ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όλοι ξέρουμε ότι το marketing είναι το «Α» και το «Ω». Πολύ περισσότερο ένα label της κλάσης του Jimmy Choo…
Άνοιξε πριν από λίγες μέρες και σκοπεύει να μείνει στη θέση του για τρεις μήνες (μέχρι 30 Σεπτέμβρη), με το ροζ να ντύνει όχι μόνο το ντεκόρ αλλά και το ίδιο το μενού…
Με άκρως θηλυκό, άλλα ultra glamorous αέρα, το pop-up Choo Cafe by Jimmy Choo στον πέμπτο όροφο του Harrods είναι ό,τι θα περίμενε κανείς από τον συγκεκριμένο οίκο. Με το λογότυπό του να φιγουράρει στα πάντα και τη διακόσμηση να εμπνέεται απευθείας από τη νέα συλλογή που θα λανσάρει ο οίκος φέτος το φθινόπωρο : τη Varenne Avenue Collection.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- FED: Διατήρησε ξανά σταθερά τα επιτόκια – Βλέπουν δυο μειώσεις το 2025, αλλά αυξήθηκαν όσοι δεν επιθυμούν καμία
- Υπουργείο Άμυνας: Έκτακτη σύσκεψη για την αντιβαλλιστική προστασία της χώρας
- Τραμπ: Αναστέλλει ξανά την προθεσμία πώλησης του TikTok για 90 ημέρες
- Dimand: Νέο πρόγραμμα αγοράς ιδίων μετοχών διάρκειας 12 μηνών
