζεται ως προς το αντικείμενό της με τα ιδιαίτερα καθήκοντα της θέσης τους και δεν παρεμποδίζει την ομαλή εκτέλεση της υπηρεσίας τους.

    Β. Να μην προβαίνουν σε πράξεις αθέμιτου ανταγωνισμού.

    Το αρμόδιο όργανο μπορεί να ανακαλέσει την άδεια παράλληλης απασχόλησης εάν αποδειχθεί τεκμηριωμένα ότι η παράλληλη απασχόληση του δημοσιογράφου παρεμποδίζει ουσιαστικά την ομαλή εκτέλεση της υπηρεσίας του. Στα μέσα τεκμηρίωσης και κρίσης, περιλαμβάνονται – όχι περιοριστικά – τα υποβληθέντα στοιχεία υπό ii) και iii) ανωτέρω.

    1. Μέλη Μουσικών Συνόλων της ΕΡΤ ΑΕ, που αιτούνται παράλληλη απασχόληση για συμμετοχή σε καλλιτεχνικές παραστάσεις και πάσης φύσεως προσωπικό για την παροχή διδακτικού έργου.

    Δύναται να χορηγείται κατ’ εξαίρεση άδεια παράλληλης απασχόλησης στα Μέλη των Μουσικών Συνόλων της ΕΡΤ ΑΕ, για τη συμμετοχή τους σε καλλιτεχνικές παραστάσεις, καθώς και στο πάσης φύσεως προσωπικό για την παροχή διδακτικού έργου σε φορείς του Ιδιωτικού, Δημόσιου και ευρύτερου Δημόσιου Τομέα, κατόπιν αίτησής τους.

    Η Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού εξουσιοδοτείται από το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας για την εξέταση των αιτήσεων αυτών ως προς τη συνδρομή των τυπικών και ουσιαστικών προϋποθέσεων για τη χορήγηση ή μη αυτών, με την προϋπόθεση αυτές να έχουν υποβληθεί εγκαίρως στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού.

    Διαβάστε επίσης

    Αντώνης και Έλενα Λυμπέρη: Από αφεντικά διάσημων σεφ σε μυθικά πάρτι, διαφημιστές κουζινών πολυτελείας (video)

    O Κυριακού και το Vice, η απόφαση του Μαρινάκη για το debate, o Τάνες παίζει δυνατή μπάλλα, τα αντανακλαστικά του Φιλιππόπουλου και η μεγάλη κόντρα Κουτροκόη – Οικονόμου