ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο απίστευτος τρόπος που βρήκε να διαφημίσει την επιχείρησή του ο υπεύθυνος του γραφείου τελετών, αν μη τι άλλο, παίρνει το… Όσκαρ πρωτοτυπίας, ενώ κερδίζει αμέτρητα… like στο facebook.
Πιο συγκεκριμένα, όσοι περνούν από το κέντρο της Θεσσαλονίκης, μένουν με το στόμα ανοικτό, αφού μια μεγάλη αφίσα με ένα από τα αγαπημένα συνθήματα της νεολαίας, το YOLO (You Only Live Once – Ζεις μονάχα μια φορά) να δεσπόζει, είναι το σλόγκαν του γραφείου τελετών.
Πάντως, δεν είναι όμως αυτή η πρώτη φορά, που η συγκεκριμένη επιχείρηση βρήκε έναν πρωτότυπο τρόπο να διαφημιστεί. Λίγο καιρό πριν, προέτρεπε τον κόσμο: «Πες κάτι όμορφο σήμερα… μην περιμένεις», μήνυμα το οποίο επίσης δεν πέρασε απαρατήρητο.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τραμπ: Άδικο το πρόστιμο της ΕΕ στην Google – Απειλεί ξανά με δασμούς
- Giorgio Armani: η πορεία του θρύλου που εκτοξεύθηκε από το μηδέν στα 2,4 δισεκατομμύρια
- Γουόρεν Μπάφετ: Τα μαθήματα ζωής και επενδύσεων του «γκουρού» των αγορών
- Πώς θα γίνεται η εκπαίδευση και πιστοποίηση των τεχνικών επαγγελμάτων – Μιλούν στο mononews Χορμόβα, Δαμίγος
